دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اسپیکرهای هوشمند و علاقمندی کاربران برای استفاده معمولی از آنها

اسپیکرهای هوشمند طرفداران بسیاری یافتند

اسپیکرهای هوشمند و علاقمندی کاربران برای استفاده معمولی از آنها
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اسپیکرهای هوشمند از طرفداران بسیاری برخوردارند که باید آنها را ابزارهای هوشمندی برای کاربری روزانه دانست. کاربری که می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند.

اسپیکرهای هوشمند از طرفداران بسیاری برخوردارند که باید آنها را ابزارهای هوشمندی برای کاربری روزانه دانست. کاربری که می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند.

براساس نظرسنجی اخیر IHS Markit صاحبان اسپیکرهای هوشمند تمایلی به استفاده دستگاه در نقش یک هاب خانگی را ندارند. این نظرسنجی از مردمان ایالات متحده، انگلستان، آلمان و برزیل انجام گرفته که بازارهای بزرگی محسوب می شوند.

کاربری معمولی

در کنار این موضوع، صاحبان اسپیکرهای هوشمند بیشتر تمایل دارند این نوع دستگاه ها را برای پرسش های ساده ای به کار گیرند که باید به اخبار روز، آب و هوا و چندی دیگر اشاره کرد. البته این ویژگی اصلی اسپیکرها بوده و استفاده به عنوان یک هاب کمی غیراستاندارد است و بهتر بوده که افراد آن را در این مورد کمتر مورد استفاده قرار می دهند.

البته پخش موسیقی نیز دیگر کاربری مرسوم صاحبان اسپیکرهای هوشمند است و به عنوان بلندگوهایی پیشرفته قطعات شنیدن موسیقی در آنها می تواند لذت بخش باشد.

www.delgarm.com

در حال حاضر دستگاه هایی چون گوگل هوم مکس و اپل هوم پاد با قدرت صوتی بالایی که دارند، می توانند بهتر نقش یک اسپیکر را ایفا کنند تا هاب خانگی. گذشته از آن دو اسپیکر با قیمت 350 تا 400 دلار عرضه می شوند که قیمت کمی ندارند.

IHS Markit معتقدست اگرچه اسپیکرهای هوشمند برای کاربری چون هاب خانگی گزینه مناسبی هستند، اما کاربرانی که به خرید آنها می پردازند بیشتر تمایل دارند کاربری متفاوتی به کار گیرند. کاربری که همان گوشی دادن موسیقی و ارائه دستوراتی در جهت انجام کارها می باشد. شرکت های تولیدکننده اسپیکر هوشمند در تلاش هستند تا با افزودن ویژگی های مختلف به محصول خود آنها را به ابزارهای قابل توجهی تبدیل کرده و کاربری خوبی را رقم زنند. از این رو عجیب نیست بیشتر کاربران تصمیم می گیرند اسپیکر هوشمند را بیشتر برای کاربری معمولی به کار گیرند.

هوشمند اما بدون کاربرد

البته انتظار داریم شرکت های بیشتری به عرصه تولید اسپیکر هوشمند بپیوندند و کاربری های متفاوتی را بتوان در این اسپیکرها شاهد بود. در حال حاضر اپل، ال جی، گوگل، آمازون و چند شرکت دیگر ساخت اسپیکرهوشمند را مدتهاست انجام می دهند. در این بین شایعه شده مایکروسافت و سامسونگ نیز اسپیکرهای هوشمند خاص خود را معرفی خواهند کرد که از ویژگی های بهتر و بیشتری بهره می برد و کاربری قابل توجهی را برای طرفداران و صاحبان خود رقم می زند.

البته سامسونگ و مایکروسافت از دستیار هوشمند دیجیتالی برخوردار هستند و تنها تولید اسپیکر هوشمند باقی مانده است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits