دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مواد غذایی سرطان زا کدامند؟
0
زمان مطالعه: 1 دقیقه
مواد غذایی سرطان زا کدامند؟,مواد غذایی سرطان زا, مواد غذایی ,سرطان زا ,مواد غذایی سرخ شده ,غذاهای چرب ,ابتلا به دیابت,مواد مضر خوراکی ها
سرطان‌زاترین غذاها

پژوهشگران از جدیدترین آزمایش‌ها دریافته‌اند مواد غذایی که در روغن سرخ می‌شوند خطر ابتلای افراد به بیماری دیابت را تا 2 برابر افزایش می‌دهند.

گفتنی است،‌ کارشناسان اعتقاد دارند مواد شیمیایی مضر در خوراکی‌هایی مانند چیپس و یا مرغ سرخ شده در روغن می‌تواند قند خون را از حالت کنترل خارج کرده فرد را مبتلا به دیابت کند.

مواد غذایی سرطان زا کدامند؟

بررسی‌ها نشان می‌دهند، خوردن غذاهای چرب همچنین می‌تواند مادران باردار را در معرض خطر ابتلا به دیابت بارداری قرار دهد. دیابت بارداری در صورت کشف نشدن می‌تواند منجر به تولد نوزاد زودرس و یا نوزادان با مرگ زودرس شود.

کارشناسان به ویژه خوردن غذاهایی مانند چیپس،‌ املت و یا مرغ سرخ کرده به دلیل بروز خطر ابتلا به دیابت ممنوع اعلام کرده‌اند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits