دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تغییر دوباره توسعه دهنده بازی Dead Island ۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) با ارسال پیامی مجددا اعلام نمود که توسعه‌دهنده‌ی بازی Dead Island 2 باری دیگر تغییر کرده است. در ادامه همراه دلگرم باشید.

توسعه دهنده بازی Dead Island 2 بار دیگر تغییر کرد

به گزارش مجله دلگرم به نقل از گیمفا:

شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) با ارسال پیامی مجددا اعلام نمود که توسعه‌دهنده‌ی بازی Dead Island 2 باری دیگر تغییر کرده و استودیوی دامبستر (Dumbster Studios) وظیفه‌ی توسعه‌ی آن را بر عهده گرفته است. توسعه‌ی بازی Dead Island 2 با مشکلات بسیاری همراه بوده است و استودیوی یگر گیمز (Yager Games) قرار بود وظیفه‌ی توسعه‌ی آن را بر عهده داشته باشد. اما در سال ۲۰۱۴ میلادی استودیوی سومو دیجیتال (Sumo Digital) به‌ جای آن‌ها وظیفه‌ی ساخت این عنوان را بر عهده گرفت.

شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک در جریان ارائه‌ی آمار آخرین نتایج مالی این شرکت، توضیحاتی را در رابطه با آینده‌ی بازی Dead Island 2 ارائه نمود. این شرکت در این خصوص اظهار داشت:

ما به منظور توسعه‌ی مجموعه‌ی Dead Island به استودیوی دامبستر اعتماد نمودیم. آن‌ها برای توسعه‌ی یکی از کلیدی‌ترین عناوین شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک به ما ملحق شده‌اند و حالا آن‌ها وظیفه‌ی ساخت بازی Dead Island 2 بر عهده دارند.

در حال حاضر طرفداران از چشم‌انداز این نسخه اطلاعات چندانی را در دست ندارند چراکه استودیوی سومو دیجیتال هیچ‌گونه اطلاعاتی را از زمان توسعه‌ی این عنوان برای طرفداران به اشتراک نگذاشته بود. بازی Dead Island 2 به نظر می‌رسد در منطقه‌ای برگرفته از کالیفرنیا جریان خواهد داشت ولی ممکن است به علت طولانی شدن فرایند توسعه آن، منطقه‌ی بازی به مکانی دیگر تغییر یافته باشد.

با وجود نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی کنسول‌های نسل آینده، ممکن است شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک تصمیم گرفته باشد تا بازی Dead Island 2 را برروی این کنسول‌ها نیز منتشر نماید.
اولین نسخه‌ی مجموعه‌ی Dead Island در سال ۲۰۱۱ میلادی عرضه گشت و ۲ سال بعد نسخه‌ی فرعی آن یعنی Dead Island: Riptide نیز توسعه و عرضه یافت. هر دوی این عناوین برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در قالب نسخه‌ی Dead Island: Definitive Collection بازسازی شدند که احتمال عرضه‌ی بازی Dead Island 2 را برروی کنسول‌های نسل آینده افزایش می‌دهد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits