دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی جرد کوشنر
3
زمان مطالعه: 5 دقیقه
جرد کوشنر متولد ۱۰ ژانویه سال ۱۹۸۱ در لیوینگستون، نیوجرسی است و همینطور وی پسر تاجر املاکی به نام چارلز کوشنر است

جرد کوشنر کیست ؟

جرد کوشنر متولد ۱۰ ژانویه سال ۱۹۸۱ در لیوینگستون، نیوجرسی است و همینطور وی پسر تاجر املاکی به نام چارلز کوشنر است. او زمانی که پدرش به علت رسوایی مالی و سیاسی به زندان رفت تامین مخارج خانه را برعهده گرفت. در سال ۲۰۰۹ او با (ایوانکا ترامپ) دختر یکی دیگر از تاجران املاک یعنی دونالد ترامپ ازدواج کرد. جرد کوشنر بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۶ به عنوان مشاور سیاسی دونالد ترامپ به کار خود ادامه داد و در ژانویه سال ۲۰۱۷ توانست به مقام و مشاور ارشد رییس جمهور ارتقا پیدا کند. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

زندگینامه جرد کوشنر

اوایل زندگی

جرد کوشنر متولد ۱۰ ژانویه سال ۱۹۸۱ در لیوینگستون، نیوجرسی است. در واقع جرد کوشنر یکی از ۴ فرزند تاجر میلیاردی چارلز کوشنر بود و همچنین پدر او یکی از بزرگترین پشتیبانان ملی حزب دموکرات و سازمان های خیریه گوناگون است. پس از حضور در مدرسه Frisch در پاراموس نیوجرسی جرد کوشنر به دانشگاه هاروارد رفت و در سال ۲۰۰۳ فارغ التحصیل شد.

بازداشت پدر

در سال ۲۰۰۵ پدرش متهم به جرایمی از جمله عدم پرداخت مالیات، رشوه دادن و اهدا کمک های مالی غیر قانونی شد. وی به دو سال زندان محکوم شد. کوشنر بزرگتر توسط وکیل امریکایی و فرماندار اینده نیوجرسی تحت تعقیب قرار گرفت اما جرد بعد ها به عنوان بخشی از تیم ریاست جمهوری دونالد ترامپ وارد کار شد. زمانی که پدرش در زندان بود جرد کوشنر کارهای تجارت املاک را ادامه داد و در ارتباط نزدیک با پدرش بود در سال ۲۰۰۶ زمانی که تنها ۲۰ سال داشت ناشر مجله he New York Observer را خریداری کرد. وی همچنین در سال 2008 مدیر شرکت Kushner شد.

جرد کوشنر
جرد کوشنر

جرد کوشنر و ایوانکا ترامپ

جرد کوشنر و ایوانکا ترامپ به مدت ۲ سال با هم دوست بودند و نهایت در سال 2009 با هم ازدواج کردند و هم اکنون انها ۳ فرزند به نام Arabella و Joseph و Theodore دارند. همچنین ایوانکا به مذهب کوشنر که یهودیت ارتودکس است روی اورد.

جرد کوشنر و ایوانکا ترامپ
جرد کوشنر و ایوانکا ترامپ

ثروت جرد کوشنر

مشاور دونالد ترامپ

با وجودی که جرد کوشنر از طرف یک خانواده دموکرات می آید مشاور ترامپ شد و در سال ۲۰۱۶ او به عنوان نامزد جمهوری خواه برای ریاست جمهوری انتخاب شد. در سال ۲۰۱۶ ارزش خالص دارایی خانواده کوشنر ۱.۸ میلیارد دلار تخمین زده شد که اکثریت آن در حوزه املاک بود. در ژانویه سال ۲۰۱۷ تیم ریاست جمهوری دونالد ترامپ اعلام کرد که او به عنوان مشاور ارشد ریاست جمهوری انتخاب شده است.

جرد کوشنر و روسیه

در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۱۷ کوشنر با کارکنان مجلس سنا ملاقات کرد تا ارتباط خود را با روس ها به عنوان بخشی از تحقیقات دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ توضیح دهد. جرد کوشنر بیانیه ای ۱۱ صفحه ای را مبنی بر عدم دخالت روسیه منتشر کرد. او هر نوع تماس نادرستی را با این افراد رد کرد. منابع سی ان ان در تحقیقات رابرت مولر به دنبال نقش جرد کوشنر در شلیک به هیئت مدیره FBI به نام جیمز کورنی در ماه می سال ۲۰۱۷ بودند. مشکلات قانونی دیگری در ماه دسامبر برای او ایجاد شد زمانی که یک وکیل در واشنگتن درخواستی علیه خریدهای غیر قانونی مالی او ارایه کرد. سخنگوی کاخ سفید این پرونده را نادرست اعلام کرد و گفت که این مشاور رییس جمهور تمام الزامات قانونی را رعایت کرده است.

اطلاعات و مسائل امنیتی

براساس یک مقاله در وال استریت ژورنال در سال ۲۰۱۸ مقامات به جرد کوشنر هشدار دادند که وندی دنگ مورچ تاجر چینی-امریکایی و همسر سابق مرداک علاقه مند است به وسیله قدرتی که وی دارد به منافع دولت چین کمک کند. مرداک دخالت چین را در چنین اقداماتی رد کرد. در اواخر فوریه سال ۲۰۱۸ پس از اعلامیه رییس ستاد جان کلی که روند بازرسی امنیتی کاخ سفید را برعهده دارد توانست وضعیت جرد کوشنر را به سطح مخفی تغییر دهد. بعد از این مسایل امنیتی جرد کوشنر به ملاقات با رییس جمهور مکزیک رفت تا در مورد مسایل امنیتی، مهاجرت و تجارت با او صحبت کند. این سفر دقیقا بعد از این که رییس جمهور مکزیک سفر خود را به واشنگتن لغو کرد، صورت گرفت.

اسناد وام های مسکن قابل بحث و مشاجره

در سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ حداقل ۸۰ درخواست اشتباه برای مجوز ساخت و ساز در ۳۴ ساختمان در سراسر شهر ارایه شد و برنامه های کاربردی نشان داد که هیچ مستاجر اجاره ای وجود ندارد. در صورتی که بیش از ۳۰۰ نفر این شرایط را دارند. بعضی از ساکنان از این که جرد کوشنر ساختمان ها را خریداری و ساخت و ساز می کرد شکایت کردند. از نظر انها این تلاش ها برای بیرون کردن آنها بود یا اینکه شرکت ها اجاره ها را زیادتر کنند. جرد کوشنر اشتباهات را کشف و انها را اصلاح کرد و گفت ما هیچ مستاجری را منع نخواهیم کرد.

divider

اینستاگرام جرد کوشنر

اینجا آدرس مستقیم اینستاگرام جرد کوشنر قرار دارد.

قد جرد کوشنر

قد وی 1.91 متر است.

دختر جرد کوشنر

جرد کوشنر و دخترش
جرد کوشنر و دخترش

تصاویر جرد کوشنر

جرد کوشنر
جرد کوشنر
جرد کوشنر
جرد کوشنر
جرد کوشنر
جرد کوشنر
جرد کوشنر
جرد کوشنر
جرد کوشنر و خوانواده
جرد کوشنر و خوانواده

جرد کوشنر و ایوانکا ترامپ
جرد کوشنر و ایوانکا ترامپ


امیدوارم از این مطلب راضی بوده و با جرد کوشنر آشنا شده باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

عالیه | ۵ سال پیش
ادم وقتی. شانس داشته باش اینجوری میشه
0
0

hits