دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مراقبت های لازم بعد از سایه دائمی ابرو + تفاوت سایه ابرو با تاتو
12
زمان مطالعه: 5 دقیقه
سایه دائمی ابرو یکی از تکنیک های زیبایی ابرو است که طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است. تا انتها با ما همراه باشید تا تمام اطلاعات لازم درمورد این روش را در اختیارتان قرار دهیم.

سایه دائمی ابرو چیست ؟

سایه دائمی ابرو موضوع مورد بحث ماست. اگر در طراحی و کشیدن ابروهای خود وسواس دارید و حساس هستید و هر روز چندین دقیقه بر روی کشیدن ابروهای خود زمان می گذارید احتمالا در مورد سایه ابرو چیزی شنیده باشید که شما را از آراستن هر روزه ابروهایتان بی نیاز می کند.

سایه ابرو برای افرادی که دارای ابروهای کم پشتی هستند مناسب است و طراحی آن چیزی بین تتو و میکروبلیدینگ است که مثل تتو پررنگ نیست و مثل میکروبلیدینگ به صورت تار تار کشیده نمی شود.

در زیر، همه چیزهایی را که باید در مورد این تکنیک جدید هاشور ابرو ببینید که آیا سایه زنی ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد.

سایه زنی از تکنیک های جدید آرایش نیمه دائمی است و مانند زمانی می شود که ابروهای خود را با یک مداد می کشید یا آرایشگر شما هنگام میکاپ ابروهایتان را با مداد و سایه ابرو می کشد با این تفاوت که دائمی است و مثل یک مداد ابرو سایه دار و نرم می شود.

چندین روز پس از بهبودی، طبیعی تر می شود. طراحی و حالت بسیار زیبایی به ابروها می دهد. این که مشتری به دنبال سایه کم رنگ یا ابروهای تیره می باشد، می تواند طبق میل مشتری طراحی شود.

مزیت سایه دائمی ابرو

سایه دائمی ابرو بسیار متنوع است زیرا این تکنیک می تواند به تنهایی و همچنین ترکیب با میکروبلیدینگ انجام شود که آیا مشتری به دنبال یک ابرو باریک یا پهن، روشن یا تیره است.

علاوه بر این، مشتریانی که دارای انواع خاصی از پوست هستند بهترین کاندیداها برای سایه ابرو هستند و تکنیک سایه ابرو بر روی هر نوع پوستی می تواند انجام شود.

سایه ابرو/سایه دائمی ابرو/قیمت سایه ابرو/خرید سایه ابرو/مضرات سایه ابرو/سایه ابرو بهتر است یا هاشور/فیلم سایه ابرو/هاشور ابرو/مداد ابرو/سایه زدن ابرو/سایه و قاب ابرو/سایه رنگ ابرو/سایه قاب ابرو/سایه ابرو دائمی/سایه ابرو موقت/شیدینگ ابرو/شیدینگ ابرو چیست/شیدینگ ابرو با قلم بلید/شیدینگ ابرو یعنی چه/شیدینگ ابرو چیه/سوزن شیدینگ ابرو/دستگاه شیدینگ ابرو/مدل شیدینگ ابرو

مقایسه سایه دائمی ابرو با تاتو ساده ابرو

  1. سایه ابرو فاقد قاب است اما تاتوی ابرو دارای قاب است.
  2. سایه ابرو کم رنگ تر از تاتو ساده می باشد.
  3. رنگ سایه ابرو مطابق با رنگ ابرو می باشد.
  4. سایه ابرو برای پرپشت نشان دادن ابرو استفاده می شود.
  5. سایه ابرو ماندگاری کمتری نسبت به تاتو ابرو دارد.

تفاوت سایه زدن دائمی ابرو با هاشور ابرو

در هنگام هاشور زدن ابرو خطوط بسیار ظریف و کوتاهی منطبق با رویش موهای ابرو زده می شود اما در سایه زدن دائمی ابرو تمام سطح ابرو تاتو می شود.

تفاوت سایه دائمی ابرو با میکروبلیدینگ

در میکروبلیدینگ موهای ابروها به صورت تارهای نازک مو کشیده می شود که موهای طبیعی که چیزی فراتر از مداد کشیدن است و نتیجه این که در مقابل سایه روشن تر است و در کل برای هر نوع پوستی مناسب نیست. زیبایی سایه این است که می توان آن را با میکروبلیدینگ ترکیب کرد تا به یک نگاه واقع بینانه برسیم.

برای کاهش درد سایه دائمی ابروها چه اقداماتی انجام دهیم ؟

  1. می توانید نیم ساعت قبل از سایه زدن دائمی ابروهای خود از قرص ژلوفن استفاده کنید.
  2. سایه زدن را به روش میکروپیگمنتیشن یا میکروبلدینگ انجام دهید.
  3. قبل از شروع سایه زدن دائمی ابروها از مواد شیرین استفاده کنید.

آموزش شیدینگ ابرو (سایه دائمی ابرو)


قبل از قرار ملاقات، مشتری باید اطلاعات مربوط به این روش، از جمله مراقبت دقیق و بعدی را با دقت بخواند. متأسفانه، همه واجد شرایط آرایش نیمه دائمی نیستند. مانند خانم های باردارو شیرده، بیماران دیابتی، افرادی که زخم آن ها به زودی خوب نمی شود.

علاوه بر این، زمان بندی بسیار مهم است زیرا شما به زمانی برای بهبودی نیاز دارید، بنابراین، اگر قصد دارید به تعطیلات در زیر نور آفتاب بروید، یا برنامه ورزشی دارید از قبل برنامه ریزی کنید و وقت آرایشگاه خود را براساس برنامه هایتان بگیرید که دچار تداخل در روند بهبودی شما نشود.

در روز نوبت شما در ابتدا یک مشاوره خواهیم داشت و در مورد ابروهای مورد نظر شما صحبت خواهیم کرد. به دنبال مشاوره، شروع به کشیدن شکل ابروها برای کشیدن یک قاب دور ابرو به صورت موقت می کنیم ما برای شکل دادن به یک طراحی و رنگ ابرو با هم کار می کنیم.

مشتری قبل از انجام هر کار برای انجام سایه ای واقعی، می تواند طرح و رنگ ابرو را ببیند. پس از انتخاب مناسب، شروع به کشیدن سایه ابرو دائمی می کنیم. برای راحتی مشتری، معمولاً یک آینه کوچک را به مشتری می دهیم تا آن ها بتوانند پیشرفت را ببینند.

قرار آرایشگاه تقریباً دو تا سه ساعت طول می کشد. اگر تکنیک سایه و میکروبلیدینگ ابرو با هم باشد ممکن است طولانی تر شود.

سایه دائمی ابروها در چه افرادی ممنوع است ؟

سایه زدن دائمی ابروها برای زنان باردار و شیرده ممنوع است و نباید در این دوران این اقدام را انجام دهند.

میزان ماندگاری سایه دائمی ابروها چقدر است ؟

ماندگاری این شیوه عموما بین 6 ماه تا دو سال می باشد و در صورت استفاده از تکنیک میکروبلیدینگ ماندگاری کاهش خواهد یافت.

پس از سایه زدن دائمی ابروها چه اتفاقی می افتد ؟

پس از استفاده از این شیوه رنگ در سطح پوست اکسیده شده و با ایجاد رنگ بر روی زخم رنگ ابروی شما بسیار تیره دیده خواهد شد. پس از بهبود زخم و گذشت یک هفته زخم ها پوسته پوسته شده و ابروها کمرنگ می شوند و در نهایت پس از گذشت 14 روز رنگ اصلی ابروها نمایان خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بررسی عوارض تاتو ابرو و هاشور

فرق هاشور ابرو با فیبروز ابرو چیست کدام بهتر است؟

هاشور ابرو چیست؟ در چه مواردی هاشور ابرو توصیه نمی‌شود؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (12 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits