دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید عالی کپسول فیتوتون برای تقویت حافظه
2
زمان مطالعه: 5 دقیقه
فیتوتون (Phytoton) یک مکمل عالی برای تقویت حافظه، قدرت یادگیری و تمركز حواس در افراد مسن و میانسال، برطرف كننده‌ علائم آترواسكلروتیك عروق مغزی مانند سرگیجه، آلزایمر و برطرف كننده‌ ناتوانی و كمبود میل جنسی در زن و مرد است

فیتوتون چیست و چرا مصرف می شود؟

فیتوتون (Phytoton) یک مکمل عالی برای تقویت حافظه، قدرت یادگیری و تمرکز حواس در افراد مسن و میانسال، برطرف کننده‌ علائم آترواسکلروتیک عروق مغزی مانند سرگیجه، آلزایمر و برطرف کننده‌ ناتوانی و کمبود میل جنسی در زن و مرد است.

بطور کلی ضعف و ناتوانی جسمی در سنین سالمندی یکی از مشکلات و شکایات عمده‌ی انسان‌ها در جوامع مختلف بوده، به خصوص در جامعه‌ی ما که اکثر افراد در سنین بازنشستگی، بازهم به فعالیت‌های مختلف حرفه‌ای و جسمی خود مشغول می‌باشند لذا با توجه به آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. معمولا اکثر افراد مسن همراه با ضعف، کم توانی جسمی و جنسی، دچار درجاتی از ضعف حافظه، ناآرامی روحی می‌گردند.

دراین صورت فرآورده‌ای مطمئن و بدون عوارض جانبی که بتواند در دراز مدت مورد مصرف قرار گرفته و کلیه‌ی مشکلات این گونه افراد را نیز برطرف نماید بسیار حائز اهمیت خواهد بود. مرکز تحقیق و توسعه‌ی شرکت گل‌دارو در راستای کمک به گروه‌های مختلف اجتماع و اهمیتی که برای سلامتی و ارتقاء کیفیت زندگی افراد مسن و با تجربه قائل می‌باشد نسبت به فرمولاسیون فراورده‌ای از ۲ عصاره‌ی گیاهی نامبرده با نام کپسول فیتوتون اقدام و پس از طی مطالعات بالینی آن را به کلینیک عرضه نمودهاست.

کپسول فیتوتون حاوی 100 میلی گرم عصاره‌ی خشک جین سینگ ( محتوی 4٪ حین سینوزیدها) و 60 میلی گرم عصاره‌ی خشک جینکگوبیلوبا ( محتوی 24٪ جینکو فلاونوئیدها) می‌باشد.

موارد مصرف کپسول فیتوتون

  • کاهش حافظه و قدرت یادگیری
  • کم شدن تمرکز حواس در افراد مسن و میانسال
  • پیدایش علائم آترواسکلروتیک عروق مغز مانند سرگیجه، آلزایمر، تغییر رفتار اجتماعی
  • برطرف کردن ناتوانی و کمبود میل جنسی در زن و مرد

مقدار و نحوه مصرف کپسول فیتوتون

  • در صورتیکه دستور دیگری داده نشده باشد بعد از صبحانه و نهار یک کپسول فیتوتون با قدری مایع مصرف گردد.
  • درمان با کپسول فیتوتون حداقل برای 4 هفته باید ادامه یابد.

کپسول فیتوتون

شرح مزایای مصرف کپسول فیتوتون

بیماری آلزایمر یا همان فراموشی یک نوع اختلال در مغز محسوب شده که به تدریج توانایی های ذهنی شخص مبتلا را کم کرده و از بین می برد. یکی از بارزترین انواع آلزایمر وجود اختلال در حافظه می باشد. این اختلال به مرور زمان ایجاد شده و پیشرفت می نماید. آلزایمر علائمی دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

وجود اختلال در حافظه - تغییرات شخصیتی - گم کردن زمان و مکان - به وجود آمدن تغییرات در خلق و خو - ایجاد اختلال در انجام وظایف روزانه - کم شدن انگیزه زندگی - اختلال در تفکر - اختلال در قضاوت - جابجا گذاشتن وسایل

شرکت داروسازی گیاهی گل دارو که از سال 62 در زمینه ساخت داروهای گیاهی فعالیت نموده و تاکنون برای درمان بیماری های مختلف داروهای متنوعی را ساخته است، برای تقویت حافظه و افزایش میزان تمرکز در افراد مسن و میانسال و همچنین تقویت نیروی جنسی خانم ها و آقایان دارویی به نام کپسول فیتوتون را تهیه کرده است. مواد تشکیل دهنده این دارو عصاره خشک جین سینگ و عصاره خشک جنکوبیلوبا می باشد که در ادامه به بررسی خواص آن می پردازیم:

نام جین سینگ از یک واژه یونانی که معنای آن درمان کننده همه بیماری ها می باشد گرفته شده است و نشان می دهد که گیاه جین سینگ خواص متعددی برای درمان بیماری ها دارد. این گیاه ضد خستگی، تقویت کننده قوای روحی و جسمی، افزایش دهنده تمرکز و افزایش دهنده میل جنسی می باشد.

عصاره گیاه جینکو موجود در کپسول فیتوتون نیز خاصیت افزایش دهنده قدرت حافظه را دارد و آزمایشات نشان می دهد که این گیاه به طرز چشمگیری قدرت حافظه کوتاه مدت را افزایش داده و اعمال ادراکی مغز را بهبود و افزایش می دهد. عصاره جینکو گردش خون در مغز و اعمال مغزی را افزایش داده و ضعیفی حافظه را رفع می نماید.

جین سینگ نیز باعث متعادل شدن فشار خون می شود در نتیجه مصرف همزمان این دو ماده باهم اثر بسیار خوبی بر روی گردش خون و حافظه خواهد داشت. مصرف کپسول فیتوتون باعث بالارفتن مقاومت بدن در برابر استرس شده و ناتوانی و کمبود میل جنسی بانوان و آقایان را بهبود می دهد. این کپسول با افزایش میزان گردش خون در بدن اعضای جنسی را در وضعیت مناسبی قرار داده و رضایت جنسی بدون عوارضی مانند تهوع، سرگیجه، تغییر فشار خون و... را فراهم می نماید.

موارد منع مصرف کپسول فیتوتون

  • در بیمارانی که نیفدیپین مصرف می کنند نباید کپسول فیتوتون مصرف شود.
  • در بیماران قلبی که آسپرین، کلوپیدگرول، دیپریدامول، هپارین، وافارین و یا تیکلوپیدین مصرف می کنند.
  • کپسول فیتوتون همزمان با داروهای NSAID، خصوصا ایبوپروفن مصرف نشود.
  • به علت تداخل داروئی Ginkgo با داروهای ضد افسردگی مانند فلوکستین، سرترالین و پاروکستین، مصرف همزمان این دو دارو توصیه نمی شود.

قرص

احتیاط در مصرف کپسول فیتوتون

  • با توجه به اثر پایین آورنده قند خون جین سین و جینکگو، مصرف کپسول فیتوتون در بیماران دیابتی با نظر پزشک توصیه می شود.
  • مصرف کپسول فیتوتون را می توان به مدت 3 ماه ادامه داد و بعد از 2 هفته از قطع مصرف، از نو شروع نمود.
  • در دوران بارداری و شیردهی کپسول فیتوتون فقط زیر نظر پزشک معالج مصرف شود.

شرایط نگهداری کپسول فیتوتون

در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید نگهداری شود.

بیشتر بخوانید:

همه چیز در مورد قرص گیاهی ممورکس ( Memorex ) و عوارض آن

فواید باورنکردنی قرص گیاهی جینکو گل (Ginkogol) برای تقویت حافظه

فواید بی نظیر قرص سیمموری برای تقویت حافظه

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.0 از 5 (2 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits