دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بررسی و تست رانندگی مرسدس بنز GLS مدل 2017 ( Mercedes GLS )
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مرسدس بنز GLS از سودمندی فاکتور “جی” استفاده می‌کند: سابقه‌ی جی کلاس نمادین به سال 1979 بازمی‌گردد و هنوز هم بخش عمده‌ی آن به‌صورت دست‌ساز در اتریش ساخته می‌شود. دومین نسل GL کلاس در سپتامبر سال 2012 به بازار معرفی شد و شاسی‌بلند سال 2013 موتورترند...

مرسدس بنز GLS مدل 2018 ( Mercedes GLS )

مرسدس بنز GLS از سودمندی فاکتور “جی” استفاده می‌کند: سابقه‌ی جی کلاس نمادین به سال 1979 بازمی‌گردد و هنوز هم بخش عمده‌ی آن به‌صورت دست‌ساز در اتریش ساخته می‌شود. دومین نسل GL کلاس در سپتامبر سال 2012 به بازار معرفی شد و شاسی‌بلند سال 2013 موتورترند لقب گرفت. GLS 2017 فیس لیفت شده در آلاباما ساخته می‌شود و با دو مدل GLS 450 و AMG GLS63 به میدان آمده و نسخه ای نیز با نام GLS550 عرضه شده است.

نمای جلوی خودرو به منظور شبیه‌تر شدن زیاد به دیگر مدل‌های این خودروساز فیس لیفت شده است. در نمای عقب شاهد سپر، چراغ‌ها و اگزوزهای جدید (در برخی مدل‌ها) هستیم. این شاسی‌بلند تجهیزات جدید و استانداردی دارد. داخل کابین صفحه‌نمایش 8 اینچی جدیدی را خواهید یافت که از آخرین نسخه‌ی COMAND و اپل کارپلی استفاده می‌کند. سیستم اندروید اتو نیز در ماه‌های آینده عرضه خواهد شد و به‌روزرسانی جدیدی برای نمای داخلی سالخورده ایجاد خواهد کرد. همچنین سیستم‌های ایمنی زیادی در این خودرو وجود دارند. صندلی‌های ردیف دوم و سوم را بخوابانید و این موقع GLS فضایی در حدود 2656 لیتر را در اختیار شما قرار خواهد داد.

همه‌ی مدل ها سیستم چهارچرخ محرک 4Matic را به‌صورت استاندارد دارا هستند و همه‌ی نسخه‌های AMG از گیربکس 9 سرعته ی اتوماتیک جدید مرسدس استفاده می‌کنند که باعث بهبود 5 درصدی مصرف سوخت می‌شود. همچنین مورد جدید دیگر انتخاب دینامیک است که امکان انتخاب 6 حالت متفاوت گیربکس را فراهم می‌کند. با انتخاب حالت اسپورت سیستم تعلیق پایین‌تر می‌آید، فرمان سفت‌تر می‌شود و پاسخ‌های پدال گاز افزایش می‌یابد.

در این ویدئو به بررسی مشخصات ظاهری و فنی مرسدس بنز GLS مدل 2018 ( Mercedes GLS ) می پردازیم و در تست رانندگی با این خودرو ، نقاط ضعف و قوت آن را بررسی می کنیم.


divider

تهیه و گردآوری: علی گلی
مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits