دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعبیر خواب جوکر : 18 نشانه و تعبیر دیدن جوکر (دلقک) در خواب
10
زمان مطالعه: 8 دقیقه
خواب دیدن جوکر تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن دلقک و جوکر در خواب را در دلگرم بخوانید .

خواب جوکر دیدن چه تعبیری دارد ؟

تعبیر خواب جوکر یا دلقک ( تعبیر خواب دلقک شدن ، تعبیر خواب دلقک ترسناک ، تعبیر خواب لباس دلقک و... ) از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم .

separator line

تعبیر خواب جوکر ( دلقک )

تعبیر دلقک در خواب:

  • جوکر و دلقک در خواب نشانه شوخ طبعی و نیاز به سرگرمی است. شاید بهتر است بیشتر از زندگی خد لذت ببرید و کارهایی که دوست دارید را انجام دهید.
  • اگر جوکر را بدون جزئیات اضافی دیدید تعبیرش این است که برخی دوستان و آشنایان شما ممکن است شما را به مسیر اشتباهی سوق دهند. اگر نمی خواهید زندگی آشفته ای داشته باشید بهتر است به حرف های دیگران اهمیت ندهید.
  • خواب دلقک دیدن همچنین نشانه درگیری در یک رابطه عاشقانه است که می تواند شهرت شما را خراب کند.
  • اگر خواب دیدید که به دلقک می خندیدید تعبیرش این است که در ناخودآگاهتان سعی می کنید مشکلاتتان را نادیده بگیرید و زندگی شادی داشته باشید.
  • اگر در عالم رویا دیدید که از دیدن جوکر وحشت کردید تعبیرش این است که از کسی در زندگی شخصی تان می ترسید زیرا شما را بسیار آزار می دهد.
  • تعبیر دلقک غمگین در خواب نشانه عدم اعتماد به نفس است. شاید رفتار شما باعث توهین به برخی افراد شده است. سعی کنید در برخورد با دیگران رفتارتان را عوض کنید و با دیگران مهربان باشید.
  • اگر در خواب دیدید که دلقک به شما تجاوز کرد تعبیرش این است که نمی توانید درباره موضوعی احساس خود را کنترل کنید.
  • دیدن دلقک در خواب نشانه این است که کسی در زندگی واقعی شما را مسخره خواهد کرد. آن شخص شما را مجبور می کند چیزهایی را باور کنید که دوست ندارید. به همین دلیل گیج خواهید شد زیرا عادت ندارید دروغ بگویید و دروغ بشنوید. حتی نمی توانید تشخیص دهید چه کسی با شما صادق است و چه کسی نه.

آنلی بیتون می‌گوید :
تعبیر دیدن دلقک در خواب ، مشکلات و سختیهاست .
اگر در خواب دلقکی شما را فریب بدهد ، تعبیرش آن است که اثبات ادعایی که به نفع شماست کار مشکلی خواهد بود .

لوک اویتنهاو می گوید :
تعبیر خواب دلقک آن است که به زودی از شما سوء استفاده خواهد شد

تعبیر خواب دلقک شدن

اگر خواب دیدید که دلقک شده بودید تعبیرش این است که برخی افراد در تلاش هستند تا بر شما مسلط شوند. شاید در حال حاضر ضعیف هستید و نمی توانید آن ها را کنترل کنید ولی قطعا در آینده را ه خلاص شدن از دست آن ها را پیدا خواهید کرد.
اگر در خواب دیدید که رفتار دلقک را در مقابل مردم تقلید می کردید تعبیرش این است که از فرصت هایی که سر راه شماست آنطور که باید استفاده نمی کنید و سعی می کنید از راه های دیگر کسب درآمد کنید.
اگر در خواب دیدید که دلقک بودید تعبیرش این است که مسئولیت چیزی را بر عهده نخواهید گرفت. شما در نگاه مردم فردی درمانده هستید که نمی تواند برای زندگی تصمیم بگیرد. به همین دلیل می ترسید اشتباه کنید ، این موضوع باعث می شود از همه چیز دست بکشید یا همه چیز را به افرادی که به آنها اعتماد دارید واگذار کنید. شما اغلب خود را دست کم می گیرید و معتقد هستید که توانایی هیچ کاری را ندارید ، علی رغم اینکه بسیاری از افراد درباره شما مثبت فکر می کنند و معتقدند که شما پتانسیل های زیادی دارید و یک روزی موفق می شوید. اما این عدم اعتماد به نفس کار شما را سخت و سخت تر می کند.

تعبیر خواب دلقک ترسناک

تعبیر دیدن دلقک ترسناک در خواب نشانه شخصی ترسو و ضعیف است. این شخص اعتماد به نفس پایینی دارد و کاری می کند که شما خجالت زده و ناامید شوید.
خواب دلقک ترسناک همچنین نشانه این است که شما از اینکه مورد تمسخر قرار گرفته اید وحشت دارید.
اگر خواب دیدید که دلقک ترسناکی را تعقیب می کردید تعبیرش این است که شما می خواهید بیشتر با جهان ارتباط داشته باشید اما دیگران از شما فرار می کنند.
اگر خواب دیدید که دلقک ترسناکی در اتاق شما بود تعبیرش این است که شخصیت واقعی خود را پنخان کرده اید و برای دیگران نقش بازی می کنید. این خواب پیامی به ناخودآگاه شماست که به شما می گوید سعی کنید خودتان باشید.

تعبیر خواب لباس دلقک

اگر در خواب تلاش کردید که لباس دلقک بپوشید تعبیرش این است که سعی می کنید دیگران را گمراه کنید تا از اموالشان استفاده کنید. اگر قصد فریب و خیانت به کسانی را دارید. این کار را نکنید.

آنلی بیتون می‌گوید :
اگر خواب ببینید مثل دلقک لباس پوشیده اید ، تعبیرش آن است که می کوشید برای رسیدن به قدرت و ثروت از اعمال نادرست و شهوانی استفاده کنید . زنان مکار شما را وادار می سازند که گناه کنید .

تعبیرهای دیگر:

  • اگر در خواب دیدید که با یک دلقک صحبت میکنید تعبیرش این است که بیهوده تلاش می کنید. هیچ کس حرف های شما را قبول نمی کنند و فکر می کنند که شوخی می کنید. سعی کنید به دیگران چیزی را ثابت نکنید و خودتان باشید. مهم نیست که دیگران چه حسی به شما دارند.
  • دیدن دلقک غمگین در خواب نشانه این است که دوست ندارید دیگران را به زندگی خصوصی خود راه بدهید. احتمالا در گذشته دچار آسیب هایی شده باشید یا کسی شما را ناامید کرده یا آزرده است. به همین دلیل از تکرار این اتفاقات می ترسید. با این حال ، این مکانیسم دفاعی شما است که به شما اجازه نمی دهد فرصتی برای خوشحالی تان ایجاد کنید. شما حتی اجازه نمی دهید که دیگران را خوشبخت کنید.
  • اگر در خواب دیدید که دلقکی شما را تهدید می کرد تعبیرش این است که سعی دارید از حقیقت فرار کرده یا چیزی را پنهان کنید. شما احتمالاً از چیزی مربوط به گذشته خجالت می کشید ، به حدی که تصمیم گرفته اید آن را سرکوب کرده و دیگر هرگز در مورد آن صحبت نکنید. شاید مشکلی در صورت و ظاهرتان ایجاد شده است که اعتماد به نفستان را گرفته .
  • اگر دلقکی که شما را تعقیب می کند وحشتناک به نظر برسد ، به این معنی است که باید مراقب منافقین باشید. این احتمال وجود دارد که کسی دوست صادق و خوبی به نظر برسد ، اما آنها در واقع آماده هستند که هر لحظه از اعتماد شما استفاده کنند.
  • اگر درخواب دیدید که آن دلقک سعی کرد شما را بکشد، تعبیرش این است که نمی توانید کاری را که دوست دارید انجام دهید. ممکن است در مدرسه ، محل کار یا حتی یکی از عزیزانتان، شما را تحقیر کنند. احتمالا این شرایط شما را به شدت عصبانی کرده است.
  • تعبیر دیدن دلقک عروسکی درخواب نشانه این است که شما فردی شاد با افکاری کودکانه هستید. شما می توانید هرکسی را که دوست دارید بخندانید یا به دیگران روحیه دهید. اگر درخواب دیدید که عروسک دلقک را خریدید تعبیرش این است که به شخصی که مشکل دارد کمک میکنید. عزیزان شما احتمالاً نگرانی های زیادی دارند ، اما شما نمی دانید چگونه به او کمک کنید. حتی شده با عشق و مهربانی دل آن ها را به دست می آورید.
  • اگر درخواب دیدید که ماسک دلقک را روی صورت خود گذاشتید، تعبیرش این است که که با دوستتان صادق نیستید. شما ممکن است از پذیرش احساسات واقعی خود ترسیده باشید زیرا می دانید که حقیقت به آنها آسیب می رساند. شما باید هرچه سریعتر با آن کنار بیایید زیرا با سکوت هم به آنها و هم به خود آسیب می زنید.
  • معنی دیگر این خواب این است که با رفتار پرخاشگرانه خود شخصی را ترسانده اید. احتمالاً در موقعیت استرس زایی گیر کرده و جنبه تاریک خود را نشان داده اید. اگر نمی خواهید که کل دنیا از تو متنفر شوند، پس رفتار خود را تغییر دهید.
  • اگر درخواب دیدید که شخصی را به دلقک آرایش کردید، تعبیرش این است که سختتلاش می کنید و به دیگران اجازه نمی دهید که کسی شما را مسخره کند. شما غم و غصه یا نگرانی خود را با لبخند زدن مداوم سرکوب می کنید. این قدرت و سختی شما قابل تقدیر و احترام است. این مسیر را ادامه دهید

تهیه و ترجمه در مجله دلگرم

separator line

تعبیرهای مرتبط:

تعبیر خواب جادوگر : 31 نشانه و تفسیر دیدن خواب جادو و جادوگر | دلگرم

تعبیر خواب شیطان : 41 نشانه و تفسیر دیدن شیطان در خواب | دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.4 از 5 (10 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits