دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
گلکسی اس 5 تا سه ماه دیگر می‌آید؟
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گلکسی اس 5 تا سه ماه دیگر می‌آید؟

گلکسی اس 5 تا سه ماه دیگر می‌آید؟

گلکسی اس 4 یکی از گوشی‌هایی است که با ویژگی‌های مختلف و عجیب و غریبش برخی مشتریان را هیجان‌زده و برخی دیگر را به خرید این گوشی بی‌رغبت کرده است. اما گلکسی اس 5 چه ویژگی‌های غیر منتظره‌ای را در آستین خواهد داشت؟

گلکسی اس 5

اگرچه هنوز مدت زیادی از عرضه گلکسی اس 4 نگذشته، اما گزارش جدیدی می‌گوید که سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه نسل آینده سری گلکسی اس یعنی گلکسی اس 5 تا حدود سه ماه دیگر است.

بنا به این گزارش، و به نقل از «افرادی درون سامسونگ»، این کمپانی از آمار فروش گلکسی اس 4 راضی نبوده است.با وجود آن‌که اس 4 آمار فروش قبلی سامسونگ را شکست؛ اما ظاهراً آمار فروشش کم‌تر از حد انتظار بوده است. به همین خاطر سامسونگ تصمیم گرفته تا تاریخ عرضه اس 5 را دو ماه جلوتر بیاورد و از ماه مارس 2014 به ماه ژانویه منتقل کند.

سامسونگ پیشتر تأیید کرده بود که پردازنده گلکسی اس 5 مثل آخرین نسل از گوشی‌های اپل، چیپ 64 بیتی و همچنین حسگر تشخیص اثر انگشت، پردازنده هشت هسته‌ای و دوربین 16 مگاپیکسلی با حسگر و فناوری جدید تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر خواهد داشت. به علاوه گفته می‌شود سیستم‌عامل این گوشی از همان ابتدا اندروید 4.4 کیت‌کت خواهد بود.

این گزارش ممکن است صحت داشته باشد؛ اما سؤالات مختلفی را نیز ایجاد می‌کند: اگر گلکسی اس 4 تا پیش از تعطیلات سال نو نتوانسته آمار فروش خوبی داشته باشد، چگونه می‌توان از یک گوشی جدید و گران‌تر انتظار داشت آمار بهتری کسب کند، آن هم در ماه ژانویه که اکثر کمپانی‌ها در رکود بعد از تعطیلات فرو می‌روند؟ و آیا سامسونگ واقعاً می‌تواند به انتظارات تقریباً غیر ممکنش در آمار فروش دست پیدا کند؟

باید منتظر باشیم و ببینیم آیا گلکسی اس 5 واقعاً در ماه ژانویه به بازار می‌آید یا خیر، و دیگر برنامه‌های سامسونگ برای سال آینده چیست.

منبع:سافتگذر



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (4 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits