دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین برنامه‌های اندرویدی سال 2013 به انتخاب گوگل+دانلود
8
زمان مطالعه: 8 دقیقه
 حالا که به پایان سال ۲۰۱۳ میلادی نزدیک می‌شویم گوگل هم طبق رسم هرساله برترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سال را معرفی کرده است. در قسمت اول ۱۵ اپلیکیشن برتر را به همراه لینک دانلود قرار داده‌ایم. ۱-...


حالا که به پایان سال ۲۰۱۳ میلادی نزدیک می‌شویم گوگل هم طبق رسم هرساله برترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سال را معرفی کرده است. در قسمت اول ۱۵ اپلیکیشن برتر را به همراه لینک دانلود قرار داده‌ایم.

۱- یادگیری آسان زبان‌های خارجی با Duolingo

برنامه های اندرویدی معروف

اگر نقریباً به زبان انگلیسی مسلط شده‌اید و حالا به دنبال یادگیری زبان سوم هستید Duolingo یک انتخاب عالی و البته رایگان است که به سادگی زبان‌های خارجی دیگر را به شما آموزش خواهد داد. این برنامه می‌تواند زبان‌های اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی، انگلیسی و ایتالیایی را به شما آموزش دهد.

بهترین برنامه‌های اندرویدی سال 2013

خوشبختانه این برنامه کاملاً رایگان بوده و خبری از تبلیغات یا خریدهای داخلی برنامه‌ای هم نیست و با شیوه‌ای جذاب و آسان می‌توانید زبان مورد نظرتان را بدون هیچ هزینه‌ای یاد بگیرید.

دانلود رایگان Duolingo از بازار با حجم ۴٫۸ مگابایت

۲- عکس‌هایی را که دوست دارید با We Heart It پیدا کنید

برنامه های اندرویدی معروف

اپلیکیشن We Heart It مکانی برای یافتن زیباترین و جذاب‌ترین عکس‌ها و تصاویری است که دوست دارید و توسط میلیون‌ها نفر از سراسر جهان مورد پسند واقع شده است.

در این برنامه می‌توانید عکس‌های مورد نظرتان را آپلود کنید، تصاویر دیگران را مشاهده کرده و ذخیره کنید و یا حتی به عنوان والپیپر انتخاب کنید. در این برنامه می‌توانید کاربران دلخواهتان را دنبال کنید تا آخرین تصاویر زیبایشان را همیشه ببینید و تصاویر مورد نظرتان را در گروه‌های دلخواه قرار دهید.

دانلود رایگان We Heart It از بازار با حجم ۹٫۶ مگابایت

۳- دستورالعمل‌های آشپزی سالم در The Whole Pantry

برنامه های اندرویدی معروف

این اپلیکیشن برای افرادی است که دوست دارند غذاهای مختلف را در هر رژیم غذایی خاص به صورت سالم خودشان تهیه کرده و نوش جان کنند. در این اپلیکیشن ده‌ها دستورالعمل آشپزی سالم وجود دارد و راهنماهایی نیز برای سبک زندگی سالم و شاد وجود دارد؛ هرچند که شاید بعضی مواد لازم را در ایران پیدا نکنید!

دانلود The Whole Pantry با قیمت ۲٫۹۹ دلار از گوگل پلی

۴- سالن آرایش و پیرایش مو Toca Hair Salon 2

برنامه های اندرویدی معروف

این برنامه تقریباً نوعی شبیه‌سازی آرایش مو به شما می‌رود که البته گوگل می‌توانست آن را در بخش بازی‌ها نیز جای دهد.

به هر حال این برنامه بسیار زیبا و فانتزی دارای ۶ کاراکتر کاملاً متفاوت است که می‌توانید انواع مدل موها را روی آن‌ها آزمایش کنید و به رنگ‌های مختلف درآورید. این اپلیکیشن با گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی سازگار است و علاوه بر کودکان بزرگسالان نیز از آن لذت خواهند برد.

دانلود Toca Hair Salon 2 با قیمت ۰٫۹۹ دلار از گوگل پلی

۵- دویدن و تناسب اندام با Runtastic Running & Fitness

برنامه های اندرویدی معروف

مادر ورزش‌ها دو است؛ این جمله را بارها شنیده‌ایم. اگر شما هم به تناسب اندام و ورزش دو علاقه دارید و یا حتی برای تفریح می‌دوید، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی می‌کنید این اپلیکیشن یکی از بهترین موارد رایگان برای آنالیز ورزش و فعالیت‌های شما خواهد بود. Runtastic قادر است با استفاده از GPS و دیگر سنسورها هنگام دویدن زمان، سرعت، ارتفاع، مسافت، میزان کالری مصرف شده، ضربان قلب و ... را نمایش داده و ثبت ‌کند.

این برنامه سپس می‌تواند اطلاعات فعالیت‌های شما را بر روی نقشه ثبت کرده و با نمودارهایی متغیرهای مختلفی مانند سرعت و ارتفاع را در هر فعالیت به تصویر بکشد.

دانلود رایگان Runtastic Running & Fitness از بازار با حجم ۱۳٫۳ مگابایت

۶- یافتن تخفیف‌های مناسب اجناس با JackTreads

برنامه های اندرویدی معروف

این اپلیکیشن در واقع یک کلوب از اعضاست که تخفیف‌ها و فروش‌های ویژه اجناسی مانند پوشاک مردانه را تا ۵۰ درصد ثبت کرده است. البته این برنامه در ایران کاربردی ندارد اما اگر ساکن کشورهای خارجی هستید می‌توانید از گوگل پلی آن را دریافت کنید.

دانلود رایگان JackThreads از گوگل پلی با حجم ۶٫۳ مگابایت

۷- مشاهده نتایج انواع مسابقات ورزشی با theScore

برنامه های اندرویدی معروف

theScore: Sports & Scores همان‌طور که نامش پیداست برای دنبال کردن تمامی اخبار و نتایج مربوط به مسابقات رشته‌های محبوب ورزشی سراسر دنیاست. این برنامه ورزش‌هایی مانند فوتبال، بسکتبال، بیس‌بال، هاکی، راگبی، گلف، تنیس، ورزش‌های رزمی و مسابقات اتومبیل‌رانی را شامل می‌شود و پس از انتخاب رشته ورزشی و تیم‌های مورد علاقه‌تان می‌توانید به سرعت اطلاعات و نتایج مسابقات آن‌ها را مشاهده و دنبال کنید.

دانلود رایگان theScore: Sports & Scores از بازار با حجم ۴٫۷ مگابایت

۸- ایجاد لیست کارهای روزانه با Wunderlist – To-do & Task List

برنامه های اندرویدی معروف

یکی از زیباترین و کاراترین برنامه‌ها برای ایجاد لیست وظایف و کارهای روزانه Wunderlist است. این برنامه که ظاهر زیبایی نیز داشته و در نسخه‌های مختلف برای مک، اندروید، iOS و ویندوز منتشر شده است به شما کمک می‌کند تا کارها و وظایفی را که به شما محول می‌شود به صورت برنامه‌ریزی شده انجام دهید تا هیچ‌گاه انجام کاری را فراموش نکنید.

دانلود رایگان Wunderlist از بازار با حجم ۱۴٫۶ مگابایت

۹- خبرهای مورد علاقه خود را گوش کنید Umano: News Read to You

برنامه های اندرویدی معروف

اگر به زبان انگلیسی به اندازه کافی تسلط دارید احتمالاً برای خواندن خبرهای دسته اول به سراغ سایت‌های خارجی معتبر می‌روید. Umano کار شما را بسیار ساده‌تر می‌کند؛ کافیست دسته‌بندی‌های مورد نظرتان مانند فناوری، سبک زندگی، سرگرمی، تاریخ و ... را انتخاب کنید و بقیه کار را به Umano بسپارید. کارمندان و گویندگان این برنامه بهترین اخبار و مقالات را برای شما جمع‌آوری کرده و آن‌ها را برایتان می‌خوانند.

دانلود رایگان Umano از بازار با حجم ۴٫۴ مگابایت

۱۰- خلاصه مهم‌ترین خبرها تنها در چند سطر با Circa News

برنامه های اندرویدی معروف

اگر دوست دارید تنها با خواندن چندین سطر از آخرین خبرهای روز در زمینه‌های مختلفی مانند فناوری، سیاسی، اقتصادی، علمی و ... باخبر شوید بهنرین راه موجود استفاده از برنامه Circa News است. این برنامه که یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های اندروید و iOS نیز معرفی شده است تنها در چند سطر شما را در جریان مهم‌ترین نکات خبرهای روز می‌گذارد و می‌توانبد با مشترک شدن در یک خبر یا رویداد به محض آپدیت شدن آن از وقایع جدید باخبر شوید.

دانلود رایگان Circa News از بازار با حجم ۳٫۸ مگابایت

۱۱- ویرایش و خلق ویدئوهای جذاب با Magisto Video Editor & Maker

برنامه های اندرویدی معروف

این برنامه عملکردی شبیه به HTC Zoe دارد. کافیست چندین عکس و فیلم ثبت شده را وارد برنامه کنید و سپس باقی کارها را به آن بسپارید. این برنامه با استفاده از افکت‌ها و آهنگ‌های زیبا ویدئوهای جذابی را خلق می‌کند که می‌توانید آن‌ها را به اشتراک گذاشته و یا برای مرور در آینده در گوشی یا تبلت اندرویدی خود ذخیره کنید.

دانلود رایگان Magisto Video Editor & Maker از بازار با حجم ۲۲ مگابایت

۱۲- کلکسیونی از زیباترین عکس‌ها در ۵۰۰px

برنامه های اندرویدی معروف

عکاسان حرفه‌ای حتماً با وب‌سایت ۵۰۰px آشنایی دارند. حالا اپلیکیشن اندرویدی این وب‌سایت برای مشاهده زیباترین عکس‌های حرفه‌ای گرفته شده توسط عکاسان از سراسر دنیا آماده دانلود است. در این برنامه می‌توانید دسته‌بندی‌های مختلف را تماشا کنید و یا عکاسان خاصی را از سراسر دنیا دنبال کنید تا آثارشان را به محض انتشار ببینید. کیفیت تصاویر این برنامه با دیگر برنامه‌های مشابه قابل مقایسه نیست.

دانلود رایگان ۵۰۰px از بازار با حجم ۲٫۹ مگابایت

۱۳- مشاهده و دنبال کردن سهام با SigFig

برنامه های اندرویدی معروف

اگر به خرید و فروش سهام شرکت‌های مشهور خارجی مشغول هستید SigFig می‌توان بسیار مفید باشد. این برنامه همچنین می‌تواند کارایی، ریسک و شانس سرمایه‌گذاری در هر یک از شرکت‌های یا کمپانی‌ها را نیز محاسبه کند.

دانلود رایگان SigFig از گوگل پلی با حجم ۶٫۱ مگابایت

۱۴- رادیوی آنلاین TuneIn Radio

برنامه های اندرویدی معروف

رادیوهای سنتی FM شاید در حال انقراض باشد اما رادیوهای آنلاین روز به روز محبوب‌تر می‌شوند. با TuneIn Radio می‌توانید به بیش از ۱۰۰ هزار ایستگاه رادیویی زنده از سراسر دنیا و همچنین بیش از ۲ میلیون پادکست و کنسرت به صورت آنلاین گوش فرادهید. این ایستگاه‌ها در زمینه‌های مختلفی مانند آهنگ، خبرها، تحلیل‌ها، ورزش و دیگر زمینه‌های مختلف هستند.

دانلود رایگان TuneIn Radio از بازار با حجم ۹ مگابایت

۱۵- ویرایش و افکت‌گذاری تصاویر با Photo Editor by Aviary

برنامه های اندرویدی معروف

Aviary یکی از محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی در زمینه ویرایش تصاویر است. با این برنامه قادرید نه تنها اندازه، وضوح، روشنایی، کنتراست و اشباع رنگی تصاویر را تغییر دهید بلکه ده‌ها افکت زیبا روی آن‌ها اعمال کرده و سپس با افزودن قاب‌ها و برچسب‌های زیبا یک تصویر جذاب برای به اشتراک گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام خلق کنید.

دانلود رایگان Photo Editor by Aviary از بازار با حجم ۱۰٫۲ مگابایت

منبع : فارنت



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (8 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits