دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان دبی
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
دبی درحال حاضر از موفق ترین شهرهای جهان عرب و منطقه خاورمیانه است و در سال های اخیر رشد چشمگیری در تجارت، بازرگانی و صنعت توریسم داشته است. دبی در ابتدا درآمد خود را با فروش نفت و مشتقات نفتی تامین می کرد، اما امروزه پیشرفت و درآمدهایش وابسته به...

شهر دبی در کشور امارات متحده عربی، بزرگترین شهر در شبه جزیره عربستان است که با بخش های جنوبی کشورمان از طریق دریا مرز مشترک دارد.

دبی درحال حاضر از موفق ترین شهرهای جهان عرب و منطقه خاورمیانه است و در سال های اخیر رشد چشمگیری در تجارت، بازرگانی و صنعت توریسم داشته است. دبی در ابتدا درآمد خود را با فروش نفت و مشتقات نفتی تامین می کرد، اما امروزه پیشرفت و درآمدهایش وابسته به صنعت توریسم و گردشگری است.

دبی همچنین منطقه آزاد تجاری نیز هست و خدمات بسیار مناسبی در اختیار گردشگران قرار می دهد. پس اگر شما هم دبی را برای سفر انتخاب کرده اید، باید نوید سفری لذت بخش و بسیار زیبا را به شما بدهیم. دبی را به عنوان پایتخت خرید خاورمیانه نیز می شناسند، پس اگر شما هم به این سوال فکر می کنید که هزینه سفر به دبی چقدر است؟ با ما همراه باشید.

دبی، پایتخت خرید خاورمیانه

امروزه دبی را به عنوان مرکز خرید پایتخت خاورمیانه در دنیا می شناسند. برای کسانی که عاشق خرید اند دبی تجلی یک بهشت برروی زمین است! مراکز خریدی در دبی وجود دارد که حتی 24 ساعته فعال هستند و هیچوقت درب های این فروشگاه ها بسته نمی شود. البته اگر هنوز هم برای خرید بلیط هواپیما دبی ترغیب نشده اید و نیاز به انگیزه بیشتری دارید، باید مرکز خرید دبی مال، بزرگترین مرکز خرید دنیا را هم به شما معرفی کنیم.

بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان دبی

در دبی یک جشنواره به نام فستیوال سیتی نیز برگزار می شود که فقط به هدف خرید و فروش است. این فستیوال در حقیقت بطور همزمان توسط مجموعه ای از مراکز تجاری برگزار می شود و یک شهر خرید در دبی به راه میاندازد. حتی دیدار از این شهر زیبای عربی هم می تواند به تنهایی انگیزه یک سفر چند روزه و خرید یک بلیط هواپیما خارجی را فراهم کند. اما برویم به سراغ اینکه چه بهتر است چه زمانی به دبی سفر کنیم؟

فصل زمستان بهترین زمان خرید بلیط هواپیما دبی است

اگر این سوال به ذهن شما هم خطور کرده است که بهترین زمان برای سفر به دبی چه زمانی است؟ بهتر است ابتدا کمی بیشتر در مورد دبی با هم صحبت کنیم. همانطور که می دانید دبی یک کشور صحرایی است و در بیشتر روزهای سال هوا بسیار گرم و خشک و طاقت فرساست. در کشور های عربی حاشیه خلیج فارس هوا به قدری گرم است که حتی فکر سفر در تابستان به این مناطق هم آدم را گرما زده می کند! برای سفر به دبی باید بهترین زمان ممکن را زمستان هایش معرفی کنیم.

در زمستان آب و هوای دبی کمی معتدل تر است و بهترین ماه های سفر هم آبان تا حوالی اسفند اند. به پیشنهاد ما بهتر است برای خرید بلیط هواپیما تهران به دبی در این ماه ها اقدام کنید. همچنین در ماه ژانویه که معادل با اواسط دی ماه ماست، دبی میزبان یک فستیوال یک ماهه است. در این فستیوال زمستانی بهترین فرصت ممکن برای خرید با تخفیف هایی باور نکردنی را خواهید داشت!

در فستیوال ژانویه دبی فرصت حضور در نمایشگاه های هنری، دیدار رقص های محلی و خرید با تخفیف های بسیار عالی را خواهید داشت.

نکاتی ضروری پیش از خرید بلیط ارزان هواپیما دبی

به نظرتان چه عواملی ممکن است در تعیین قیمت بلیط هواپیما موثر باشد؟ اصلا تابحال به این فکر کرده اید که چرا در یک مسیر پروازی قیمت های مختلفی برای انتخاب وجود دارد؟ یکی از عواملی که در تعیین قیمت بلیط هواپیما موثر است سطح کیفیت خدمات ارائه شده در پرواز است. منظور از سطح خدمات، کلاس پروازی، شرکت ارائه دهنده خدمات و امکاناتی است که در اختیار شما قرار می گیرد. پس اگر می خواهید یک بلیط ارزان هواپیما برای دبی خریداری کنید، فقط به قیمت توجه نکنید. بهتر است پیش از تهیه بلیط، شرایط و خدمات ارائه شده را نیز مورد بررسی قرار دهید.

بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان دبی

همیشه ارزان بودن ملاکی برای بهتر بودن نیست و لزوما هواپیماهای ارزان قمیمت گزینه مناسبی برای سفر نیستند. تهران و دبی در فاصله 1197 کیلومتری یکدیگر قرار دارند و مدت زمان پرواز آن هم در حدود یک ساعت و 55 دقیقه است. پس اگر هواپیمای خوبی را برای سفر انتخاب نکنید؛ خسته و کلافه به مقصد می رسید.

برای خرید بلیط ارزان هواپیما دبی خیلی عجله نکنید و حتما پس از بررسی کامل شرایط و خدمات ارائه شده، بهترین زمان سفر و شرکت های مختلف فروش بلیط هواپیمای خارجی نسبت به تهیه بلیط برای سفرتان اقدام کنید.

از دیگر نکاتی که در خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی باید به آن توجه داشته باشید، شرکت ارائه دهنده بلیط هواپیماست. این شرکت های ارائه دهنده خدمات اند که نوع کلاس پروازی را مشخص می کنند و تغییر قیمت ها را به وجود می آورند. پس توصیه می کنیم در بررسی قیمت بلیط هواپیما تهران به دبی حتما به ایرلان ارائه دهنده بلیط و نوع کلاس پروازی؛ که بیزینس یا اکونومی است؛ دقت نمایید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits