دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
زندگی‌نامه و بیوگرافی رابرت دنیرو Robert De Niro
1
زمان مطالعه: 15 دقیقه
رابرت دِ نیرو بیوگرافی و زندگی‌نامه رابرت دنیرو - رابرت آنتونی دنیرو Robert De Niro

بیوگرافی رابرت دنیرو

رابرت دِ نیرو (به انگلیسی: Robert De Niro) ‏(متولد ۱۷ اوت ۱۹۴۳) بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی است. از اولین فیلم‌های خوب وی می‌توان به فیلم خیابان‌های پایین شهر اشاره نمود. بعد از عدم موفقیتش در دریافت نقش سانتینو کورلئونه (سانی) در فیلم پدرخوانده، نقش ویتو کورلئونه در قسمت دوم همین فیلم به وی داده شد. وی برنده جایزه اسکار بهترین نقش مکمل مرد بخاطر این نقشش شد.

همکاری وی با مارتین اسکورسیزی، کارگردان مشهور آمریکایی، از فیلم خیابان‌های پایین شهر شروع شد و بعد از آن این دو چندین فیلم دیگر را نیز با کمک یکدیگر ساختند که از آن جمله می‌توان به فیلم گاو خشمگین اشاره نمود، نقشی که رابرت بخاطر بازی در آن موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر شد. از دیگر فیلم‌های این دو فیلم‌هایی همچون راننده تاکسی و تنگه وحشت است که بخاطر بازی در هردوی آن‌ها وی نامزد دریافت جایزه اسکار شد. فیلم شکارچی گوزن نیز وی را نامزد دریافت جایزه اسکار نمود. کارگردان این فیلم، مایکل چیمینو بود.

رابرت د نیرو همچنین نامزدی دریافت چهار جایزه گولدن گلوب را بخاطر بازی در فیلم‌های نیویورک، نیویورک (۱۹۷۷)، فرار نیمه‌شب (۱۹۸۸)، اینو ببین (۱۹۹۹) و ملاقات با والدین (۲۰۰۰) شد. در سمت کارگردانی نیز اثری همچون چوپان خوب از وی وجود دارد.

رابرت دِنیرو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و استثنایی‌ترین بازیگران تاریخ سینما شناخته می‌شود. وی تاکنون در بیش از نود فیلم در طول دوران فعالیتش ظاهر شده‌است. وی در ماه می سال ۲۰۱۵ به عنوان بزرگترین بازیگر تاریخ سینما برگزیده شد.

رابرت آنتونی دنیرو مادرش ویرجینیا ادمیرال (۱۹۱۵ – ۲۰۰۰) شاعر، نقاش و فعال اجتماعی آلمانی‌تبار بود و پدرش رابرت هنری دنیرو (۱۹۲۲ – ۱۹۹۳) نیز نقاش سبک اکسپرسیونیست انتزاعی بود که اصل و نصبی ایتالیایی ایرلندی داشت. ویرجینیا و هنری در خلال کلاس‌های نقاشی هانس هافمن در پراوینستاون بود که یکدیگر را ملاقات کردند و در ادامه، زمانی که تنها فرزندشان، دو سال بیشتر نداشت از هم جدا شدند. از این پس رابرت در کنار مادرش ماند و در گرینویچ و محله‌ی ‌ایتالیای کوچک منهتن بزرگ شد. در همین زمان، هنری نیز خانه‌ای نزدیک محل زندگی آنها گرفت و بدین ترتیب، بابی (رابرت) بخشی از اوقاتش را در کنار پدر سپری ‌کرد. ویرجینیا پروتستانی بود که در بزرگسالی به مذهب پشت کرد و هنری نیز به عنوان یک کاتولیک پرورش یافته بود. در چنین فضایی، پدربزرگ و مادربزرگ بابی، وی را به صورت پنهانی به کلیسا برده و غسل تعمید دادند.

رابرت دنیرو
رابرت دنیرو

بابی دوران ابتدایی را در مدرسه ‌عمومی ۴۱ در گرینویچ سپری کرد و برای گذراندن کلاس هفتم و هشتم به دبیرستان الیزابت اروین رفت. او در ادامه برای کلاس نهم، در دبیرستان عالی هنر و موسیقی پذیرفته شد ولی فقط برای مدت کوتاهی در آنجا دوام آورد و پس از آن برای ادامه‌ی تحصیل به دبیرستان مک‌برنی و دبیرستان خصوصی رودز رفت که البته هیچگاه از آنجا فارغ‌التحصیل نشد. در همین دبیرستان بود که دوستان وی به خاطر رنگ پریدن‌های مدامش لقب بابی میلکی را روی وی گذاشتند. در این مقطع، بابی دمخور تعدادی از بچه‌های خیابانی شده بود که نام جوانان ایتالیای کوچک را برای خود انتخاب کرده بودند. بچه‌هایی که تعدادی از آنها هنوز هم جزو دوستان صمیمی وی به حساب می‌آیند.

ازدواج و فرزندان

رابرت دنیرو در سال ۱۹۷۶ با داین ابوت ازدواج کرد. آن‌ها یک پسر به نام رافائل دارند. دنیرو از رابطه ی قبلی خود درنا د نیرو را نیز به عنوان فرزند سرپرستی می‌کرد. آن‌ها در سال ۱۹۸۸ از یکدیگر جدا شدند. دنیرو دو فرزند دوقلو به نام‌های آرون کندریک و جولیان هنری دنیرو دارد که آن‌ها حاصل لقاح مصنوعی و به طریقمادر جایگزین که توسط توکی اسمیت در سال ۱۹۹۵ صورت گرفت، هستند.

دنیرو در سال ۱۹۹۷ با گریس هایتاور ازدواج کرد و در سال ۱۹۹۸ فرزند آن‌ها به نام الیوت به دنیا آمد. آن‌ها در سال ۱۹۹۹ با یکدیگر به اختلافاتی رسیدن و رابرت دنیرو درخواست طلاق داشت اما این اتفاق در نهایت نیفتاد و در سال ۲۰۰۴ از نو پیمان ازدواج بستند. در سال ۲۰۱۱ نیز فرزندی به نام هلن گریس از طریق رحم اجاره‌ای به دنیا آمد.

دنیرو علاوه بر ۶ فرزندش دارای ۴ نوه می‌باشد که یکی از دخترش درنا و ۳ تای دیگر از پسرش رافائل حاصل شده‌اند.

دنیرو در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد پسرش الیوت مبتلا به اوتیسم است و علاقه ی خود به درمان و شناخت این بیماری را اعلام کرد.

در سال ۲۰۰۳ گزاش شد که دنیرو مشکل سرطان پروستات دارد و در مرکز سرطان مموریال اسلون–کترینگ تحت عمل جراحی قرار گرفت.

robert de niro childhood

رابرت دنیرو در کنار پدرش

رابرت نخستین تجربه‌‌ی آماتور صحنه‌اش را با بازی در نقش شیر ترسو در نمایش مدرسه‌ای جادوگر شهر از به دست آورد. او با وجود خجالتی بودنش، در شانزده سالگی درس و مشق را رها کرد و به طور جدی به سمت حرفه‌‌ی بازیگری رفت. سپس وارد هنرستان هنرهای نمایشی استلا ادلر شد و در استودیوی لی استراسبرگ دوره‌های آموزش بازیگری را پشت سر گذاشت. دنیرو نخستین نقش سینمایی‌اش را در بیست سالگی، در فیلم جشن عروسی (The Wedding Party) به کارگردانی برایان دی‌پالما به دست آورد. فیلمی که نمایش آن به دلیل ورشکست شدن استودیو، شش سال به تاخیر افتاد. دنیرو در همین مقطع، دو بار دیگر هم در فیلم‌های تبریکات (Greetings) و سلام مامان! (Hi, Mom!) با دی‌پالما همکاری کرد. او در ادامه در فیلم مادر خونین (Bloody Mama) به کارگردانی سلطان فیلم‌های درجه‌ی B سینما یعنی راجر کورمن به ایفای نقش پرداخت.

دنیرو دهه‌ی هفتاد میلادی را با حضور در نقش‌های مکمل در آثاری کم نام و نشان‌تر آغاز کرد که برای وی دستاورد قابل توجهی به همراه نداشت با این حال دیری نپایید که روزهای خوب بابی هم از راه رسید. سال ۱۹۷۳ بود که او با حضور در دو اثر قابل توجه از دو کارگردان جوان و تازه نفس، برای اولین بار نام خود را در میان سینماروها و البته منتقدان سر زبان‌ها انداخت. او در فیلم طبل را به آرامی بزن (Bang the Drum Slowly) به کارگردانی جان دی. هنکاک با بازی در نقش یک بازیکن بیسبال در شرف مرگ، نگاه‌ها را به سمت خود خیره کرد. نقشی که در ابتدا قرار بود آل پاچینو آن را ایفا کند. اما در ادامه با انتخاب پاچیتو برای بازی در نقش مایکل کورلئونه، دنیرو نیز قید بازی در نقش پائولی گاتو در قسمت اول پدرخوانده را زد و جایگزین پاچینو شد. البته پذیرش وی به همین سادگی‌ها هم نبود و او ۷ مرتبه تست داد. دنیرو برای آمادگی بیشترش برای اجرای این نقش، در فلوریدا به یادگیری بیسبال پرداخت و به تماشای تمرینات تیم این شهر نشست. او همچنین به گرجستان سفر کرد و آموخت که چگونه با لهجه‌ی گرجی صحبت کند. بابی در ادامه، در فیلم خیابان‌های پایین‌شهر (Mean Streets) با بازی در نقش شخصیتی آنارشیست و دردسرساز به نام جانی بوی، یک همکاری بلند مدت و شگفت انگیز را با مارتین اسکورسیزی آغاز کرد. جالب اینجاست که دنیرو و اسکورسیزی به طور همزمان در یک محله و به فاصله‌ی چند بلوک از هم بزرگ شده‌اند و در نوجوانی نیز چند باری چشمشان به هم افتاده بود ولی تا چند ماه پیش از ساخت این فیلم یکدیگر را نمی‌شناختند. اسکورسیزی که از تجربه‌ی ناموفق باکسکار برتا (Boxcar Bertha) باز می‌گشت، خیابان‌های پایین شهر (Mean Streets) را با کمک مالی فرانسیس فورد کوپولا تولید کرد و در تدوین کار نیز از برایان دی‌پالما کمک گرفت.

دنیو در کنار همسرش

دنیرو را می‌توان یکی از گرانبهاترین میراث‌های استلا آدلر دانست. استادی که با آموزش تکنیک‌های استانیسلاوسکی، او را تشویق کرد تا به کشف شخصیت‌ها و شناخت جنبه‌های درونی و بیرونی هر نقش بپردازد و همین نکات بود که بازیگر را به نقش خود متعهد می‌کرد. اینکه در هر لحظه حتی خارج از زمان تصویربرداری نیز با شخصیتی که نقشش را بازی می‌کنی زندگی کنی. دنیرو از مریل استریپ به عنوان بهترین شریک صحنه‌ای که می‌توان تصور کرد نام می‌برد و بسیار به کار در کنار وی علاقه‌مند است.

اظهار نظرهای مختلفی درباره‌ی دنیرو صورت گرفته و چهره‌های بسیاری به تحسین هنر وی پرداخته‌اند. مارتین اسکورسیزی درباره ی شخصیت دنیرو می‌گوید بخشی از توانایی ذاتی رابرت، توانایی او در ایفای نقش شخصیت‌هایی آسیب‌پذیر و رقت‌انگیز مانند رابرت پاپکین (سلطان کمدی) است. نقش تراویس در فیلم راننده تاکسی نیز همین گونه بود. شما تنهایی و انزوای او را در این فیلم می‌بینید و به همراه او تجربه می‌کنید و سپس قادرید رفتار غیرمنطقی و خشونت‌آمیزش را درک کنید. کلی مک گیلس، همبازی وی در نیویورک نیویورک درباره‌ی وی می‌گوید او یک وجه از شخصیت خود را نمی‌تواند بروز بدهد چون می‌ترسد احمقانه به نظر آید. جری لوئیس، کمدین افسانه‌ای و همبازی وی در سلطان کمدی نیز اشاره می‌کند که ظاهرا دنیرو، این نصیحت نوئل کاورد به بازیگران را هیچگاه نشنیده است که می‌گوید کار بازیگر این است که دیالوگهایش را بگوید و به اسباب و اثاث صحنه نخورد. پس از تمام شدن سلطان کمدی، او هیچگاه از نقشش بیرون نیامد. پل شریدر، نویسنده‌ی راننده تاکسی و گاو خشمگین نیز اظهار می‌کند که دنیرو تنها در جلد دیگران زنده است و تنها در مقابل دوربین راحت است. جک نیکلسون، دنیرو را آدم خطرناکی توصیف می‌کند که باید حسابی مراقبش باشید. مریل استریپ می‌گوید هیچ لغزشی در کار دنیرو نیست و او مثل یک قطب نما دقیق است و مارلون براندو نیز طی اظهار نظری عنوان کرده که بعید می‌داند خود دنیرو به میزان مهارتش پی برده باشد.

فهرست فعالیت های هنری رابرت دنیرو:

سمت

زمینه

کارگردان

نام

سال

بازیگر

فیلم کوتاه

نورمن سی. چایتین

Encounter

۱۹۶۵

بازیگر

فیلم سینمایی

مارسل کارنه

Three Rooms in Manhattan

۱۹۶۵

بازیگر

فیلم سینمایی

مارسل کارنه

Young Wolves

۱۹۶۸

بازیگر

فیلم سینمایی

برایان دی‌پالما

Greetings

۱۹۶۸

بازیگر

فیلم سینمایی

برایان دی‌پالما

The Wedding Party

۱۹۶۹

بازیگر

فیلم سینمایی

جردن لئوندوپولوس

Sam's Song

۱۹۶۹

بازیگر

فیلم سینمایی

راجر کورمن

Bloody Mama

۱۹۷۰

بازیگر

فیلم سینمایی

برایان دی‌پالما

Hi, Mom!

۱۹۷۰

بازیگر

فیلم سینمایی

نوئل بلک

Jennifer on My Mind

۱۹۷۱

بازیگر

فیلم سینمایی

ایوان پسر

Born to Win

۱۹۷۱

بازیگر

فیلم سینمایی

جیمز گلداستون

The Gang That Couldn't Shoot Straight

۱۹۷۱

بازیگر

فیلم سینمایی

جان دی. هنکاک

Bang the Drum Slowly

۱۹۷۳

بازیگر

فیلم سینمایی

مارتین اسکورسیزی

Mean Streets

۱۹۷۳

بازیگر

فیلم سینمایی

فرانسیس فورد کوپولا

The Godfather: Part II

۱۹۷۴

بازیگر

فیلم سینمایی

مارتین اسکورسیزی

Taxi Driver

۱۹۷۶

بازیگر

فیلم سینمایی

برناردو برتولوچی

1900

۱۹۷۶

بازیگر

فیلم سینمایی

الیا کازان

The Last Tycoon

۱۹۷۶

بازیگر

فیلم سینمایی

مارتین اسکورسیزی

New York, New York

۱۹۷۷

بازیگر

فیلم سینمایی

فرانسیس فورد کوپولا

The Godfather Saga

۱۹۷۷

بازیگر

فیلم سینمایی

مایکل چیمینو

The Deer Hunter

۱۹۷۸

بازیگر

فیلم سینمایی

مارتین اسکورسیزی

Raging Bull

۱۹۸۰

بازیگر

فیلم سینمایی

اولو گروسپارد

True Confessions

۱۹۸۱

بازیگر

فیلم سینمایی

مارتین اسکورسیزی

The King of Comedy

۱۹۸۲

بازیگر

فیلم سینمایی

سرجیو لئونه

Once Upon a Time in America

۱۹۸۴

بازیگر

فیلم سینمایی

اولو گروسپارد

Falling in Love

۱۹۸۴

بازیگر

فیلم سینمایی

تری گیلیام

Brazil

۱۹۸۵

بازیگر

فیلم سینمایی

رولند جافی

The Mission

۱۹۸۶

بازیگر

فیلم سینمایی

آلن پارکر

Angel Heart

۱۹۸۷

بازیگر

فیلم سینمایی

برایان دی‌پالما

The Untouchables

۱۹۸۷

گوینده

مستند سینمایی

بیل کورتوریه

Dear America: Letters Home from Vietnam

۱۹۸۷

بازیگر

فیلم سینمایی

مارتین برست

Midnight Run

۱۹۸۸

بازیگر

فیلم سینمایی

دیوید هیو جونز

Jacknife

۱۹۸۹

بازیگر، تهیه‌کننده

فیلم سینمایی

نیل جوردن

We're No Angels

۱۹۸۹

بازیگر

فیلم سینمایی

مارتین ریت

Stanley & Iris

۱۹۹۰

بازیگر

فیلم سینمایی

مارتین اسکورسیزی

Goodfellas

۱۹۹۰

بازیگر

فیلم سینمایی

پنی مارشال

Awakenings

۱۹۹۰

بازیگر

فیلم سینمایی

اروین وینکلر

Guilty by Suspicion

۱۹۹۱

بازیگر

فیلم سینمایی

ران هاوارد

Backdraft

۱۹۹۱

بازیگر، تهیه‌کننده

فیلم سینمایی

مارتین اسکورسیزی

Cape Fear

۱۹۹۱

بازیگر، تهیه‌کننده

فیلم سینمایی

بری پریموس

Mistress

۱۹۹۲

تهیه‌کننده

فیلم سینمایی

جان اپتد

Thunderheart

۱۹۹۲

بازیگر

فیلم سینمایی

اروین وینکلر

Night and the City

۱۹۹۲

بازیگر

فیلم سینمایی

جان مک‌ناتن

Mad Dog and Glory

۱۹۹۳

بازیگر

فیلم سینمایی

مایکل کیتون جونز

This Boy's Life

۱۹۹۳

بازیگر

فیلم سینمایی

وارن لیت

The Night We Never Met

۱۹۹۳

بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده

فیلم سینمایی

رابرت دنیرو

A Bronx Tale

۱۹۹۳

تهیه‌کننده

سریال تلویزیونی

مختلف

Tribeca

۱۹۹۳

بازیگر

فیلم سینمایی

کنت برانا

Mary Shelley's Frankenstein

۱۹۹۴

بازیگر

فیلم سینمایی

ماریو ون پیبلس

Panther

۱۹۹۵

بازیگر

فیلم سینمایی

مارتین اسکورسیزی

Casino

۱۹۹۵

بازیگر

فیلم سینمایی

مایکل مان

Heat

۱۹۹۵

بازیگر

فیلم سینمایی

تونی اسکات

The Fan

۱۹۹۶

تهیه‌کننده

فیلم سینمایی

پل مازورسکی

Faithful

۱۹۹۶

بازیگر

فیلم سینمایی

بری لوینسون

Sleepers

۱۹۹۶

بازیگر، تهیه‌کننده

فیلم سینمایی

جری زکس

Marvin's Room

۱۹۹۶

بازیگر

بازی ویدویی

باز هیس

9: The Last Resort

۱۹۹۶

بازیگر

فیلم سینمایی

جیمز منگلد

Cop Land

۱۹۹۷

بازیگر

فیلم سینمایی

کوئنتین تارانتینو

Jackie Brown

۱۹۹۷

بازیگر، تهیه‌کننده

فیلم سینمایی

بری لوینسون

Wag the Dog

۱۹۹۷

بازیگر

فیلم سینمایی

آلفونسو کواران

Great Expectations

۱۹۹۸

بازیگر

فیلم سینمایی

جان فرانکن هایمر

Ronin

۱۹۹۸

بازیگر

فیلم تلویزیونی

تادئوس اوسالیوان

Witness to the Mob

۱۹۹۸

بازیگر

فیلم سینمایی

هارولد رمیس

Analyze This

۱۹۹۹

تهیه‌کننده

فیلم سینمایی

فیل ژوانو

Entropy

۱۹۹۹

بازیگر، تهیه کننده

فیلم سینمایی

جوئل شوماخر

Flawless

۱۹۹۹

بازیگر، تهیه‌کننده

فیلم سینمایی

دس مک‌آنوف

The Adventures of Rocky & Bullwinkle

۲۰۰۰

بازیگر

فیلم سینمایی

جورج تیلمن جونیور

Men of Honor

۲۰۰۰

بازیگر، تهیه‌کننده

فیلم سینمایی

جی روچ

Meet the Parents

۲۰۰۰

تهیه‌کننده

فیلم سینمایی

رابرت تاونسند

Holiday Heart

۲۰۰۰

بازیگر

فیلم سینمایی

جان هرزفلد

15Minutes

۲۰۰۱

بازیگر

فیلم سینمایی

فرانک از

The Score

۲۰۰۱

بازیگر

فیلم سینمایی

دارنل مارتین

Prison Song

۲۰۰۱

بازیگر

فیلم سینمایی

تام دی

Showtime

۲۰۰۲

بازیگر

فیلم سینمایی

کریس وایتز و پل وایتز

About a Boy

۲۰۰۲

بازیگر

فیلم سینمایی

مایکل کیتون جونز

City by the Sea

۲۰۰۲

بازیگر

فیلم سینمایی

هارولد رمیس

Analyze That

۲۰۰۲

تهیه‌کننده

فیلم سینمایی

ریچارد ایر

Stage Beauty

۲۰۰۴

بازیگر

فیلم سینمایی

نیک هام

Godsend

۲۰۰۴

صداپیشه

انیمیشن سینمایی

Shark Tale

۲۰۰۴

بازیگر، تهیه‌کننده

فیلم سینمایی

جی روچ

Meet the Fockers

۲۰۰۴

بازیگر

فیلم سینمایی

جان پلسن

Hide and Seek

۲۰۰۵

تهیه‌کننده

کریس کلمبوس

Rent

۲۰۰۵

بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده

فیلم سینمایی

رابرت دنیرو

The Good Shepherd

۲۰۰۷

بازیگر

فیلم سینمایی

متیو وان

Stardust

۲۰۰۷

بازیگر

فیلم سینمایی

جان آونت

Righteous Kill

۲۰۰۸

بازیگر، تهیه‌کننده

فیلم سینمایی

بری لوینسون

What Just Happened

۲۰۰۸

بازیگر

فیلم سینمایی

کرک جونز

Everybody's Fine

۲۰۰۹

تهیه‌کننده

فیلم سینمایی

مایکل مان

Public Enemies

۲۰۰۹

بازیگر

فیلم سینمایی

رابرت رودریگز

Machete

۲۰۱۰

بازیگر

فیلم سینمایی

جان کوران

Stone

۲۰۱۰

بازیگر، تهیه‌کننده

فیلم سینمایی

جی روچ

Little Fockers

۲۰۱۰

بازیگر

فیلم سینمایی

جیوانی ورونسی

The Ages of Love

۲۰۱۱

بازیگر

فیلم سینمایی

گری مک کندری

Killer Elite

۲۰۱۱

بازیگر

فیلم سینمایی

نیل برگرLimitless۲۰۱۱
بازیگر

فیلم سینمایی

گری مارشالNew Year's Eve۲۰۱۱
بازیگر

فیلم سینمایی

پل وایتزBeing Flynn۲۰۱۲
بازیگر

فیلم سینمایی

رودریگو کورتسRed Lights۲۰۱۲
بازیگر

فیلم سینمایی

جسی ترروFreelancers۲۰۱۲
تهیه‌کننده

سریال تلویزیونی

مختلفNYC 22۲۰۱۲
بازیگر

فیلم سینمایی

دیوید او. راسلSilver Linings Playbook۲۰۱۲
بازیگر

فیلم سینمایی

جاستین زاکمنThe Big Wedding۲۰۱۳
بازیگر

فیلم سینمایی

مارک استیون جانسونKilling Season۲۰۱۳
بازیگر

فیلم سینمایی

لوک بسونThe Family۲۰۱۳
بازیگر

فیلم سینمایی

جان ترتل‌تابLast Vegas۲۰۱۳
بازیگر

فیلم سینمایی

دیوید او. راسلAmerican Hustle۲۰۱۳
بازیگر

فیلم سینمایی

پیتر سگالGrudge Match۲۰۱۳
بازیگر

فیلم سینمایی

دیوید گرویچThe Bag Man۲۰۱۴
تهیه‌کننده

سریال تلویزیونی

مختلفAbout a Boy۲۰۱۴
بازیگر

فیلم سینمایی

نانسی مایرزThe Intern۲۰۱۵
بازیگر

فیلم سینمایی

اسکات مانHeist۲۰۱۵
بازیگر

فیلم سینمایی

دیوید او. راسلJoy۲۰۱۵
بازیگر

فیلم سینمایی

دیک کلیDirty Grandpa۲۰۱۶
بازیگر

فیلم سینمایی

ری آرسل۲۰۱۶۲۰۱۶
بازیگر

فیلم سینمایی

تیلور هکفوردThe Comedian۲۰۱۶
بازیگر

فیلم سینمایی

تیم هیلThe War with Grandpa۲۰۱۷
بازیگر، تهیه‌کننده

فیلم تلویزیونی

بری لوینسونThe Wizard of Lies۲۰۱۷
بازیگر، تهیه‌کننده

فیلم سینمایی

مارتین اسکورسیزیThe Irishman۲۰۱۸

تصاویر جدید از رابرت آنتونی دنیرو Robert De Niro

رابرت دنیرو Robert De Niro
رابرت دنیرو Robert De Niro
رابرت دنیرو Robert De Niro
رابرت دنیرو Robert De Niro
رابرت دنیرو Robert De Niro
رابرت دنیرو Robert De Niro
رابرت دنیرو Robert De Niro
رابرت دنیرو Robert De Niro
رابرت دنیرو Robert De Niro
رابرت دنیرو Robert De Niro
رابرت دنیرو Robert De Niro
رابرت دنیرو Robert De Niro
رابرت دنیرو Robert De Niro
رابرت دنیرو Robert De Niro



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits