دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یونا تدین : بیوگرافی و زندگی شخصی بازیگر خردسال یونا تدین
51
زمان مطالعه: 9 دقیقه
یونا تدین بازیگر خردسال اما با استعداد در سال 23 اسفندماه 88 در پایتخت (تهران) دیده به جهان گشوده است و از دوران که چندان سنی نداشت وارد دنیای وسیع هنرمندی شده است.

یونا تدین کیست ؟

یونا تدین متولد 23 اسفند 1388 در ایران، بازیگر است.

یونا تدین بازیگر خردسال اما با استعداد در سال 23 اسفندماه 88 در پایتخت (تهران) دیده به جهان گشوده است و چنان سنی نداشت که وارد دنیای وسیع هنرمندی شده است .

یونا تدین دانش آموزش است و بسیار علاقمند به کارهای هنری از بازیگری گرفته تا پیانو، استعدادش در رباتیک از او به واقع یک بچه مهندس ساخته است.

یونا تدین تا به الان در 4 یا 5 فیلم سینمایی حضور داشته و در اولین حضورش در فیلم دهلیز بوده که بسیار عالی کارایی های خودش را رونمایی کرده است و به خاطر اینکه سن کمی دارد ولی مثل افراد تجربه دیده ایفای نقش میکند و بعد از آن به فیلم های دیگری دعوت شده است.

یونا تدین به غیر از بازیگری به تازگی در کلاس های آموزش پیانو و ساز از مبتدی تا حرفه ای مشغول بوده و یکی یکی از کارایی های خودش پرده بر میدارد و نشان می دهد که فرد قهاریست و با این سن کم تبهر و استعداد خاصی دارد.

اطلاعات کلی یونا تدین

نام اصلی : یونا تدین
زمینه فعالیت : سینما، تلویزیون، تئاتر
متولد : 23 اسفند 1388 تهران
پیشه : بازیگر
سال‌های فعالیت : 1393 تاکنون
محل زندگی : تهران
والدین : تارا مادرشاهی و حامد تدین

یونا تدین کیست ؟


خاطرات یونا تدین

یونا تدین میگوید : من از همون روز اول هم استرس نداشتم. آقای کاسه ساز با یک دوربین کوچیک از ما تست بازیگری و فیلم می‌گرفت.

یادم هست می‌گفت با حالت عصبانیت، خوشحالی و یا ناراحتی بازی کن و من هم بازی کردم.

و بعد فیلمی که گرفته بود رو به آقای غفاری (کارگردان) نشون داد و ایشون هم قبول کرد.

یونا تدین


شروع کار یونا تدین با تبلیغات

یونا تدین فعالیت خود را با حضور در بیلبوردهای تبلیغاتی در 5 سالگی شروع کرد و همین مسیر او را کم کم وارد وادی هنری کرد تا خیلی زود بازیگر معروفی شود.


تجربه حرفه ای یونا تدین

یونا تدین : اولین تجربه حرفه ای او در سال 93 با فیلم بیست و سه روز به کارگردانی مهدی گلستانه شروع شد.

یونا تدین : دومین تجربه او با فیلم نقطه کور باز هم به کارگردان مهدی گلستانه در سال 94 در کنار بازیگرانی چون هاینه توسلی، محمدرضا فروتن و شقایق فراهانی دیده شد

یونا تدین در همین راستا به سریال دیدنی گسل نیز راه یافته و بازی های خوبی از خود ارعه کرده است و به گفته شاهدان ماجرا یونا از دوران که که به مدرسه نمیرفت خیلی پیش فعال بوده و با هم بازی های زمان کودکی اش بازی کرده و به آنان دستور میداد و حرف خودش را اجرا می نمود.

یونا تدین


پدر و مادر یونا تدین

مادر یونا تدین تارا مادرشاهی می باشد و پدر یونا تدین مهندس حامد تدین از مهندسان ساخت و ساز می باشد.

یونا تدین : در تازه ترین سریالی که که حضور پر رنگ و خیلی جذاب داشته سریالی که به خاطر ماه رمضان برای عموم مردم پخش میشد از شبکه های تلویزیون سریال بچه مهندس در نقش جواد .

یونا تدین : که با زدن عینک مشکی ایفای نقش کرده است و به تازگی در فیلم قصر شیرین که به خیلی ها خوب چسبیده این قسمت و دستور دادن های جواد و اجرا کردن عوامل از خصوصیات عمده اش است .


ورود به تلویزیون و شهرت یونا تدین

یونا تدین اولین بار در 6 سالگی با سریال گسل که در شهریور 96 از شبکه یک پخش شد وارد قاب تلویزیون شد، اما حضور او در سریال بچه مهندس رمضان 97 او را به شهرت رساند.

بیوگرافی یونا تدین
مادر یونا تدین


یونا تدین پسر همه فن حریف

یونا تدین خود را بازیگر، دانشجو، ورزشکار، مهندس، عاشق موسیقی و پیانو معرفی می کند، در رشته شنا عناوین قهرمانی دارد و در رشته رباتیک هم بسیار فعال است.

یونا تدین تاکنون در نمایشگاه های رباتیک زیادی حضور داشته است.


اینستاگرام یونا تدین

یونا تدین در صفحه شخصی خود در اینستاگرام فعال بوده و از کار ها و برنامه های خودش نیز دوستدارانش را با خبر کرده و اطلاعاتی درباره جدیدا در یک فیلم و سریال نیز بازی میکند را به جریان گذاشته و در حال حاظر در پیج او بیش از 6 هزار نفر عضو بوده و او را همراهی و حمایت میکنند .

یونا تدین
پدر و مادر یونا تدین


گفتوگو با یونا تدین

یونا تدین از بچگی و زمانیکه یکسال و نیم داشتم تو تیزرهای تبلیغاتی بازی کردم. بعد هم برای «بچه مهندس» تست دادم. و بین 700 نفر قبول شدم. قبلا کلاس بازیگری نرفته بودم ولی تو سریال «گسل» و فیلم سینمایی «نقطه کور» هم بازی کردم.

یونا تدین من از همون روز اول هم استرس نداشتم.


بیشتر بخوانید :

بیوگرافی کامل عادل و میعاد + کلیپ‌های میعاد و عادل

بیوگرافی کامل باران خوش اندام همسر امیر حسین صدیق



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (51 رای)  

۵ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

علی نجاران | ۲ سال پیش
سلام یونا جان خیلی درسریال جواد باخانم ساناز سعیدی بازی گردی لطفا شمارتو بده خیلی دوست دارم باهت صحبت کنم به مامانم میگه یونا مثل داداش منه من فقت بچه مهندس دیدم دوست دار شما علی از مشهد
0
3
علی | ۲ سال پیش
سلام یوناجون خوبی شماره موبایلتومیخوام عزیزم خیلی دلم واسط تنگ شده شماره موبایلتوبهم بده یک روز دوست دارم ببینمت وبازیگریت درسریال قصرشیرین٬٬بچه مهندس وسریال غورباغه خیلی خیلی عالی بودوازتوبابت بازیگریت دراین سه سریال خیلی راضی ام ودوست دارم باهات صحبت کنم یک روز وواقعا ازمانی رحمانی درفصل ۲توبهتربازی کردی عزیزم




علی کلاس هفتم
0
7
محمدرضارحمانی | ۳ سال پیش
یونان جون ولی اگه بدون عینک بازی کرده بودی بهتر بود چون که عنک رو از روی چشمات برمیداشتی خوشکل میشدی ، در سریال بچه مهندس
5
3
محمد رضا | ۳ سال پیش
سلام یونا تدین خیلی دلم واست تنگ شده بازیت خوب بود در سریال بچه مهندس ۱ قشنگتر از مانی رحمانی بازی کردی
2
5
آرشیدا | ۴ سال پیش
عااااالی بود واقعا بازیگر خوب و با استعدادی هستی یونا جانم
0
3

hits