دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
از چه راه هایی می توان به استرالیا مهاجرت کرد ؟
0
زمان مطالعه: 7 دقیقه
استرالیا یکی از کشورهایی است که هر ساله مهاجرین زیادی می پذیرد. در این مطلب قصد داریم شما عزیزان را با راه های مهاجرت و اقامت کشور استرالیا آشنا نماییم. تا انتها با ما همراه باشید.

آشنایی با راه های اقامت و مهاجرت به استرالیا

روش های اقامت و مهاجرت به استرالیا موضوع مورد بحث ماست. استرالیا برای شگفتی ها طبیعی و فضاهای باز گسترده در جهان معروف است.

همچنین دارای سواحل، بیابان و جاهای دور افتاده متعددی است. استرالیا یکی از کشورهای شهرنشین جهان است که به خوبی برای جاذبه های شهرستان های بزرگ خود از جمله سیدنی، ملبورن، بریزبن و پرت شناخته شده است.

بهترین راه های اقامت و مهاجرت به استرالیا

اخذ اقامت تحصیلی استرالیا

صدور ویزای این کشور به دولت استرالیا وابسته نیست اما مستقلا توسط شرکت های بریتانیایی صورت می گیرد. ویزای استرالیا با هزینه کمتر و یا به صورت رایگان توسط دولت استرالیا در دسترس است و شما به طور مستقیم می توانید برای آن اقدام کنید.

شرایط سختی برای دارندگان ویزای دانشجویی تحمیل شده است، و هرگونه تخلف از این شرایط ممکن است به لغو ویزا منجر شود.

برخی از نمونه های شرایط ویزای دانشجویی و مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل در زیر مشخص شده:

  • دانش آموز باید به صورت دوره ای حضور و غیاب را انجام دهد یا موارد مورد نیاز را برآورده سازد و حفظ ثبت نام معتبر برای دوره انتخاب مطالعه ضروری است.
  • کار برای دانش آموزان (و وابستگان آن ها) امکان پذیر نیست. پس از اینکه آن ها مطالعات خود را آغاز کرده اند، آن ها می توانند برای حقوق کار (محدود به 20 ساعت در هفته) اقدام کنند.
  • دانش آموز باید با در آموزش و پرورش برای 12 ماه اول این دوره ثبت نام کند (و یا برای مدت زمان دوره ای در صورتی که البته برای کمتر از 12 ماه طول می کشد) در شرایط استثنایی نیاز به ثبت نام نیست.
  • آدرس مسکونی دانش آموز (و هر گونه تغییر) باید به ارائه دهنده های آموزشی ظرف مدت 7 روز از ورود در استرالیا اطلاع داده شود.

شرایط مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

اخذ اقامت استرالیا از طریق ویزای کار

ارزیابی آنلاین برای افراد واجد شرایط بر روی سیستم امتیاز مهاجرت توسط وزارت مهاجرت به استرالیا و حفاظت از مرزها (DIBP) تعیین شده است. محاسبه ارزیابی نشان می دهد که آیا شما به اندازه کافی امتیاز جهت واجد شرایط بودن برای مهاجرت به استرالیا تحت یکی از کلاس های نیروی کار ماهر برای گرفتن ویزا را دارید.

نتیجه مثبت موفقیت ویزا را تضمین نمی کند. به سادگی به معنی این است که شما تعداد لازم و یا حداقل نقاط مثبت و لازم را توسط وزارت مهاجرت به استرالیا و حفاظت از مرزها استرالیا (DIBP) لازم است را دارا هستید یا خیر.

الزامات مورد نیاز برای ویزای نیروی کار ماهر استرالیا برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار به شرح زیر است:

  • سن شما باید زیر 50 سال باشد زمانی که شما درخواست را ارسال می کنید.
  • شما باید توانایی کافی در زبان انگلیسی برای کار در استرالیا (حداقل در سطح مناسب) را داشته باشید.
  • زمانی که شما درخواست معرفی به عنوان یک شاغل ماهر را می دهید، که متناسب با مهارت ها و صلاحیت خود را اعلام کنید. اشغال خود را باید در فهرست مشاغل ماهر ثبت کنید.
  • قبل از آن از شما خواسته می شود می شود که مهارت های خود را ارزیابی کنید و توسط مواردی ارزیابی صورت گیرد که توسط دولت استرالیا تعیین شده است برای ارزیابی اشغال معمولا شرایط خاصی مورد نیاز خواهد بود.
  • شما باید از لحاظ سلامت خوب و معقول باشید و تمامی متقاضیان باید سلامت خود را توسط یک دکتر پانل و تحت معاینه پزشکی ارزیابی کنند؛
  • شما باید شخصیت خوبی داشته باشید و این مورد به سرعت ارزیابی می شود.

روش های مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق کار

اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری

جدیدترین آمار نشان می دهد که ثبات اقتصادی استرالیا تا سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت. این ثبات اقتصادی موجب می شود تا بسیاری تمایل به سرمایه گذاری در این کشور را پیدا کنند.

یکی از سریع ترین روش های مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا، اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری است. در صورتی که ۱٫۵ میلیون دلار استرالیا را به نحوی در این کشور سرمایه گذاری کنید، می توانید اقامت موقت ۴ ساله ای دریافت کنید که با رعایت شرایط و قوانین قابل تمدید به اقامت دائم خواهد بود.

آسان ترین راه برای مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت استرالیا از طریق کارآفرینی

در کنار اقامت سرمایه گذاری یکی از بهترین روش های مهاجرت به استرالیا، اخذ اقامت استرالیا از طریق کارآفرینی است. این روش نیز یکی از محبوبیت زیادی برای علاقه مندان زندگی در استرالیا برخوردار است. برای اخذ اقامت استرالیا از طریق کارآفرینی باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • دارایی شما حداقل ۸۰۰ هزار دلار استرالیا باشد که این دارایی شامل اموال منقول و غیر منقول می شود.
  • سن متقاضی کمتر از ۵۵ سال باشد.
  • گزارش های مالی شامل گردش مالی ۲ ساله
  • ارائه مدارک معتبر که نشان دهنده سابقه کارفرمایی شما باشد. حداقل ۲ سال سابقه کارفرمایی کافی لازم است.
  • بیزنس پلن (برنامه کسب و کار) کامل

پس از ارائه مدارک بالا و تایید اداره مهاجرت استرالیا اقامت چهار ساله این کشور را برای خانواده خود نیز دریافت خواهید کرد. همچنین پس از ورود به این کشور برای راه اندازی کسب و کار خود اقدام کنید.

چگونه به استرالیا مهاجرت کنیم

مهاجرت به استرالیا از طریق کارآفرینی

اخذ اقامت استرالیا از طریق نسبت خانوادگی

دولت استرالیا روش های آسان تری را برای والدین، فرزندان و همسران افرادی که اقامت دائم این کشور را دارند، معرفی کرده است. شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق نسبت خانوادگی عبارتند از:

  • اگر والدین اقامت دائم استرالیا را داشته باشند، فرزندتان نیز می توانند از طریق ویزای فرزند به استرالیا مهاجرت کنند.
  • اگر فرزندتان اقامت دائم استرالیا اخذ کرده باشند والدین نیز می توانند از طریق فرزندان به این کشور مهاجرت کنند.
  • اگر همسر شما استرالیایی باشد و یا یا اقامت دائم استرالیا را داشته باشد، می توانید از طریق ویزای ازدواج به این کشور مهاجرت کنید. ابتدا اقامت ۲ ساله ای برای متقاضی صادر می شود که قابل تبدیل به اقامت دائم خواهد بود.

برای اخذ اقامت این کشور باید به زبان انگلیسی مسلط باشید و امکان پرداخت هزینه های زندگی در این کشور را نیز داشته باشید یعنی بتوانید به مبلغی که سفارت مشخص کرده تمکن نشان دهید.

بهترین روش مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق نسبت فامیلی

اخذ اقامت استرالیا از طریق ویزای بازنشستگی

استرالیا امکان اخذ اقامت را برای بازنشستگان را نیز فراهم کرده است. این ویزا برای افرادی صادر می شود که بالای ۵۵ سال سن داشته و به مبلغ مشخصی در این کشور سرمایه گذاری کرده اند.

اقامت استرالیا از طریق بازنشستگی در ابتدا به صورت موقت صادر می شود که قابل تمدید خواهد بود در صورتی که متقاضی قوانین را رعایت کند می تواند برای اخذ اقامت دائم درخواست بدهد.

روش های اقامت استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای بازنشستگی

اخذ اقامت استرالیا از طریق ازدواج

اگر شما با یک شهروند (citizen) و یا دارنده اقامت دائم (pr) نامزد کنید طبق قوانین استرالیا می توانید درخواست ویزای ازدواج بدهد (ویزای ۱۳۰) و وقتی وارد خاک استرالیا می شوید و ازدواج می کنید در خواست ویزای همسری (panrtner) می دهید.

ضروری است که ازدواج شما حداکثر ۹ ماه پس از ورودتان به استرالیا صورت بگیرد. بعد از ثبت ازدواج شما می توانید درخواست اقامت دائم (pr) بدهید. بعد از ازدواج اگر صاحب فرزند شوید فرزند شما شهروند استرالیا محسوب خواهد شد.

مدارک لازم برای اخذ اقامت استرالیا از طریق ازدواج عبارتند از:

  • تمامی شرایط و مدارک لازم جهت درخواست PR یا اقامت دائم
  • سند ازدواج و تایید و ثبت شده

راحت ترین راه مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

چطور برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنیم؟

مهاجرت به استرالیا



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits