دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۱۰ تا از بهترین جاروبرقی های موجود در بازار
9
زمان مطالعه: 15 دقیقه
هنگام خرید جاروبرقی مثل سایر لوازم خانگی برقی ، باید دقت زیادی انجام دهیم تا دقیقا همان جاروبرقی که نیاز داریم را تهیه کنیم. ویژگی ها و مشخصات فنی جاروبرقی مثل میزان مصرف انرژی از جمله مواردی است که باید به آنها توجه کنید.

برترین جارو برقی ها کدامند؟

جارو برقی یکی از لوازم ضروری مورد نیاز در هر خانه ای میباشد. در این مطلب قصد داریم 10 تا از بهترین جاروبرقی های برند های سامسونگ، بوش، فیلیپس و... را به شما معرفی کنیم.

1. جارو برقی سامسونگ مدل QUEEN-18

جارو برقی سامسونگ مدل QUEEN-18

جاروبرقی «سامسونگ» مدل «QUEEN-18» طراحی ساده و زیبایی دارد. بدنه از مواد پلاستیکی باکیفیت ساخته ‌شده است و قطعات مختلف رنگ‌های متنوعی دارند. در رنگ قرمز، قطعات اصلی به رنگ قرمز تیره‌ هستند و با نوارها و قطعات کوچک‌تر مشکی و خاکستری ترکیب ‌شده‌اند. توان 1800واتی این جارو می‌تواند مکشی 400واتی در سر پارویی ایجاد کند و خاک و زباله را به‌راحتی از سطوح مختلف جمع کند. قدرت مکش در جاروبرقی‌های معمولی به‌تدریج و به‌موازات پرشدن کیسه کاهش می‌یابد. سامسونگ راهکاری خلاقانه ارائه کرده است و فیلتر سایکلون یا چرخشی را تولید و عرضه کرده است. در درون فیلتر سایکلون، ابتدا ذرات بزرگ‌تر و سنگین‌تر جدا می‌شوند و این امکان را برای استفاده‌ی بهینه از فضای داخل کیسه جاروبرقی و قدرت مکشی قوی‌تر و یکنواخت‌تر فراهم می‌سازد. فیلتر سایکلون که به‌نحوی مناسب، کنار دسته‌ی جاروبرقی تعبیه ‌شده است، به‌راحتی به بیرون و داخل می‌لغزد و دسترسی به آن حتی هنگامی‌که جاروبرقی در حالت ایستاده قرار دارد آسان است. گنجایش بالای مخزن جارو، سیم برق بلند و صدای نه‌چندان زیاد دستگاه، استفاده از آن را ساده کرده است.

قیمت: ۹۱۰,۰۰۰ تومان


2. ‏جاروبرقی بوش مدل BSG8PRO3

جاروبرقی بوش مدل BSG8PRO3

جاروبرقی بوش مدل BSG8PRO3 یکی از باکیفیت‌ترین و قابل‌ترین جاروهای موجود در بازار است. توان مکش این جارو در دهانه ورودی از بسیاری جاروهای پرقدرت بازار نیز بیشتر است. جاروبرقی بوش مدل BSG8PRO3 از انواع جاروهای کیسه‌دار است که با بهره‌گیری از قدرت موتور توانمند خود، می‌تواند جاروکشی را به بهترین شکل انجام دهد. بهره‌گیری از پارویی ویژه در این مدل، لوله تلسکوپی باکیفیت، دسته ارگونومیک و خرطومی این دستگاه باعث می‌شود تا شعاعی 13 متری تحت پوشش قرار گیرد. لوله تلسکوپی امکان تنظیم شدن قد جارو برای افراد مختلف را میسر می‌سازد. بدنه دستگاه بسیار زیبا طراحی‌شده است. تنظیم قدرت دستگاه توسط دستگیره روی آن تعیین می‌شود. دکمه‌ها و سیم‌جمع‌کن نیز روی دستگاه قرارگرفته. زیر جارو برخلاف بسیاری از جاروهای تولیدی شرکت‌های مختلف چهارچرخ وجود دارد که هم ظاهر دستگاه را زیباتر می‌سازد و هم حرکت دستگاه بر روی سطوح راحت‌تر می‌شود. بهره‌گیری از فیلترهای بهداشتی در این مدل مانع خروج گردوخاک از دستگاه شده و هوا را آلوده نمی‌کند. طراحی کلی دستگاه و عایق‌بندی آن طوری است که صدای دستگاه اذیت کننده نبوده و آلودگی صوتی نیز کاسته شده است. بوش از تولیدکنندگان معتبر لوازم‌خانگی برقی کوچک و بزرگ در دنیا است که سالیان متمادی به‌عنوان یکی از بهترین برندها در سراسر جهان معرفی‌شده است.

قیمت: ۶,۶۰۰,۰۰۰ تومان


3. جاروبرقی بوش مدل BSGL32500

جاروبرقی بوش مدل BSGL32500

برای برداشتن تکه‌های زباله یا خرده‌های مواد غذایی باید از جاروی برقی قدرتمندی استفاده کنید تا تمامشان را مکش کند. جاروی دستی یا جاروی شارژی همیشه نمی‌تواند تمام قسمت‌ها را جمع کند. جاروبرقی «بوش » مدل «BSGL32500« به قدرت موتور 2500 واتی‌اش می‌تواند کوچک‌ترین قسمت‌های خرده شده را هم از زمین جمع کند. این مدل از نوع جارو‌های کیسه‌دار بوده و گنجایش مخزن آن چیزی در حدود 4 لیتر است. هر زمان که مخزن در حال پر شدن باشد، دستگاه از طریق نشانگر مخصوصی که برای آن در نظر گرفته شده، اطلاع خواهد داد. طول کابل این مدل 8 متر و شعاع کارکرد 10 متر است. به همین دلیل می‌تواند فضای نسبتا زیادی را پوشش دهید. این جارو وزن بسیار کمی دارد که خانم‌ها هم می‌توانند آن را به‌سادگی بلند یا جابجا کنند. زیر بدنه‌ی جارو چرخ‌هایی در نظر گرفته شده تا بتوانید با خیالی آسوده آن را روی سطوح جابجا کنید. از طریق ولوم تعبیه شده روی بدنه هم می‌توانید قدرت مکش را تحت کنترل داشته باشید.

قیمت: ۱,۳۶۰,۰۰۰ تومان


4. جاروبرقی بوش مدل BGL35MOV14

جاروبرقی بوش مدل BGL35MOV14

جاروبرقی «بوش» مدل «BGL35MOV14» یکی از محبوب‌ترین جاروهای کیسه‌دار عرضه‌شده به بازار است. این مدل با موتوری که دارد توان مکش زیادی ایجاد کرده و راندمان دستگاه را بالا می‌برد، البته صدای این مدل بسیار کم است. البته این بدنه بزرگ سبک بوده و به‌راحتی جابجا می‌شود زیرا که از چرخ‌های بزرگ و کارآمد در کنار و زیر بهره می‌برد. این چرخ‌ها قدرت مانور دستگاه را بالاتر می‌برند. این جارو از انواع کیسه‌ای است و ظرفیت زیادی برای جمع‌آوری و نگهداری زباله و خاک دارد. ضمناً بدنه دستگاه طوری طراحی‌شده است تا در صورت نیاز به حمل از دستگیره روی آن استفاده شود تا فشاری به دست وارد نشود. پارویی این دستگاه طراحی ویژه‌ای دارد و روی زمین به‌خوبی حرکت کرده و آشغال را به درون خود می‌کشد. سری‌های مختلف برای کارهای مختلف مانند جارو کردن مبل و پرده و گوشه‌ها نیز وجود دارد. لوله تلسکوپی دستگاه امکان کوتاه و بلند شدن دارد و به‌اصطلاح تلسکوپی است تا کاربر با هر قد و قامتی بتواند از آن بهترین استفاده را داشته باشد. خرطومی دستگاه باکیفیت است و علاوه بر انعطاف زیادی که دارد، مقاومت بالایی هم داشته و به‌راحتی له نشده و تغییر شکل نمی‌دهد. دسته جارو ارگونومیک طراحی‌شده تا استفاده از آن راحت باشد. فیلتر بهداشتی نیز مانع از خروج گردوخاک از جارو می‌شود. بهره‌گیری جاروبرقی بوش مدل BGL35MOV14 از طراحی صحیح بعلاوه طول کابل برق باعث می‌شود تا شعاع عملکردی دستگاه زیاد شود و در طی یک دوره فعالیت، جارو کردن بدون وقفه ممکن باشد. بوش تولیدکننده لوازم‌خانگی برقی است که در سراسر جهان شناخته‌شده است و باعرضه محصولات باکیفیت به‌خوبی در بین خریداران شناخته‌شده است.

قیمت: ۱,۶۵۰,۰۰۰ تومان


5. جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W

جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W

جاروبرقی «VC-2200W» یکی دیگر از محصولات شرکت دوست‌داشتنی «پارس خزر» بوده که از قیمت مناسبی هم برخوردار است. این جارو به موتوری پرقدرت با توان مصرفی 1800 وات مجهز شده است. همچنین در این جاروبرقی می‌توان از دو نوع پاکت دائمی و یکبار مصرف استفاده کرد. این محصول با گنجایش مخزن 8 لیتر برای فضاهای بزرگ مناسب است؛ چون در صورت استفاده از کیسه‌های یک بار مصرف یا دائمی برای تعویض یا خالی‌کردن آن‌ها مشکلی نخواهید داشت. تنظیم میزان مکش در جاروبرقی پارس خزر و وجود برس و سری درزگیر برای نظافت وسایل خانه همچون مبل و پرده‌ها از نکات مثبت این جاروبرقی است. پارس خزر در این مدل از فیلتر اسفنجی استفاده کرده است تا هوای خروجی از دستگاه عاری از گرد و خاک باشد. VC-2200W در رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه شده است تا سلائق مختلف بتوانند از آن استفاده کنند.

قیمت: ۸۳۴,۰۰۰ تومان


6. جارو برقی سامسونگ مدل KING-18

جارو برقی سامسونگ مدل KING-18

جاروبرقی «سامسونگ» مدل «KING-18» از کاربردی‌ترین‌های عرضه‌شده توسط این شرکت است. این جاروبرقی ظاهر زیبایی دارد و علاوه‌بر ظاهر جذاب، امکانات فراوانی هم دارد که باعث بهبود و افزایش عملکرد آن می‌شود. این جاروبرقی بدنه‌ی پلاستیکی باکیفیت دارد که در جلوی آن دستگیره‌ای برای حمل در نظر گرفته ‌شده است. محل اتصال خرطومی طوری طراحی ‌شده است تا لوله‌ی خرطومی چرخش 360 درجه داشته باشد و محدودیت کاربری دستگاه کم شود. دسته‌ی لوله، طراحی مناسبی دارد و خرطومی با خمی ملایم به لوله‌ی فلزی تلسکوپی متصل شده است. لوله‌ی تلسکوپی بسته به قد کاربر تنظیم می‌شود تا استفاده از آن راحت شود. پارویی از نوع ساده است و با پدال روی آن برای استفاده روی فرش یا پارکت و سنگ تنظیم می‌شود. روی بدنه‌ی جارو نشانگر پربودن مخزن نیز در نظر گرفته ‌شده است. در قسمت انتهایی جارو، دسته‌ی تنظیم قدرت جارو به‌صورت کشویی در نظر گرفته‌ شده است و در چهار حالت فعالیت دستگاه را کنترل می‌کند. دکمه‌های پدالی روشن و خاموش در یک سمت و سیم‌جمع‌کن هم در سمت انتهایی جارو تعبیه شده‌اند. سیم بلند جارو باعث می‌شود تا شعاع کاری دستگاه بیشتر و استفاده از آن راحت‌تر شود. سری‌های متنوع دستگاه روی بدنه و در فضای مخصوص قرار می‌گیرند تا در زمان مورد نیاز به انتهای لوله یا خرطومی اضافه ‌و استفاده شوند. سامسونگ از تولید و عرضه‌کنندگان معتبر و شناخته‌شده‌ی لوازم‌خانگی برقی است که با ارائه‌ی محصولات خوش‌ساخت، مشتریان را به سمت خود جذب کرده و با ارائه‌ی خدمات پس از فروش، آن‌ها را راضی نگه‌ داشته است.

قیمت: ۸۶۹,۰۰۰ تومان


7. جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01

جاروبرقی «فیلیپس» مدل «FC9170/01» از جاروبرقی‌های کوچک ولی پرقدرت شرکت فیلیپس است. این مدل با توان موتور بالا و طراحی خاصی که دارد توان مکش بسیار زیادی نیز در دهانه دارد و مدت‌زمان جارو کردن را کاهش می‌دهد تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود. این جاروبرقی کیسه‌ای مواد جمع‌آوری‌شده را در کیسه مخصوص جمع‌آوری می‌کند و با گنجایش بالایی که دارد وقفه‌ای برای خالی کردن کیسه پیش نمی‌آید. پارویی (سر جارو) با طراحی خاصی که دارد می‌تواند در هر گوشه و کناری فعالیت خود را به نحو احسن انجام دهد. لوله تلسکوپی مدل FC9170/01 می‌تواند کوتاه و بلند شود و برای افراد با قد متفاوت تنظیم گردد. روی بدنه جمع‌وجور این مدل دو دکمه برای قطع و وصل جریان برق و همچنین جمع‌کردن سیم برق وجود دارد. پیچ تنظیم قدرت نیز در میانه دستگاه وجود دارد. دستگیره جارو طوری طراحی‌شده است تا در هنگام بلند کردن به دست فشار نیاید. بدنه دستگاه نیز در مقابل نشت هوا عایق شده است تا عملکرد دستگاه در بهترین حالت باشد. بهره‌گیری این مدل از فیلتراسیون HEPA13 باعث می شود تا هوای خروجی از دستگاه پک بوده و گرد و غبار به هوا بلند نشود. این جارو با عملکرد فوق‌العاده‌ای خود، فروش زیادی دارد. فیلیپس سال‌ها در تولید لوازم‌خانگی برقی سابقه داشته و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

قیمت: ۲,۰۹۸,۵۰۰ تومان


8. جارو برقی پارس خزر مدل VC-808

 جارو برقی پارس خزر مدل VC-808

جارو برقی «پارس خزر» مدل «VC-808» از محصولات شرکت پارس‌خزر است که با طراحی زیبا و کم‌حجم و قدرتی بالا تولید و عرضه شده است. بر روی این دستگاه زیبا و جمع‌وجور یک ولوم تنظیم مکش تعبیه شده که آن را از کمترین میزان تا بالاترین حد تغییر می‌دهد و حد متوسط آن که حالت Eco یا بهینه نام‌گذاری شده، ضمن مکش با قدرتی مناسب، مصرفی متوسط و بهینه خواهد داشت. این دستگاه همچنین از محافظ حرارتی موتور بهره می‌برد تا به هنگام فشار آمدن به موتور در اثر پر شدن پاکت یا گرفتگی لوله خرطومی هیچ‌گونه آسیبی به آن وارد نگردد. البته بر روی دستگاه نشانگر پر بودن مخزن یا پاکت هم تعبیه شده که نگرانی‌های حاصل را از بین برده و به کمک آن ملاحظه خواهید کرد که چه زمان نیاز به تعویض پاکت دارید. فیلتر ضد حساسیت از دیگر مواردی است که به کیفیت عملکرد این دستگاه می‌افزاید. علاوه بر این، لوله تلسکوپی قابل تنظیم از دیگر مشخصات محصول است که به سهولت جارو‌کشی می‌افزاید. جاروکشی اگرچه یکی از امور نظافتی روزمره به شمار می‌رود، اما در دنیای پرمشغله امروز آنچه بیش‌ازپیش اهمیت می‌یابد لزوم استفاده از ابزاری است که به این کار سهولت و سرعت بخشد. جاروبرقی پارس‌خزر VC-808 که را با توجه به قدرت مطلوب مکش، اشغال فضای بسیار کم و طراحی منحصربه‌فرد و زیبا، و همچنین فیلتر ضد حساسیت می‌تواند یکی از گزینه‌های مطلوب برای مصرف‌کنندگان مختلف به شمار آید.

قیمت: ۶۵۵,۰۰۰ تومان


9. ‏جارو برقی بوش مدل BGS4ALLGB

‏جارو برقی بوش مدل BGS4ALLGB

جاروبرقی بوش مدل BGS4ALLGB دارای موتور قدرتمند و بسیار کم صدا با قدرت 700 وات بوده که به راحتی گرد و خاک را از تمامی سطوح پاک کرده و تمیزی و سلامت را برای شما به ارمغان می آورد. مشخصه بارز این جارو برقی نداشتن کیسه و مخزن دار بودن آن با ظرفیت 1.9 لیتر می باشد. جهت جدا کردن مخزن از بدنه تنها کافیست کلید درب مخصوص روی بدنه را بالا کشیده و با کمک کلید فشاری و دستگیره مخزن را به سمت بالا بکشید تا مخزن جدا شود. فیلتر هپای قابل شستشو تعبیه شده در جارو برقی موجب جذب ذرات گرد و غبار در هوای خروجی از دستگاه می گردد و از بروز آلرژی جلوگیری می کند. همچنین مخزن قابلیت تمیزی خودکار دارد که با فشردن دکمه مربوطه این کار انجام پذیر است. جارو برقی بوش دارای چرخ های بسیار روان با قابلیت چرخش 360 درجه می باشد که باعث می شوند در هنگام جارو کردن، به راحتی جارو را حرکت داد. شعاع 15 متری سیم امکان حرکت آزادانه جارو برقی را به هر کجای منزل فراهم می‌کند. جارو برقی بوش دارای سیم جمع کن اتوماتیک می باشد، جهت جمع کردن سیم، کافیست سیم را بدست گرفته و فقط اندکی به طرف بیرون کشید، در این صورت سیم به سهولت جمع شده و در داخل محفظه قرار می گیرد.

قیمت: ۱,۹۳۵,۰۰۰ تومان


10. جاروبرقی بوش مدل BSGL5PRO5

جاروبرقی بوش مدل BSGL5PRO5

جاروبرقی «بوش» مدل «BSGL5PRO5» یکی از محبوب‌ترین جاروهای کیسه‌دار عرضه‌شده به بازار است. این مدل با موتوری که دارد، توان مکش زیادی ایجاد کرده و راندمان دستگاه را بالا می‌برد؛ البته صدای این مدل بسیار کم است. این بدنه‌ی بزرگ به‌راحتی جابه‌جا می‌شود؛ زیرا از چرخ‌های کوچک و کارآمد در زیر خود بهره می‌برد که قطعات فلزی هم دارند. این چرخ‌ها قدرت مانور دستگاه را بالاتر می‌برند و در ظاهر دستگاه تاثیر منفی نمی‌گذارند. این جارو از انواع کیسه‌ای است و ظرفیت زیادی برای جمع‌آوری و نگهداری زباله و خاک دارد؛ ضمنا بدنه‌ی دستگاه طوری طراحی ‌شده است تا در صورت نیاز به حمل، از دستگیره‌ی روی آن استفاده شود تا فشاری به دست وارد نشود. پارویی این دستگاه طراحی ویژه‌ای دارد و روی زمین به‌خوبی حرکت می‌کند و آشغال را به درون خود می‌کشد. لوله‌ی تلسکوپی دستگاه امکان کوتاه و بلندشدن دارد و به‌اصطلاح تلسکوپی است تا کاربر با هر قد و قامتی بتواند از آن به بهترین نحو استفاده کند. قدرت موتور از روی بدنه توسط پیچ تنظیم تعیین می‌شود. خرطومی دستگاه باکیفیت و به صورت کنفی-بافته است و علاوه‌بر انعطاف زیاد، مقاومت بالایی دارد و به‌راحتی له نمی‌شود و تغییر شکل نمی‌دهد. دسته‌ی جارو ارگونومیک طراحی ‌شده است تا استفاده از آن راحت باشد. فیلتر بهداشتی نیز مانع از خروج گردوخاک از جارو می‌شود. بهره‌گیری جاروبرقی بوش مدل BSGL5PRO5 از طراحی صحیح و طول کابل برق باعث می‌شود تا شعاع عملکردی دستگاه زیاد شود و در طی یک دوره فعالیت، جاروکردن بدون وقفه ممکن باشد. طول کابل برق در این مدل 15 متر است. بوش تولیدکننده‌ی لوازم‌خانگی برقی بوده که در سراسر جهان شناخته‌شده است و طرفداران بسیاری دارد.

قیمت: ۲,۷۵۰,۰۰۰ تومان


بیشتر بخوانید:

لیست قیمت انواع فیلتر جاروبرقی در بازار

لیست قیمت انواع کیسه و پاکت جاروبرقی در بازار


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (9 رای)  

۲ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

sara | ۲ سال پیش
سایت خیلی خوبی دارید
امیدوارم موفق باشید
0
0
aria | ۴ سال پیش
سلام بهترین جاروبرقی برند فکیر آلمان هستش بنده فروشنده ام فیلیپس هم داشتم اما فکیر بهترین جاروبرقی بوده که دیدم
0
1

hits