دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کالینان را در طراحی مختلف شاهد باشید

طراحی های مختلف رولزرویس کالینان جالب توجه است

کالینان را در طراحی مختلف شاهد باشید
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
به تازگی موسسه طراحی X-Tomi Design شش تصویر رندر شده از کالینان رولزرویس را در قالب چندین خودرو مختلف منتشر کرده که جالب به نظر می رسد.

به تازگی موسسه طراحی X-Tomi Design شش تصویر رندر شده از کالینان رولزرویس را در قالب چندین خودرو مختلف منتشر کرده که جالب به نظر می رسد. البته این تصاویر با فتوشاپ ایجاد شده و X-Tomi Design نیز در طراحی فتوشاپ سابقه درخشانی دارد. اگرچه کالینان رولزرویس یک شاسی بلند لوکس و پریمیومی بوده اما بعید است آن را در قالب هایی که X-Tomi Design رندر کرده شاهد باشیم اما تصور جالبی را به وجود می آورد.

www.delgarm.com

نسخه های عجیب و باورنکردنی

از جمله این قالب ها باید به یک مدل تریم پایین رده، وانت پیکاپ، کروک، سدان کامپکت، شاسی بلند اسپرت و چندی دیگر اشاره داشت. در تمامی تصاویر X-Tomi Design به خوبی عمل کرده و تصاویر طبیعی را به وجود آورده است. به شکلی که با توجه به تصویر تصور می کنید حقیقتا با نسخه های موردبحث کالینان رو به رو هستید اما در واقعیت چنین نیست.

www.delgarm.com

شاسی بلند کالینان رولزرویس با قیمت پایه 6 میلیارد 175 میلیون تومان و نهایی 7 میلیارد و 600 میلیون تومان به فروش می رسد که حقیقتا قیمت بالایی بوده و ارزان نیست. باتوجه به ویژگی ها و قیمتی که رولزرویس اعلام کرده بایستی این مدل را گران قیمت ترین شاسی بلند بریتانیایی / آلمانی به شمار آورد. البته سایر محصولات رولزرویس از جمله Ghost ، Wraith ، Dawn و Phantom به ترتیب قیمتی 6 میلیارد تومان ، 6 میلیارد و 80 میلیون تومان، 6 میلیارد و 500 میلیون تومان و 7 میلیارد و 923 میلیون تومان دارند و به نوعی کالینان بین این مدل ها گران قیمت ترین محسوب نمی شود.

www.delgarm.com

زیبا و اصیل

شرکت رولزرویس قصد داشته کالینان را در بازارهای مختلفی به فروش برساند و این شرکت از تولید 3626 دستگاه رولزرویس در سال 2017 به 7 هزار دستگاه رسیده است که در نوع خود جالب توجه است. البته محصولات این کمپانی به ثروتمندان اختصاص دارد و نمی توان آن را مدلی مناسب افراد معمولی دانست.

www.delgarm.com

اگر بخواهیم رقبایی برای این محصول رولزرویس اشاره کنیم بی شک باید به لامبورگینی اوروس، بنتلی بنتایگا، رنج روور و پورشه کاین پرداخت. با تمام این تفاسیر انتظار می رود استقبال خوبی از سوی ثروتمندان برای محصول جدید رولزرویس صورت گیرد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits