دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بررسی تخصصی و تست رانندگی فورد فیستا ST مدل 2018 ( Ford Fiesta )
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
صحبت از خودرویی است تأثیر گذار با قدرتی فراتر از 180 اسب بخار، موتور توربو شارژری 1.6 لیتری، سیستم تعلیقی کارا، یک استیل ورزشی به همراه دو صندلی مجهز ریکارو و چند پکیج مهیج رانندگی با قیمتی در حدود 2000 پوند کمتر نسبت به دو رقیب اصلی یعنی رنواسپرت...

فورد فیستا ST مدل 2018 ( Ford Fiesta ST )

بریتانیایی ها رابطه ای دیرینه با خودروهای سریع فورد دارند. رابطه ای که کم کم در کنار استفادهٔ بهینه فورد از این پتانسیل، به یک سنت در میان چشم آبی هایِ مو زرد تبدیل شده است. این بار فورد با هدف قرار دادن همین نقطه قوتِ بازار فروشش، مدل جدیدی از سری فیستا را ارائه داده است. خودرویی که خیلی زود جای خودش را باز کرد و حتی در نظرسنجی معروف Auto express به عنوان بهترین هاچ بک تند انتخاب گردید.

صحبت از خودرویی است تأثیر گذار با قدرتی فراتر از 180 اسب بخار، موتور توربو شارژری 1.6 لیتری، سیستم تعلیقی کارا، یک استیل ورزشی به همراه دو صندلی مجهز ریکارو و چند پکیج مهیج رانندگی با قیمتی در حدود 2000 پوند کمتر نسبت به دو رقیب اصلی یعنی رنواسپرت کلیو و پژو 208 جی تی آی. انتخاب ما برای بررسی، فورد فیستا ST می باشد.

فیستا ST با شیشه های جلویی ذوزنقه ای شکل، چراغ های جلوی باریک و در عین حال قدرتمند با ارائهٔ وسعت دیدی باور نکردنی، سپری با ظاهری پرخاشجوتر نسبت به قبل، استیلی ورزشی تر و قیمتی بی نهایت مناسب ، خود را از دیگر خودروهای سری فیستا مجزا کرده است. تمام نسخه های فورد فیستا اس تی در حالت سه درب ساخته شده اند (البته نوع پنج درب آن نیز وجود دارد که تنها برای بازار ایالات متحده ارائه شده است) و دارای تکنولوژی رادیویی BAD (پخش دیجیتال صوت)، بلوتوث، شیشه های گرمازا و استارت بدون دکمه هستند.

در این ویدئو به بررسی مشخصات ظاهری و فنی فورد فیستا ST مدل 2018 ( Ford Fiesta ST ) می پردازیم و در تست رانندگی با این خودرو ، نقاط ضعف و قوت آن را بررسی می کنیم.


divider

مطالب مرتبط بیشتری را در این زمینه بخوانید:

بررسی تخصصی و تست آئودی RS3 مدل 2018 ( Audi RS3 )

بررسی تخصصی و تست آئودی Q8 مدل 2018 ( Audi Q8 )

بررسی ظاهر و فضای درونی آئودی Q8 مدل 2019 ( Audi Q8 )

Audi A6 آماده رقابت با کلاس E مرسدس بنز و سری 5 بی ام و

نگاهی اجمالی به فضای داخلی Audi A6 مدل 2019

divider

تهیه و گردآوری: علی گلی
مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits