دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی ۸ نوع مشاوره که برای مهاجرت لازم است بدانید
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
چرا قبل از مهاجرت خوب باید تحقیق و مشاوره گرفت، آیا مشاوره گرفتن قبل از مهاجرت کار درستی است ، آیا میدانید چه نوع مهاجرت وجود دارد ؟

چرا ما قبل از مهاجرت به مشاوره نیاز داریم؟

  1. با در نظر گرفتن این که راه های مختلفی چون مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت سرمایه گذاری و ... برای مهاجرت به کشورهای گوناگون وجود دارد و با توجه به تعدد کشورهای پذیرنده، انتخاب کشور و روش مناسب برای مهاجرت به آن کشور نیاز به اطلاعات جامع و تخصصی دارد.
  2. شرایط هر شخص ( میزان تحصیلات، تجربه کاری،وضعیت خانوادگی،وضعیت اقتصادی و ... ) منحصر به فرد و متفاوت از اشخاص دیگر است و نمیتوان نسخه ای واحد برای مهاجرت اشخاص گوناگون به کشورهای مقاصد آنان در نظر گرفت.
  3. شرایط پذیرش مهاجر در زمینه های مختلف در کشورهای مهاجر پذیر همواره در حال تغییر و تحول است، بنابراین دارا بودن اطلاعات دقیق و به روز از شرایط و قوانین مهاجرت به کشورها امری الزامی میباشد.
  4. با توجه به وجود راه های غیر قانونی و توام با ریسک و خطر برای مهاجرت چون اقدام برای خروج غیر قانونی به منظور پناهندگی در کشورهای مختلف و هم چنین وجود افراد سودجویی که ممکن است با ارائه پیشنهاداتی به ظاهر فریبنده ولی پرخطر و نافرجام قصد فریب متقاضیان مهاجرت را داشته باشند، نیاز به آگاهی از روشهای قانونی مهاجرت و اطلاع از عواقب مهاجرت های غیر قانونی بیش از پیش ضروری میباشد

چرا قبل از مهاجرت به مشاوره نیاز داریم؟ انواع آن

معرفی انواع مشاوره برای مهاجرت


1. مشاوره مهاجرتی تحصیلی:

در این نوع مشاوره شرایط متقاضی از جنبه های مختلف جهت ادامه تحصیل در کشورهای خارجی بررسی و کم هزینه ترین و کوتاه ترین مسیر ممکن به وی اعلام می گردد.

2. مشاوره مهاجرتی شغلی:

در این نوع مشاوره متقاضی به دنبال پیدا کردن کار در کشور های خارجی است و ما پیشنهادهای کاری موسسات کاریابی در خارج را نیز ارائه خواهیم داد.

3. مشاوره مهاجرتی سرمایه گذاری :

در این نوع مشاوره روش های مختلف سرمایه گذاری در کشورهای مختلف از جمله سرمایه گذاری در رستوران های زنجیره ای، تاسیس رستوران ایرانی در خارج، ثبت شرکت در کشورهای خارجی،خرید ملک، کارآفرینی و امثالهم مورد بررسی قرار می گیرد.

4. مشاوره مهاجرتی از طریق ازدواج:

در این نوع مهاجرت شخص بواسطه ازدواج با شخص خارجی به دنبال مهاجرت می باشد که در صورت داشتن شرایط لازم می تواند به اقامت کشور همسر خود را اخذ نماید.

5. مشاوره مهاجرتی از طریق تولد فرزند:

در این نوع مهاجرت یا شخص متقاضی متولد خارج از کشور است و یا اینکه قصد به دنیا آوردن فرزند در خارج کشور و اخذ اقامت از این طریق را دارد.

6. مشاوره مهاجرتی با هزینه:

این موسسه بمنظور پاسخگویی به نیازهای مختلف شما مشتریان گرامی و متناسب با هر نوع بودجه ای مشاوره مهاجرتی تخصصی خود را در سه سطح ارائه می نماید:

7. مشاوره مهاجرتی معمولی:

این نوع مشاوره که با مشاورین مجرب ما صورت می گیرد مخصوص اشخاصی است که اطلاعات عمومی لازم جهت مهاجرت تحصیلی و یا کاری را از طریق وب سایت های متعلق به موسسه و با مشاهده ویدئوهای رایگان مهاجرتی موجود در وب سایت های ما به دست آورده اند و اکنون نیاز به مشاوره تخصصی و اخذ اطلاعات جزئی جهت عقد قرارداد دارند. این نوع مشاوره بسیار ارزان بوده و متناسب با هر بودجه ای است و وقت این نوع مشاوره ها نیز حدود 3 الی 15 روز می باشد.

8. مشاوره مهاجرتی حرفه ای:

این نوع مشاوره با مشاورینی انجام می گیرد که بطور ویژه و تخصصی تحت نظر شخص آقای دکتر ملک پور آموزش های لازم را دیده اند و مورد تایید ایشان می باشند. این نوع مشاوره به اشخاصی توصیه می گردد که نیاز به مشاوره حرفه ای جهت برگزیدن بهترین روش مهاجرتی دارند. در این روش جزئیات روش های مهاجرتی برای موکل شرح داده می شود. این نوع مشاوره نسبت به مشاوره فوق حرفه ای ارزانتر بوده و وقت آن نیز دو نوع می باشد:

  1. وقت مشاوره عادی: اعطای وقت مشاوره در کمتر از 30 روز
  2. وقت مشاوره فوری: اعطای وقت مشاوره در کمتر از 10 روز

چرا قبل از مهاجرت به مشاوره نیاز داریم؟ انواع آن

کاربر گرامی چنانچه این مطلب برای شما مفید بوده لایک کنید ، یا راهکاری دیگری دارید با دیگر کاربران مجله دلگرم به اشتراک بگذارید.

تهیه و گردآوری مجله دلگرم

جهان باورصاد



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits