دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
WebSpy؛ راهكاري برای مقابله با سوء استفاده از اینترنت
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
WebSpy مقابله با سوء استفاده اینترنتی

كامل‌ترين نرم‌افزار گزارشگيري از فعاليت كاربران در اينترنت و شبكه توسط رايان سامانه آركا به بازار ايران عرضه شد

WebSpy مقابله با سوء استفاده اینترنتی

webspy

به گزارش روابط عمومي آركا، WebSpy در عمل سه كار مانيتورينگ، آناليز و گزارش عملكرد كاربران را ارائه نموده و بهترين محصول براي مديريت توزيع صحيح اينترنت در سازمان و مقابله با سوء استفاده از اينترنت در سازمان‌ها مي‌باشد.

مدير شبكه با اين نرم‌افزار به راحتي گزارش‌های کامل، یکسان و ملموسي از تمامي دستگاه‌های متصل به شبکه دريافت مي‌كند. WebSpy به صورت خودکار Log بیش از 200 دستگاه معروف را دريافت نموده و به صورت كاملاً خودکار و فقط پس از ورود اطلاعات اقدام به گزارش‌گیری مي‌نمايد.

با WebSpy ایجاد انواع گزارش‌های مورد نیاز با مشخصه‌های قابل پیگیری و شفاف امكان‌پذير مي‌گردد. نكته مهم در تهيه اين گزارش‌ها استفاده از فقط یک نرم‌افزار برای استخراج تمامی گزارش‌ها است و اين امر از اتلاف زمان جلوگيري مي‌نمايد.
اين نرم‌فزار قابلیت اتصال به اکتیو دایرکتوری و LDAP را دارد. از سایر امكانات WebSpy تنظیم گزارش برای هر یک از بخش‌های سازمان به صورت مجزا و ارسال خودكار بر اساس طبقه‌بندی تنظيم شده است.

از مهم‌ترين گزارش‌هاي خروجي WebSpy بررسی سایت‌های مرور شده توسط کاربران مي‌باشد. با اين كار کنترل مديران شبكه بر روی فعالیت‌های اینترنتی كاربران افزایش مي‌يابد. امكان دسته‌بندی سايت‌هاي ديده شده بر اساس آدرس سایت‌ها، موضوعات و ... و امكان محاسبه زمان Sessionها و محاسبه زمان میانگین یا کلی یک Web Browser در اين نرم‌افزار گنجانده شده است.

WebSpyامكان رصد ايميل‌هاي كاربران را نيز به مدير شبكه مي‌دهد. با اين نرم‌افزار گزارشگيري به راحتي امكان رصد ايميل‌هاي جابه‌جا شده در بين هر يك از كارمندان را خواهيد داشت.

با نصب WebSpy پاسخ به اين سوالات كه همیشه یکی از دغدعه‌های اساسی مدیران شبکه است براي شما بسيار آسان خواهد شد: کاربران شما چه سایت‌هایی را می‌بینند؟ در کدامیک از بخش‌های سازمان شما اینترنت بیشتری استفاده می‌گردد؟ كدام كاربر زمان بيشتري صرف اينترنت مي‌كند؟ رفتار كداميك از كاربران در شبكه ايجاد خطر مي‌كند؟

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد اين نرم‌افزار و همچنين برنامه‌هاي مشابه جهت مديريت شبكه مي‌توانيد به سايت شركت رايان سامانه آركا نماينده انحصاري WebSpy در ايران به نشاني www.arka.ir مراجعه نماييد.

منبع: ictna.ir



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits