دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آموزش کار با واتساپ برای افراد مبتدی
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آموزش کار با پیام رسان واتساپ برای ارسال پیام و چت و نقل قول و تماس ویدیویی و صوتی برای افراد مبتدی.

آموزش های مرتبط با واتساپ و اینستاگرام گاهی خیلی ساده به نظر می رسند و حق هم چنین است منتهی گاهی کاربرانی وجود دارند که همین موارد ابتدائی را هم نمی دانند و نیاز دارند برای شروع و استفاده از پیام رسان آنها را بدانند. بنابراین گاهی آموزش ها و ترفندهایی که ارائه می شود خیلی ساده اند اما همان طور که اشاره کردیم برای افراد مبتدی می تواند کارایی داشته باشد. از جمله این ترفندها می توان به مطلب"20 ترفند مخفی و کارآمد واتساپ که قطعا به آن ها نیاز دارید" و "آموزش ترفند نوشتن در واتساپ" اشاره کرد.

کار با واتساپ

هنگام چت در پیام رسان واتساپ وقتی شما روی یک پیامی که از طرف مقابل ارسال شده انگشت گذاشته و نگه دارید، آیکون هایی بالای صفحه باز می شوند که شاید برای بعضی سوال باشد که اینها چه کارایی دارند.

کار با واتساپ

خوب آیکون سطل زباله که مشخص است که برای حذف پیام کاربرد دارد لذا وقتی شما بخواهید پیام طرف مقابل را حذف کنید فقط برای شما حذف خواهد شد در همان پنجره چت اما زمانی که روی پیام خود انگشت گذاشته و نگه دارید و بخواهید حذف کنید، هنگام حذف پیام حذف برای من و حذف برای همه را خواهید دید یعنی می توانید طوری حذف کنید که برای هیچ کس دیگر نمایش داده نشود.

آموزش واتساپ

گزینه دیگری که بالای صفحه نشان داده می شود، آیکون ستاره است که برای ستاره دار کردن پیام ها کاربرد دارد تا اگر روزی خواستید خیلی سریع به این پیام دسترسی داشته باشید از بخش پیام های ستاره دار بتوانید پیدا کنید.

برای دیدن این پیام ها از صفحه گفتگوها در واتساپ روی آیکون سه نقطه بالای صفحه کلیک کرده و روی گزینه پیام های ستاره دار بزنید.

گزینه دیگر آیکون کپی است که به شکل دو صفحه کنار هم نمایش داده می شودریال وقتی شما روی این آیکون کلیک کنید، پیام انتخاب شده کپی خواهد شد.

حالا دو آیکون فلش می ماند که یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ نمایش داده می شود که یکی برای بازنشر و دیگری برای نقل قول مورد استفاده قرار میگیرد.

آیکون های تماس تصویری و صوتی نیز بالای صفحه چت قرار دارند که برای برقراری ارتباط تماس ویدیویی و یا صوتی مورد استفاده قرار میگیرند.

آموزش کار با واتساپ

برای دیدن گزینه های بیشتر در همان صفحه چت مورد نظر می توانید روی آیکون سه نقطه بالا کلیک نمایید، در منویی که باز می شود شما می توانید گزینه های مختلفی را ببینید برای مسدود کردن و کاربر یا پاک کردن گفتگوها روی گزینه "بیشتر" بزنید و منوی دیگری باز خواهد شد و از آنجا می توانید کاربر را در صورت لزوم مسدود کنید و گفتگوها را حذف کنید و یا اینکه حتی یک میانبر از گفتگو بسازید تا خیلی سریعتر وارد آن شوید.

separator line

همچنین ببینید:

ترفندهای طلایی برای افزایش امنیت واتساپ | دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.2 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits