دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آمار فروش PS4
9
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سونی آخرین آمار فروش کنسول ps4را منتشر کرد

آخرین آمار فروشps4

سونی امروز آمار جدید فروش کنسول‌ها و بازی‌های PS4 بعد از 6 آوریل را اعلام کرد. شرکت سونی توانسته است در رکوردی کم‌نظیر و غیرقابل‌پیش‌بینی، رقمی معادل 7 میلیون دستگاه از این کنسول بازی را در 72 کشور جهان به فروش برساند. علاوه بر این، سونی از فروش بیش از 20.5 میلیون عددی بازی در فروشگاه‌های سونی و همین طور بازار خرده‌فروشی خبر داده که بر خلاف پیش‌بینی سونی، رشدی قابل‌توجه را در فروش این کنسول‌ها نشان می‌دهد.

آمار فروش PS4

ریس بخش سرگرمی‌های کامپیوتری سونی بعد از اعلام این خبر گفت: «استقبال بسیار خوب گیمرها از PS4 باعث دلگرمی ماست. داستان PS4 به تازگی آغاز شده و ما همچنان با رشد روز افزون درخواست‌ها در جهان و مشکلات بر سر تأمین آنها روبرو هستیم. ما مداوما در حال بررسی تجربه‌های جدید برای مشتریان خود هستیم و امیدواریم تا چند ماه آینده تعدادی از آن‌ها را معرفی کنیم.»

اما در مقابل، آخرین آمار مایکروسافت از فروش ایکس‌باکس وان به ماه ژانویه برمی‌گردد که فروشی حدود 3.9 میلیون عددی را از این کنسول تجربه کرده بود. هنوز گزارش جدیدی از مایکروسافت اعلام نشده و احتمالاتی وجود دارد که آمار جدید در 24 آوریل اعلام شود.

آخرین گزارش سونی به 2 مارس برمی‌گردد که توانسته بود تا 6 میلیون دستگاه PS4 به فروش برساند. فروش بازی‌ها نیز در آن زمان به 13.7 میلیون رسیده بود که با آمار جدید در عرض یک ماه تقریبا به دو برابر فروش نسبت ماه گذشته‌ی خود رسیده است.

مترجم:محمد هدایتی

منبع:cnet



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (9 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits