دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۱۰ تا از بهترین اتو بخار های موجود در بازار
29
زمان مطالعه: 10 دقیقه
هنگام خرید اتو بخار مثل سایر لوازم خانگی برقی ، باید دقت زیادی انجام دهیم تا همان اتویی که دقیقا نیاز داریم را تهیه کنیم. ویژگی ها و مشخصات فنی اتو بخار مثل میزان مصرف انرژی از جمله مواردی است که باید به آنها توجه کنید.

برترین اتو بخار ها کدامند؟

اتوبخار یکی از لوازمی میباشد که از ضروریات هر خانه ای است. در این مطلب قصد داریم 10 تا از بهترین اتو بخار های برند های پارس خزر، فیلیپس، تفال و... را به شما معرفی کنیم.

1. اتو بخار پارس خزر مدل SI-702

اتو بخار پارس خزر مدل SI-702

اتو پارس خزر مدل SI-702 یکی از زیباترین تولیدات پارس خزر بوده که با قیمت مناسبی که برای آن در نظر گرفته شده به نظر می رسد در مدتی کوتاه بتواند به یکی از پرفروش های بازار تبدیل شود. جنس استفاده شده برای پوشش کفی این اتو ترکیب الماسه (دیاموند-نقره‌ای) و استیل بوده و طبق مشخصاتی که شرکت پارس خزر اعلام کرده برای این مدل قابلیت ضد رسوب و بخاردهی پیشرفته نیز در نظر گرفته شده است. نکته‌ی جالب در مورد این اتو شباهت بسیار زیاد آن به مدل های تولیدی شرکت معظم بوش بوده که به نظر می‌رسد حاصل همکاری‌های مشترک این شرکت با پارس خزر بوده باشد.

قیمت: ۳۳۰,۰۰۰ تومان


2. ‏اتو بخار مدل FLY-008

اتو بخار مدل FLY-008

اتو بخار کادنس cadence مدل VAP850 همانند اتو های قدیمی می تواند برای اتو کردن انواع لباس به کار رود در حالیکه امکان ایجاد بخار شدید برای دستیابی به نتایج بهتر در آن وجود دارد. این اتو زیبا و خوش دست دارای طراحی کامل، کف سرامیکی ، قابلیت تنظیم دما برای انواع پارچه ها، دکمه های اسپری بخار و اسپری شدید بخار و دارای سوییچ دو ولتاژی است تا آن را در سفر به همه نقاط بتوانید همراه خود ببرید. بورس مخصوص را که بر روی اتو سوار نمایید به راحتی می توانید گرد و غبار و پرزها را از روی لباس برطرف نمایید. سایز این کالا 12*35 سانتی متر و اندازه سیم 160 سانتی متر است.

قیمت: ۱۱۹,۰۰۰ تومان


3. اتو بخار تفال مدل FV9745

اتو بخار تفال مدل FV9745

  • جنس کف: سرامیک
  • تنظیم میزان بخاردهی: بله
  • سیستم قطع خودکار: بله
  • مخزن آب: بله
  • گنجایش مخزن آب: 350 میلی لیتر
  • اسپری آب: بله
  • سیستم ضدچکه: بله
  • بخاردهی عمودی: بله
  • سیستم ضد رسوب: بله
  • بخاردهی پیوسته: 55 گرم در دقیقه
  • بخاردهی لحظه ای: 230 گرم در دقیقه
  • طول کابل: 2.5 متر
  • توان مصرفی: 2800 وات
  • محدوده توان مصرفی: 2500 تا 3000 وات
  • قابلیت تمیزشدن خودکار
  • رسوب‌زدایی خودکار
  • تنظیم خودکار بخار

قیمت: ۸۰۸,۰۰۰ تومان


4. اتوبخار فیلیپس مدل GC2998/80

اتوبخار فیلیپس مدل GC2998/80

اتوبخار مدل «GC2998/80» یکی از دستگاه‌های کارآمد ساخت این شرکت است که با طراحی زیبا و کیفیت ساخت خوب، گزینه‌ی مناسبی برای اتوکشی انواع البسه محسوب می‌شود. این دستگاه از کفی استیم‌گلاید برخوردار است که به‌دلیل نوع مواد به‌‌کاررفته در آن، در برابر خط‌وخش مقاومت زیادی دارد و همچنین حرکتی روان روی سطح پارچه دارد و به لباس‌ها نمی‌چسبد. این دستگاه دارای مخزن آب با ظرفیت 320 میلی‌لیتر است که از طریق دریچه‌ی قرارگرفته در قسمت بالای دسته، قابل پرکردن است؛ همچنین از طریق دکمه‌ی مخصوصی که روی دسته‌ی اتو قرار گرفته است، امکان اسپری‌کردن آب وجود دارد که به اتوکشی چروک‌های عمیق‌تر کمک می‌کند. سیستم بخاردهی پیوسته این مدل، بخار را به میزان 45 گرم ‌بر دقیقه از منافذ سطح کفی خارج می‌کند. این دستگاه به سیستم بخاردهی لحظه‌ای نیز مجهز شده است. کافی است دکمه‌ی مخصوص بخاردهی لحظه‌ای را بفشارید تا بخار با فشار زیاد و به‌صورت ناگهانی از منافذ کفی اتو خارج ‌شود؛ به‌این‌ترتیب صاف‌کردن چروک‌های عمیق‌تر پارچه نیز به‌راحتی صورت می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های کاربردی این اتوبخار قابلیت بخاردهی عمودی آن است که بخاردهی لباس‌های مجلسی و کارشده را که امکان اتوکشی آن‌ها به‌صورت عادی وجود ندارد، فراهم کرده است.

قیمت: ۶۲۵,۰۰۰ تومان


5. اتوبخار فیلیپس مدل GC1433/30

اتوبخار فیلیپس مدل GC1433/30

دستگاه مدل «GC1433/30» یکی از اتوهای بخار ساخت شرکت «فیلیپس» است که با برخورداری از موتور قدرتمند 2000 وات و کفی نچسب و باکیفیت، انتخابی مناسب برای استفاده‌های خانگی محسوب می‌شود. این اتوبخار با حداکثر بخاردهی پیوسته 25 گرم در دقیقه، به‌آسانی چین‌وچروک انواع لباس را رفع می‌کند و در مواجهه با چروک‌های عمیق‌تر هم می‌توانید از بخاردهی لحظه‌ای دستگاه کمک بگیرید. در بخاردهی لحظه‌ای، بخار با فشار زیاد و به صورت ناگهانی از سوراخ‌های کفی دستگاه خارج می‌شود و به قدرت بیشتر در صاف‌کردن پارچه می‌انجامد. سری نوک‌تیز اتو دسترسی به نواحی دشوار لباس مثل یقه و سرآستین را راحت‌تر کرده و شکاف به‌کاررفته در طراحی اتو نیز برای اتوکشی نواحی اطراف دکمه‌ی لباس ایده آل است. سیستم رسوب‌زدایی نیز در این مدل تعبیه شده است که با استفاده‌ی مداوم از آن می‌توانید بازدهی خوب دستگاه را در طول زمان به بهترین شکل حفظ کنید.

قیمت: ۳۰۴,۰۰۰ تومان


6. اتوبخار فیلیپس مدل GC2991/30

اتوبخار فیلیپس مدل GC2991/30

این دستگاه از موتوری با قدرت 2300 وات بهره می‌برد و با امکانات مختلف، دستگاهی کاربردی برای اتوکشی لباس‌ها با الیاف گوناگون محسوب می‌شود. اتوبخار مدل GC2991/30 قادر به بخاردهی پیوسته به میزان 40 گرم ‌بر دقیقه است. مانند اکثر اتوبخارها امکان بخاردهی لحظه‌ای برای این دستگاه نیز در نظر گرفته شده است و با فشردن دکمه‌ی مخصوص بخاردهی لحظه‌ای، بخار با فشار زیاد از منافذ کفی اتو خارج می‌شود. به کمک این قابلیت، اتوکشی چروک‌های عمیق به‌راحتی انجام می‌پذیرد. از دیگر ویژگی‌های کاربردی این دستگاه سیستم ضدرسوب دستگاه است که از تجمع رسوبات آب و کاهش بازدهی دستگاه جلوگیری می‌کند.

قیمت: ۴۷۵,۰۰۰ تومان


7. اتو بخار تفال مدل FV9788

اتو بخار تفال مدل FV9788

اتوبخار «تفال» مدل «FV9788» از سری اتوهای پیشرفته و هوشمند تفال است. قابلیت تنظیم بخار اتوماتیک در این مدل برحسب نوع پارچه بهترین عملکرد را برای دستگاه انتخاب می‌کند. این دستگاه از سیستم خاموشی خودکار بهره می‌برد و در صورتی که به مدت زیاد آن را رها کنید به‌طور خودکار عملکرد دستگاه متوقف می‌شود. به‌این‌ترتیب در صورتی که به مدت 30 ثانیه اتو را در حالت افقی رها کنید عملکرد آن متوقف می‌شود. علاوه‌براین در حالت ایستاده پس از گذشت هشت دقیقه در صورتی که از دستگاه استفاده نکرده باشید، خاموش می‌شود. موتور پرقدرت این اتو با توان3000 وات خود قادر است تنها در چند ثانیه اتو را به دمای کارکرد برساند. بخاردهی اتو در حالت پیوسته به 55 گرم در دقیقه می‌رسد. این اتو مجهز به قابلیت بخاردهی لحظه‌ای هم هست و می‌تواند تا حداکثر 230 گرم در دقیقه بخاردهی کند. با فشار ناگهانی بخار به مقدار زیاد در حالت بخاردهی لحظه‌ای، اتوبخار شما می‌تواند حتی عمیق‌ترین و سمج‌ترین چروک‌ها را برطرف کند. اتوبخار FV9788 مجهز به مخزن جمع‌آوری رسوب با امکان جداسازی و تخلیه‌ی آسان است. سیستم ضدچکه در این اتو باعث می‌شود تا آب اضافه از زیر و کناره‌های اتو روی لباس نچکد و آن را خیس نکند. امکان تمیزسازی خودکار کفی از مزایای قابل توجه این اتو است که کیفیت کارکرد آن را در طول زمان تضمین می‌کند.

قیمت: ۹۰۸,۵۰۰ تومان


8. اتوبخار تفال مدل FV3740

اتوبخار تفال مدل FV3740

اتو یکی از ملزومات زندگی امروزی بوده و وجودش در هر خانه‌ای ضروری است. اتو بخار «تفال» مدل «FV3740» محصولی باکیفیت و کارا، ساخته‌شده توسط شرکتی معتبر است. کفی این دستگاه دارای روکش نچسب و منافذ زیادی برای خروج بخار است. حجم مخزن آب این دستگاه حدود 300 میلی‌لیتر است و مخزن را می‌توان از دریچه‌ای که در جلوی دستگاه قرار دارد، پر کرد. میزان بخاردهی نیز توسط یک دکمه‌ی کشویی در سه حالت بخار زیاد، بخار کم و بدون بخار تنظیم می‌شود. با فشار دکمه‌ی بخار نیز حجم بخار زیادی از منافذ اتو خارج می‌شود. این حجم بخار با نفوذ در تاروپود پارچه می‌تواند عمیق‌ترین چروک‌ها را نیز صاف کند. این دستگاه دارای سیستم ضدچکه و تولید بخار به‌صورت عمودی است. با استفاده از بخار عمودی می‌توان پرده‌ها و لباس‌های کارشده را به‌راحتی بخار زد.

قیمت: ۳۲۰,۰۰۰ تومان


9. اتو بخار فیلیپس مدل GC5037

 اتو بخار فیلیپس مدل GC5037

اتو بخار «فیلیپس» مدل «GC5037» دستگاهی خوش‌ساخت و یک اتوبخار هوشمند از این شرکت است. فیلیپس با به‌کارگیری فناوری Optimal Temp این اتو را نسبت به رقبای دیگر خود یک سروگردن ارتقا داده است. تکنولوژی دمای مطلوب ترکیبی از بخار و حرارت را متناسب با جنس لباس شما ارائه می­‌کند و دیگر نیازی به تنظیمات دستی دما و بخار نیست. این تکنولوژی ترکیبی از فناوری کنترل هوشمند برای تعیین درجه حرارت مناسب و تکنولوژی چرخش حرارت برای ایجاد تعادل بین میزان بخار و درجه حرارت است. اتوبخار GC5037 با موتور قدرتمند 3000 وات در زمانی کوتاه کفی را داغ و آماده‌ی استفاده می‌کند. این دستگاه توانایی بخاردهی پیوسته به میزان 70 گرم ‌بر دقیقه را دارد و در حالت بخاردهی لحظه‌ای به 260 گرم بر دقیقه می‌رسد. با فشردن دکمه‌ی مخصوص بخاردهی لحظه‌ای، بخار با قدرت و شدت زیادی خارج می‌شود و به‌این‌ترتیب هر چروکی از بین می‌رود. این محصول با کفی یکپارچه‌ی تیتانیوم اکسید، استاندارد جدیدی به ارمغان آورده است.

قیمت: ۱,۷۶۵,۰۰۰ تومان


10. اتو بخار تفال مدل FV9640

 اتو بخار تفال مدل FV9640

  • جنس کف: گلیس گلاید پروتکت
  • تنظیم میزان بخاردهی: بله
  • سیستم قطع خودکار: بله
  • مخزن آب: بله
  • گنجایش مخزن آب: 350 میلی لیتر
  • اسپری آب: بله
  • سیستم ضدچکه: بله
  • بخاردهی عمودی: بله
  • سیستم ضد رسوب: بله
  • بخاردهی پیوسته: 50 گرم در دقیقه
  • بخاردهی لحظه ای: 200 گرم در دقیقه
  • طول کابل: 2 متر
  • توان مصرفی: 2600 وات
  • محدوده توان مصرفی: 2500 تا 3000 وات

قیمت: ۶۹۹,۳۰۰ تومان

بیشتر بخوانید:

لیست قیمت انواع اتو و اتو پرسی در بازار


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (29 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits