دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بررسی تخصصی و تست ولوو XC40 مدل 2018 ( Volvo XC40 )
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
XC40 به وضوح یک ولوو است اگرچه که زبان طراحی آن جوان پسندتر از برادران بزرگ خود است. این خودرو از نظر طول و فاصله بین محورها اندکی طویل‌تر از جگوار ای پیس بوده و کمی هم بلندقدتر از آن است بنابراین کاملاً با یک شاسی‌بلند طرف هستیم نه یک کراس اوور....

ولوو XC40 مدل 2018 ( Volvo XC40 )

XC40 به وضوح یک ولوو است اگرچه که زبان طراحی آن جوان پسندتر از برادران بزرگ خود است. این خودرو از نظر طول و فاصله بین محورها اندکی طویل‌تر از جگوار ای پیس بوده و کمی هم بلندقدتر از آن است بنابراین کاملاً با یک شاسی‌بلند طرف هستیم نه یک کراس اوور. شاید مهم‌ترین موضوع دراین‌باره بیشتر بودن 10 سانتی‌متری فاصله بین محوری XC40 نسبت به آئودی Q3 باشد.

مهم‌ترین موضوع درباره XC40 بی‌شک به زیر پوست آن مربوط می‌شود. درحالی‌که مدل‌های 60 و 90 این برند قبلاً از همان معماری SPA استفاده کرده‌اند، مدل XC40 اولین خودرویی از ولوو است که از معماری ارزان‌تر و کوچک‌تر CMA سود می‌برد.

و درحالی‌که پلتفرم SPA همیشه برای محصولاتی لوکس بکار رفته اما پلتفرم XC40 به‌صورت مشترک با جیلی چین توسعه یافته و بنابراین باید برای خریداران آسیایی نیز ارزش خرید داشته باشد و در عین حال در برابر رقبای لوکس نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

مدل‌های R-Design علاوه بر تجهیزات مدل‌های مومنتوم دارای تجهیزات بیشتری شامل صندلی‌های چرمی، آینه‌های جانبی تاشونده خودکار، طراحی متفاوت رینگ‌ها، تریم مشکی براق، شیشه‌های تیره و فرمان و اهرم دنده چرمی است. مدل‌های R-Design Pro بازهم دارای صندلی‌های جلوی گرم شونده و چراغ‌های جلوی تطبیقی بوده و البته از رینگ‌های 20 اینچی و تنظیمات بیشتر صندلی راننده برخوردار هستند.

در این ویدئو به بررسی مشخصات ظاهری و فنی ولوو XC40 مدل 2018 ( Volvo XC40 ) می پردازیم و در تست رانندگی با این خودرو ، نقاط ضعف و قوت آن را بررسی می کنیم.


divider

تهیه و گردآوری: علی گلی
مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits