دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چگونه دیر ارضا شویم؟ آموزش یک روش جدید و متفاوت
203
زمان مطالعه: 5 دقیقه
چطور دیر ارضا شوم؟ این سوال خیلی از آقایان است. کلید کنترل شرایط در روابط جنسی ، نحوه نفس کشیدن است.
توجه: این مطلب آموزشی ویژه خانم ها و آقایان متاهل است و برای کودکان یا افراد زیر 18 سال مناسب نمی باشد.

چگونه دیر ارضا شوم ؟ خیلی ها میگویند برای دیر ارضا شدن باید ریلکس باشید و آرامش خود را حفظ کنید. اما اگر همه چیز به این آسانی بود، تا حالا همه میتوانستند این کار را انجام دهند. یک راهکار بهتر میخواهید ؟ به این قضیه مانند یک ورزشکاری که در حال ساخت عضله است نگاه کنید، مخصوصا عضله های اطراف شش هایتان. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

چگونه دیر ارضا بشیم ؟

چگونه به طور طبیعی دیر ارضا شویم ؟

اگر تا کنون مربی ورزشی داشته اید، میدانید که اول از همه سعی به اصلاح شیوه نفس کشیدن شما خواهد داشت. یکی از مربی های ورزشی کار کشته معروف میگوید اگر به نفس کشیدن مانند کاری که در کلاس یوگا انجام میدهید، یا هنگام دویدن یا هرگونه فعالیتی ورزشی دیگر که در آن نیاز به کنترل تنفس دارید نگاه کنید، خیلی سریع میتوانید با همین شیوه مشکل خودتان را حل کنید.

اگر نفس خود را تربیت کنید در هنگام روابط جنسی هرگز دچار مشکلاتی همچون عصبی شدن، ترسیدن و یا حبس کردن نفس نخواهید شد. تنفس صحیح باعث افزایش میزان اکسیژن در ماهیچه ها میشود که در نتیجه آن بدن شما آرامش بیشتری پیدا میکند. زمانی که به خوبی نفس خود را پرورش دهید، به مرور هنگام روابط جنسی قدرت بیشتری داشته و دیرتر ارضا میشوید. جالب اینجاست که تمرین های پرورش تنفس خیلی ساده است، باید یکجا بنشینید و فقط نفس بکشید.

divider

چگونه بصورت طبیعی دیر ارضا شویم

راهنمای 4 مرحله ای زیر را دنبال کنید.

قدم اول : شروع کنید به نفس کشیدن

با 25 نفس شروع کنید و به مرور به 100 تا برسید.

به روی کمر دراز بکشید، زانو ها را در کنار هم خم کنید و کف پا ها را صاف روی زمین بگذارید. یک دست را روی شکم قرار دهید و دست دیگر را روی قلب، چشم ها را ببندید و به آرامی نفس های عمیق بکشید. زمانی که هوا را به داخل میکشید، دستی که روی شکم قرار دارد بالا تر آمده و بعد هم دست دیگر رو به بالا حرکت میکند و زمان بازدم هم برعکس این مراحل اتفاق میافتد.

چرا باید اینکار را انجام داد ؟ با انجام این تمرین میتوانید ریتم نفس های خود را پیدا کنید. پیدا کردن ریتم نفس نه تنها برای روابط جنسی بلکه در تمام زندگی به شما کمک خواهد کرد و پس از مدتی کمتر عصبانی میشوید، آرامش خود را میتوانید حفظ کنید و اضطراب کمتری نیز خواهید داشت.

قدم دوم : تکان بخورید

در اینجا هم با 25 نفس شروع کنید و به مرور به 100 تا برسید.

دو زانو بنشینید، طوری که کف پا ها بغل ران شما قرار بگیرد و دست ها را روی پا ها بگذارید. همزمان که نفس میکشید سعی کنید لگن خود را به عقب و جلو حرکت دهید. هنگام دم رو به جلو حرکت کنید و هنگام بازدم رو به عقب. به ندرت سرعت حرکات شما بیشتر میشود و هر بار عقب جلو رفتن (همراه با دم و بازدم) یک ثانیه بطور خواهد انجامید.

این حرکت بیشتر مناسب خانم ها هست. نکته دیگر که باید رعایت کرد این است که هر بار رفت و آمد در این حرکت زمانی باید محاسبه شود که باسن شما به سطح زمین یا تشک مخصوص ورزش برخورد میکند. (حتما این بازه مسافتی باید طی شود تا حرکت تاثیر گذاری داشته باشد)

چطور بطور طبیعی دیر ارضا بشیم

قدم سوم : تغییر حرکت

25 نفس انجام دهید.

پس از انجام حرکت عقب و جلو، در یک ریتم حرکتی دایره ای شکل شروع به حرکت کنید، قفسه سینه و بالا تنه را به دور ناحیه لگن حرکت دهید. (در همان حالت مرحله دوم قرار داشته باشید) همزمان که این حرکت را انجام میدهید، نفس های خود را نیز بصورت ریتمیک کنترل کنید.

حرکات دایره ای انرژی خیلی خوبی به شما میدهند چراکه در این حرکات تمامی مفاصل بدن حرکت کرده و از حالت خشکی و سکون در میایند.

قدم چهارم : از این تمرینات هنگام روابط جنسی استفاده کنید

ابتدا کمی عشق بازی کنید تا شما و همسرتان آماده شوید. بیاد داشته باشید که نمیتوان به ماهیچه های بدن بدون گرم کردن خیلی فشار آورد. این مسئله دقیقا در مورد روابط جنسی نیز صحت دارد. نحوه عشق بازی قبل از رابطه جنسی و آماده شده برای دخول خیلی مهم است.

ممکن است زمانی که در تکاپو رابطه جنسی قرار میگیرید، ریتم نفس های خود را فراموش کنید اما باید مراقب باشید که این اتفاق نیافتد. زمانی که شرایط را کنترل کنید، در عین حالی که میتوانید همسر خود را ارضا کنید، برای مدت بیشتری میتوانید از روابط خود لذت ببرید.

در هنگام رابطه جنسی اگر احساس کردید که در حال رسیدن به نقطه اوج و ارضا شدن هستید و در عین حال همچنان میخواهید که ادامه بدهید، سرعت خود و تنفس تان را کم کرده تا ریتم را تغییر دهید. زمانی که این کار را انجام میدهید، بدن شما لحظه ای فرصت پیدا میکند تا مجددا به نقطه آغازین برگردد و شما دوباره میتوانید ادامه دهید تا باز هم به نقطه اوج و ارضا شدن برسید.


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (203 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits