دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی جیمی اندرسون - اسکیت بازی پر افتخار
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جیمی اندرسون برنده بخش زنان مسابقات slopestyle در سال 2014 و بازی های زمستانه سال 20118 شده است که باعث شده به عنوان اولین زن اسنوبوردر برنده 2 مدال طلای المپیک شناخته شود.

جیمی اندرسون کیست؟

جیمی اندرسون در 13 سپتامبر سال 1990 در کالیفرنیا بدنیا آمد. او در 9 سالگی کار با اسنو برد را آموخت. او در 13 سالگی اولین رقابت های زمستانی را تجربه کرد و زمانی که 16 سال داشت به عنوان جوانترین قهرمان این مسابقات شناخته شد. او در مسابقات سوچی 2014 توانست یک مدال طلا بدست آورد و پس از کسب موفقیت های بیشتر و مدال طلای المپیک 2018 پیونگ چانگ وی به اولین بانوی اسنوبورد سوار تبدیل شد که دو مدال طلای المپیک را بصورت متوالی برنده میشود.

زندگی نامه جیمی اندرسون

Jamie Anderson

سال های اول زندگی جیمی اندرسون

جیمی لوییس اندرسون یکی از 8 فرزند خانواده ای بود که علاقه زیادی به زندگی در محیط خارج از شهر داشتند.
جیمی و 5 خواهر دیگرش در خانه درس خواندند و وی میگوید که دو فرزند بزرگ تر خانواده تاثیر شگرفی در زندگی او داشتند.

جیمی اندرسون
جیمی اندرسون

دوران حرفه ای جیمی اندرسون

جیمی اندرسون ابتدا کار خود را از مسابقات ایالتی شروع کرد و کم کم توانست خود را به سطح مسابقات کشوری و بعد جهانی برساند. او در 13 سالگی برای اولین مسابقات زمستانیش انتخاب شد.
در 15 سالگی، در مسابقات زمستانی سبک slopestyle مدال برنز را برد و تبدیل به جوانترین مدل آورنده این مسابقات شد. او سال بعد با گرفتن مدال طلا، باز هم یک رکورد دیگر ثبت کرد.
او در مسابقات تور جهانی TTR در سال های 2008، 2011 و 2012 و مسابقات تور جهانی Dew در سال 2011 و 2012 توانست افتخار آفرینی کند.
جیمی اندرسون در سال 2013 چهارمین مدال طلا و هفتمین مدال مسابقات زمستانی را ازآن خود کرد.

تاریخچه رقابت های المپیکی جیمی اندرسون

پس از اینکه در سال 2014 سبک slopestyle در رقابت های المپیک پذیرفته شد، بلافاصله جیمی اندرسون را به عنوان یکی از مدعیان اصلی میدانستند. او همانطور که انتظار میرفت عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست مدال طلای این بازی ها را بدست آورد.

او در سال 2018 در برنامه Dancing with the Stars: Athletes شرکت کرد و در مقابل افرادی مثل آدام ریپون و میرای ناگوسو قرار گرفت.

جیمی اندرسون
جیمی اندرسون

زندگی شخصی جیمی اندرسون

جیمی اندرسون یک خط تولید لباس به نام TRYE راه اندازی کرده که به محیط زیست آسیب نمیرسانند. همچنین به مدرسه قدیمی خود کمک میکند تا بتوانند استعداد های اسکیت بازی و اسنوبوردر های جدید را کشف کنند.
علاوه بر کوهنوردی، کمپ زدن جیمی اندرسون یوگا را نیز به عنوان یکی از فعالیت های مورد علاقه خود میداند.


امیدوارم از این مطلب راضی بوده و با زندگی نامه جیمی اندرسون آشنا شده باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits