دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مکمل نیتروتک چیست و چه کاربردی دارد ؟
2
زمان مطالعه: 8 دقیقه
شاید تا به حال نام مکمل های نیتروتک را شنیده باشید. این مکمل ها با اثرگذاری فوق العاده بر قدرت و انرژی، تمرین های بدنسازی را آسان نموده و موجب می شود که شما با لذت بیشتری به تمرین بپردازید و عضله بسازید.

مکمل نیتروتک چیست ؟

مکمل نیتروتک موضوع مورد بحث ماست. با نیتروتک افزایش قدرت فوق العاده عضلات و حجم را تجربه خواهید کرد. بار دیگر محققین ماسل تک موفق شده اند مکمل پروتئینی را تولید کنند و تولیدات خود را به سطح جدیدی ارتقا دهند.

در واقع آن‌ها با تولید مکمل پیشرفته نیتروتک نوعی پروتئین تهیه کرده اند که داخل قوطی عرضه می‌شود. در واقع نیتروتک به راحتی می‌تواند نیاز پروتئینی شما را برطرف کند. زمانی که این مکمل را با رژیم غذایی و برنامه تمرینات خود ترکیب می‌کنید به راحتی می‌توانید عضلات را تقویت کرده و ابعاد جدیدی در آن‌ ها به وجود آورید.

نیتروتک که حاوی پروتئین مخصوص تقویت عضلات می‌باشد فقط حاوی کربوهیدرات و چربی مختصری می‌باشد به کمک این مکمل می‌توانید تمام نیازهای پروتئینی روزمره خود را برطرف کنید.

شاید از خود بپرسید قبلا هم محصولات نیتروتک داخل قوطی عرضه شده‌اند اما چه اتفاقی افتاده است که این بار محصولات این قوطی جدید این قدر متمایز با قبل شده‌اند ؟

پاسخ این است که این محصول توسط شرکت ماسل تک عرضه شده است یعنی همان شرکتی که خود را متعهد می‌داند تا مکمل‌های بسیار موثر و ارزشمندی در اختیارتان قرار دهد و از آن‌جا که محققین دلسوزی در این شرکت مشغول به کار هستند با خیال راحت می‌توانید محصولات عرضه شده توسط آن‌ها را میل کنید.

کاربرد مکمل نیتروتک

در بحث کاربرد مکمل نیتروتک لازم است بدانید که وجود پروتئین با خلوص بالا موجود در این قوطی های جدید سبب می‌شود تا به راحتی به اهداف مربوط به تقویت عضلات دست یابید حال اگر آن را همراه با رژیم غذایی و برنامه تمرینات میل کنید دیگر باید نگران افزایش قدرت و اندازه عضلات باشید.

زیرا همه چیز به نحو شایسته پیش می‌رود و جای کوچک‌ ترین نگرانی نیست عده‌ای از طعم نیتروی ماسل تک لذت می‌برند و معتقدند که مصرف آن به آسانی صورت می‌گیرد.

در حالی که عده‌ ای دیگر فقط به خاطر اینکه نیتروی ماسل تک به تقویت عضلات شان کمک می‌کند به مصرف آن علاقه مند هستند در واقع تولید کنندگان این مکمل درصدد برآمده‌ اند به نیازهای واقعی مصرف کنندگان جامه عمل بپوشانند.

آن دسته از ورزشکاران پرورش اندامی که در صدد دست یابی به افزایش قدرت و حجم عضلات هستند می‌توانند این فرآورده باورنکردنی و خوشمزه را میل کنند.

با انتخاب مناسب مکمل نیتروتک در واقع نوعی مکمل پروتئینی را انتخاب می‌کنید که هم ترکیبات بی نظیری دارد و هم به اهداف شما مبنی بر دست یابی به افزایش قدرت و حجم عضلات جامه عمل می‌ پوشاند.

بنابراین دیگر جای کوچک‌ ترین نگرانی نیست . ماسل تک همواره به آینده می‌ اندیشد به همین دلیل است که مسئولین این شرکت مبلغ هنگفتی را صرف توسعه و عرضه مکمل‌های جدید و پیشرفته می‌کنند. مکمل‌ هایی که تحقیقات علمی متعدد پشتوانه تولید آن‌ ها می‌باشد.

بنابراین همه چیز از قبل پیش بینی شده است و شما می‌توانید حاصل زحمات محققین را مصرف کنید حقیقت انکار ناپذیری که در مورد مکمل نیتروی مایل تک وجود دارد این است که با عرضه آن انقلاب صنعتی عظیمی در صنعت تولید مکمل‌ های پروتئینی ایجاد شده است.

یکی دیگر از امتیازات منحصر به فرد این مکمل مصرف راحت آن است. بلافاصله پس از تمرینات سختی که اجرا می‌کنید از نیتروتک استفاده کنید تا بتوانید پروتئین مورد نیاز جهت رشد عضلات را در اختیار آن‌ها قرار دهید.

اگر می‌خواهید عضلات‌ تان را تقویت کنید حتما باید سخت تمرین کرده و از مصرف پروتئین کافی اطمینان حاصل کنید. نیتروتک گزینه خوب و جامعی است و به شما کمک می‌کند نیازهای پروتئینی خود را برطرف سازید.

این محصول به علت داشتن انرژی بالا، ترکیب مناسب پروتئین و کربوهیدرات و مجموعه ویتامین ها و مواد معدنی برای افزایش وزن و تامین پروتئین در افراد لاغر، افراد مبتلا به سوء تغذیه و ورزشکاران و افراد عادی استفاده می شود.

پس از مصرف این مکمل میزان اسیدهای آمینه در خون جهت انتقال به عضلات به صورت محسوسی افزایش و تشدید می‌شود.

تکنولوژی بکار رفته در ساخت آن سبب افزایش نفوذپذیری غشای سلول‌های عضلانی نسبت به اسیدهای آمینه و دیگر ترکیبات شده و در نتیجه جریان انتقال ترکیبات آنابولیک را به این سلول‌ ها افزایش می‌دهد.

در ساخت این محصول از تکنولوژی NANOMOLECULAR HYPERDISPERSION استفاده شده است که سبب تقویت اثر آن و به حداکثر رسیدن مواد آنابولیکی در عضلات می‌شود.

مکمل نیتروتک مناسب چه کسانی است ؟

این محصول به علت داشتن ترکیب مناسب پروتئین و مجموعه ویتامین ها و مواد معدنی برای حفظ عضلات و تامین پروتئین در افراد لاغر، افراد مبتلا به سوء تغذیه و ورزشکاران و افراد عادی استفاده می شود.

یک بار دیگر محققین ماسل تک موفق شده اند مکمل پروتئینی را تولید کنند و تولیدات خود را به سطح جدیدی ارتقا دهند. در واقع آن‌ها با تولید مکمل پیشرفته نیتروتک که آماده نوشیدن (RTD) می‌ باشد نوعی معجون پروتئین تهیه کرده اند که داخل قوطی عرضه می‌شود.

در واقع RTD به راحتی می‌ تواند نیاز پروتئینی شما را برطرف کند زمانی که این مکمل را با رژیم غذایی و برنامه تمرینات خود ترکیب می‌کنید به راحتی می‌توانید عضلات را تقویت کرده و ابعاد جدیدی در آن‌ها به وجود آورید.

نیتروتک RTD که حاوی ۴۵ گرم پروتئین مخصوص تقویت عضلات می‌باشد فقط حاوی کربوهیدرات و چربی مختصری می‌باشد به کمک این مکمل می‌توانید تمام نیازهای پروتئینی روزمره خود را برطرف کنید تنها اقدامی که باید انجام دهید این است که قوطی را کاملا تکان داده باز کرده و نوش جان کنید.

نظر کاربران درمورد مکمل نیتروتک

مسلما به بازیابی کمک می کند. من قبلا یک دوره ی ۴lb مصرف کردم و کاملا نتیجه ی زحماتم را دیده ام. درست مانند هر چیز دیگری، اگر می خواهید نیتروتک مفید باشد باید تمرین و ورزش کنید.

این واقعا تنها پروتئینی است که من مصرف می کنم و معمولا روزی ۳ یا ۴ قاشق مصرف دارم. من بدون داشتن هیچ عضله ای شروع به کار کردم و این محصول به رشد و عضله سازی ام کمک کرد.

نگران بودم که خیلی چاق شوم اما موضوع این نیست. کراتین کمک می کند آب را برای حجم بدن نگه داریم و چون یک ماده ی عضله ساز است، من قادر بودم در حالت رشد هم عضله سازی کنم. کمک می کند برای تابستان هم تناسب اندام را حفظ کنم.


من از پودرهای پروتئین مختلفی استفاده کرده ام. برای چندین سال از پروتئین آب پنیر استاندارد طلایی ON استفاده کردم و از آن راضی نبودم ولی به هر حال به استفاده از آن ادامه دادم. تصمیم گرفتم نیتروتک را امتحان کنم و یک روز شروع کردم.

نه تنها طعم فوق العاده ای داشت، بلکه به صورت مناسبی در برنامه ی غذایی من جای گرفت و در رسیدن به اهدافم به من کمک کرد. من کاملا باور دارم که نیتروتک بهترین پروتئینی است که تا به حال مصرف کرده ام. فکر نکنم هیچوقت هیچ نوع دیگری را امتحان کنم.


فوق العاده است بعد از وعده ی غذایی به من انرژی می دهد و هر چیزی که برای یک جلسه تمرین ورزشی نیاز دارید را دارد. بسیار مفید و بسیار موثر است.

الان حدودا ۲ ماه است که از آن استفاده می کنم و نتایجی را گرفتم که هم خودم متوجه آن ها شدم هم دیگران.


من عاشق این محصولم و برای من استفاده از آن یک ضرورت است! من بیش از ۴ سال است که از این محصول استفاده می کنم، با توجه به نوع تمرین و ورزشی که من دارم نتایجی را از این محصول گرفتم.

من بیشتر نتایج در بدنم را عمدتا از تحقیقات بدنسازی در اینترنت متوجه شدم و دیدم.ترکیب تمرین ها,داشتن و حفظ یک رژیم غذایی ثابت,و غیره.تحقیقات خود را در مورد عضله سازی و تمرینات منظم انجام دهید !

نمی توانم به اندازه ی کافی بر این قضیه تاکید کنم. تحقیق کنید، سپس این محصول را بخرید، آنگاه واقعا نتایج سریع آن را می بینید. توجه داشته باشید که این یک قطعه ی مهم از پازل عضله سازی است. قویا آن را توصیه می کنم، در حال حاضر از این بهتر وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

انواع مکمل سلوکور : ویژگی های مکمل سلوکور

با انواع مکمل شگفت انگیز ناترند آشنا شوید !

10 نمونه از بهترین مکمل های سایتک با اثرگذاری فوق العاده

آشنایی با مکمل تیریبولوس و خواص منحصر به فرد آن

10 نمونه مکمل نولیمیت برای داشتن اندامی ایده آل



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.5 از 5 (2 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits