دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آیا واجبی سرطان را درمان می کند؟
16
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیا حقیقت دارد که نوره در درمان سرطان موثر است ؟ چه موادی در واجبی وجود دارد که در درمان سرطان موثر است ؟ آیا طب سنتی و مدرن این نظریه را رد یا تایید می کند ؟ اگر به دنبال جواب سوال های خود می گردید با ما همراه شوید.

نکات مهم قبل از استفاده از نوره (واجبی)

  1. از نوره های طبیعی و اصلی استفاده نمایید تا علاوه بر رفع موهای بدن از خواص ضد سرطانی آن هم بهره مند شوید. نوره های طبیعی را از عطاری های معتبر تهیه نمایید. نوره های طبیعی معمولا هنگام استفاده یک بوی تندی دارند که مربوط به همان آرسنیک موجود در آن است.
  2. در روزهای چهارشنبه و جمعه از نوره استفاده ننمایید. پیامبر خدا حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) یکی از دلایل مرض برص یا پیسی را استعمال نوره در این دو روز بیان می نمایند.
  3. طبق حدیثی از حضرت امام رضا (علیه السلام) ، قبل از استفاده از نوره ، ناحیه مورد استعمال نوره را با آب سرد بشوئید تا منافذ پوست آن نواحی بسته شده و سبب زخم و جوش نشود.
  4. نوره را با استفاده از آب گرم (نه داغ باشد و نه سرد) خمیر نمایید.

واجبی (موبر) چگونه می تواند سرطان را درمان کند؟

واجبی (نوره) ماده‌ای است که برای دفع موهای زاید بدن استفاده می‌شود.(موبر سنتی و طبیعی) این ماده از ترکیب آهک ،آرسنیک و زرنیخ تشکیل شده‌ است.

از لحاظ علمی اگر بخواهیم به ماهیت واجبی یا نوره پی ببریم اینگونه می توان گفت که اگر از نوره های سنتی و اصیل که دارای ارسنیک هستند، استفاده شود در واقع دارید خود را علاوه بر نظافت ، به طور طبیعی و بی دردسر شیمی درمانی می کنید.

مواد موجود در واجبی ازطریق غدد لنفاوی واقع در زیر بغل و کشاله ران وارد جریان خون می شود و مبارزه با سلول های سرطانی را آغاز می کنند، در حقیقت با هر بار مصرف واجبی ،یک دوره شیمی درمانی طبیعی! انجام می گیرد. و از تشکیل توده های سرطانی پیشگیری می شود.

هنگام استفاده از نوره آن را ببویید تا آرسنیک موجود در آن از طریق مجرای تنفسی به خون راه یافته و سبب جلوگیری از سرطان خون، سرطان سینه و دیگر سرطان ها می شود.

توصیه می شود :: برای تهیه واجبی ، بسته هایی را بخرید که به اصطلاح پاستوریزه نشده اند! چون دستکاری شده اند. به عبارتی ، اگر واجبی فله تهیه کردید اثرش بهتر و جنبه ی طبی آن بیشتر است.

divider

با خواص واجبی بیشتر آشنا شوید::

هر آنچه که باید در مورد مو بر (واجبی) بدانید

درمان حساسیت واژن به کرم و پودر موبر

آیا پودر و کرم موبر (واجبی) باعث سقط جنین یا پارگی کیسه آب میشود؟

آیا پودر مو بر برای صورت خطرناک؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (16 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits