دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مایکروسافت توضیح داد که چرا نوکیا را خرید
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چرا مایکروسافت نوکیا را خرید؟

مایکروسافت توضیح داد که چرا نوکیا را خرید

چرا مایکروسافت نوکیا را خرید؟

مایکروسافت بلافاصله پس از خرید نوکیا، دلایل شیرجه عمیق خود در دنیای اسمارت فون را با انتشار یک فایل پی دی اف طولانی توضیح داده است. این شرکت علاوه بر اشاره به تسریع رشد فعلی ویندوز فون، دوباره تصریح کرده که این خرید به آنها اجازه می دهد در رقابت سیستم عامل های موبایل و آنچه که تا کنون با «تلفن های آیفون و اندروید/گلکسی» با آن دست به گریبان بوده اند، سرویس ها و ابزارهای شان را با قدرتی فزاینده وارد بازی کنند.

به هر حال این نکته که شرکت ردموندی قصد ندارد «همانند گوگل و اپل، جریان ابداعات، ادغام، توزیع یا اقتصاد اپلیکیشنی را مسدود نماید» کمی داستان را تعدیل کرده است.
و با نیرو گرفتن از این موارد است که مایکروسافت در خصوص این تصاحب، صراحتا می گوید آنها نیاز داشتند «تجربه تلفن مایکروسافتی دست اول و درجه یکی را برای کاربران فراهم کنند»، تا بتوانند رقابت کنند. زیرا گنجینه ابزارهای آنها تا به اینجا چندان کامل نبوده است.
اسلایدهای این فایل همچنین اشاره می کنند که خرید مجموعه پتنتی نوکیا می تواند به ابداعات آینده در زمینه ابزارهای ویندوز فونی سرعت بیشتری داده و همچنین حمایت بیشتری از آنها به عمل آورد. مایکروسافت معتقد است از نظر فناوری، پتنت ها با ارزشترین بخش این معامله هستند.

با این اوصاف، به نظر می رسد باید امید فراوانی به آینده این دو شرکت در کنار هم داشت.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits