دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مزایای باورنکردنی کرم ترمیم کننده پوست سینره
7
زمان مطالعه: 6 دقیقه
کرم ترمیم کننده پوست سینره با دارا بودن اثرات ضد التهابی، مرطوب کنندگی و محافظت کنندگی باعث محافظت از زخم شده و با افزایش سرعت بازسازی و فعال کردن مکانیزم های ترمیم پوست قادر است سرعت ترمیم زخم را افزایش دهد

فواید بی نظیر کرم ترمیم کننده پوست سینره

کرم ترمیم کننده پوست سینره با دارا بودن اثرات ضد التهابی، مرطوب کنندگی و محافظت کنندگی باعث محافظت از زخم شده و با افزایش سرعت بازسازی و فعال کردن مکانیزم های ترمیم پوست قادر است سرعت ترمیم زخم را افزایش دهد و از ایجاد کلوئید بر روی زخم جلوگیری کند.

اثرات ضد التهابی و ضد دردی این محصول باعث می شود که سوزش، درد و خارش محل زخم کاهش یابد و فرد احساس ناراحتی نکند. مرطوب نگه داشتن سطح زخم با توجه به پایه خاص این محصول که مانند یک لایه بسیار ظریف روی سطح زخم را می پوشاند، مانع تبخیر آب از بافت ها شده و از خونریزی مجدد زخم جلوگیری می نماید.

وجود مواد ضد آفتاب در این فرآورده، پوست تازه تشکیل شده را در مقابل آثار زیان بار اشعه UV حفظ می نماید. کرم ترمیم کننده زخم سینره حاوی مواد ضد باکتری و ضد قارچ می باشد و باعث ممانعت از تجمع میکروارگانیسم ها در محل زخم می شود. وجود مواد فعال کننده پروسه ترمیم زخم با اثرات ثابت شده در تحقیقات کلینیکی در این کرم باعث افزایش سرعت بازسازی و ترمیم زخم می شوند.

بدین ترتیب اثرات چندگانه کرم ترمیم زخم سینره باعث می شود تا بدون بر جای ماندن Scar ترمیم زخم به سرعت و سهولت انجام شود. در مواردی که جای زخم مربوط به یک زخم کهنه است و در محل کلوئید تشکیل شده است این محصول قادر است با عمل لایه برداری بسیار ظریف پوست اضافه را حذف نماید و با کنترل مکانیزم های ترمیم زخم، پوست را به حالت و رنگ طبیعی درآورد. مسلما پروسه از بین بردن جای زخم های قدیمی نیاز به صرف حوصله و زمان بیشتری دارد.

ویژگیهای کرم ترمیم کننده پوست سینره

  • تسریع ترمیم جای زخم ها و بریدگی های سطحی با خاصیت آنتی باکتریال
  • کرم التیام بخش، آنتی باکتریال و ترمیم کننده جای زخم
  • کمک به ترمیم بریدگی ها و زخم های سطحی
  • رفع سوزش و قرمزی ناشی از سوختگی های سطحی
  • محرک ساخت کلاژن و الاستین جهت تسریع ترمیم جای زخم
  • مهار تکثیر باکتری ها و قارچ ها در پوست آسیب دیده

سوختگی

مزایای مصرف کرم ترمیم کننده پوست سینره


حتما برای شما هم پیش آمده است که رو به روی آینه بایستید و وقتی دارید خودتان را نگاه می کنید، متوجه جای جوش ها روی پوستتان شوید. یا شاید به خاطر جراحی و ایجاد زخم روی پوستتان یک قسمت ترمیم نشده باقی مانده باشد. واقعیت این است که هیچ کس را در دنیا پیدا نمی کنید که از این جای جوش یا زخم لذت ببرد. بنابراین همه ما در اولین برخورد با چنین پدیده ای دنبال راه چاره می گردیم.

در خراشیدگی ها، سوختگی های ملایم یا آفتاب سوختگی و زخم ها فقط لایه اپیدرم پوست یا قسمت میانی پوست یعنی دِرم آسیب می بیند. در چنین شرایطی هم زمان با اینکه شما از زخم ها مراقبت می کنید، باید از کرم ترمیم کننده هم استفاده کنید. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید هم سرعت التیام را بیشتر کنید هم جای زخم ها را برای همیشه از بین ببرید. یادتان باشد اگر زخمی آن قدر عمیق باشد که دِرم، چربی های زیر پوست و عضلات را درگیر کند، حتما یک خط روی پوستتان تشکیل می دهد که به آن جوشگاه می گوییم.

بسته به وسعت زخم و نحوه ایجاد آن، جوشگاه ها روش های درمانی متفاوتی دارند. یعنی اگر زخم و پارگی صاف و منظم باشد و بخیه بخورد، قطعا جای زخم محدودتر است. ولی اگر زخم را بدون بخیه رها کنیم، به خاطر فاصله ای که میان لبه های زخم ایجاد می شود، جوشگاه های ضخیم (همان گوشت اضافه یا کلوئید) روی پوست شکل می گیرد. در هر صورت عمق زخم شما هر چه قدر که باشد، کرم ترمیم کننده پوست می تواند تا حد زیادی کمکتان کند.

کرم های ترمیم کننده پوست، اثرات ضد التهابی، مرطوب کنندگی و محافظت کنندگی بالایی دارند. در عین حال مهم ترین کاری که این نوع از کرم انجام می دهد، افزایش سرعت بازسازی پوست و فعال کردن مکانیزم های ترمیمی است. اثرات ضد التهابی و ضد دردی هم که این محصولات دارند، سوزش، درد و خارش محل زخم را کاهش می دهند و احساس ناراحتی را از شما دور می کنند. از طرفی مرطوب نگه داشتن سطح زخم مانع تبخیر آب از بافت های تازه شکل گرفته می شود و خشکی زخم را کنترل می کند.

بسیاری از کرم های ترمیم کننده میزان مناسبی مواد ضد آفتاب هم در ساختار خودشان دارند. بنابراین پوست های تازه تشکیل شده که در برابر آثار زیان آور خورشید مقاومت کمی دارند هم حفظ می شوند. این کرم ها حتما خواص ضد باکتری و ضد قارچ دارند و از تجمع میکروارگانیسم ها در اطراف زخم جلوگیری می کنند. بنابراین در تمام روند ترمیم زخم ها از آنها محافظت می کنند.

کرم ترمیم کننده پوست سینره یکی از محصولات خوب شرکت سینره برای ترمیم پوست است. در ترکیب این کرم مواد مفیدی بکار رفته است که خواص آنها در ادامه مقاله آمده است.

گلیسیرین

کرم ترمیم کننده پوست سینره حاوی گلیسیرین است که از دیر باز در فراورده های مرطوب کننده مورد استفاده بوده است. این ماده جاذب الرطوبه بوده و باعث مرطوب شدن پوست می گردد.

روغن دانه انگور

کرم ترمیم کننده پوست سینره حاوی روغن دانه انگور است . این روغن از هسته انگور گرفته می شود و براحتی از راه پوست جذب شده و سرشار از ویتامینهای A و E طبیعی و اسید های چرب ضروری (لینولئیک اسید) می باشد. مواد آنتی اکسیدان موجود در آن از اثر رادیکالهای آزاد روی پوست جلوگیری می کند و دارای خواص سفت کننده پوست بوده و از ایجاد چین و چروک نیز جلوگیری می نماید.

جای جوش

روش مصرف کرم ترمیم کننده پوست سینره


روزی دوبار بر روی پوست خشک و تمیز بمالید. تا ترمیم کامل جای زخم، مصرف را ادامه دهید.

توصیه ها در رابطه با مصرف کرم ترمیم کننده پوست سینره

  • کرم ترمیم کننده پوست سینره را از مراکز معتبر و داروخانه ها خریداری کنید.
  • از استعمال این کرم بر روی زخم های باز، سطوح مخاطی و دور چشم خودداری شود.
  • بعد از زمانی که اصطلاحا زخم بسته شد و لخته ایجاد شد می توانید از این محصول استفاده کنید.
  • کرم ترمیم کننده پوست سینره را در جای خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

separator line

بیشتر بخوانید:

معرفی کرم مرطوب کننده پوست چرب سینره

بهترین کرم ترمیم کننده زخم کدام است؟

پماد آلفا : کاربردهای جادویی پماد آلفا چیست ؟

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (7 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits