دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
از تورهای لحظه آخری و رویایی بیشتر بدانید
1
زمان مطالعه: 8 دقیقه
برای مشاهده آفرهای تور بالی کلیک کنید.تور سیشل بکر، طبیعی، زیبا، رویایی، آرامش، لذت تور اسپانیا از جذابیت شهرهای کوچک اسپانیا غافل نشوید

به بالی خوش آمدید !

تنها اشاره ای به بالی، اندیشه های بهشتی را به تصویر می کشد. بالی بیش از یک مکان است؛ این یک حالت است، یک آرزو، یک حالت استوایی در ذهن.

جزیره خدایان

فرهنگ غنی و متنوعی از بالی در تمام سطوح زندگی، از گل های بسیار باشکوه در همه جا، تا به صف شهروندان محلی که برای شرکت در جشن های مذهبی با شادی و خوشحالی در جاده های اصلی که به یکی از صدهزار معابد بالی می رسد، تا به موسیقی سنتی و رقص در سراسر جزیره. تقریبا همه چیز معنای معنوی دارد. در وسط بالی آتشفشان کوه های مرکزی و معابدی که دامنه های کوه ها هستند مانند Pura Luhur Batukau (یکی از 10،000 معابد بالی)، در حالی که بلندترین قله Gunung Agung، مرکز معنوی جزیره است.

یک جزیره، یک عالمه مقصد

در بالی شما می توانید در شلوغی Kuta گم شوید و یا در Seminyak و Kerobokan به خوشگذرانی بپردازید، در سواحل جنوبی موج سواری کنید و یا فقط در Nusa Lembongan بگردید. شما می توانید به Sanur خانواده دوست بروید و یا در جزیره Bukit به دنبال آرامش و فرار از هیاهو باشید. Ubud قلب بالی است، جایی که فرهنگ جزیره بیشترین دسترسی را دارد و زیباترین مناظر زمین های کشت برنج و آثار تاریخی در شرق و غرب بالی را به اشتراک می گذارد. شمال و غرب بالی کم جمعیت هستند، اما دارای نوعی از غواصی و گشت و گذار هستند که هر تور بالی را ارزشمند می کند. بالی به شما آدرنالین خالص، رافتینگ درجه یک رودخانه Ayung که در Ubud است را پیشنهاد می دهد. اگر از این هیجان ها دوست ندارید در Ubud در اطراف یک شهر کوچک آن سوار دوچرخه شوید و اگر هم در جنوب هستید، Uluwatu یک مسیر دوچرخه سواری کم نظیر دارد.

ماهیت بالی

بله، بالی دارای سواحل، موج سواری، غواصی و هتل های بزرگ و کوچک است، اما ماهیت بالی – و مردمان بالی – که باعث می شود که بالی خیلی بیشتر از یک جزیره برای آفتاب گرفتن باشد. ممکن است شما منظور مردمان بالی را اشتباه برداشت کنید، اما در واقع، ساکنان این جزیره کوچک سخاوتمند و واقعا صمیمی هستند. اما یکسری اعتقادات بامزه و جالبی هم در بالی وجود دارد. پس از دیدن یک توریست کچل، بسیاری از مردم محلی با تعجب به همه "bung ujan" می گویند، که به معنی امروز باران نمی بارد می شود – و در واقع یک کله کچل و بدون مو برای مرمان بالی به معنای یک آسمان صاف و روشن است.


تور سیشل

«بکر، طبیعی، زیبا، رویایی، آرامش، لذت و ... »

سیشل

سواحلی با شن های پودری و سفید رنگ با دریایی به رنگ آبی خیلی روشن، تپه های سرسبز، با یک ریتم عالی؛ تمام این خیال پردازی ها به اسم سیشل واقعی می شود.

تنها جزایر گرانیتی در میان اقیانوس، قدیمی ترین جزایر اقیانوسی در جهان، بزرگترین جزیره مرجانی در جهان و مجموعه ای از جاذبه های جغرافیایی، سیشل را به بهشت گرمسیری جهان تبدیل کرده است؛ تشکیل شده از 115 جزیره گرانیتی و مرجانی.

کلمه بهشت که برای سیشل استفاده می شود دلایل بسیار خوبی داره: هیچ خطری جدی برای طبیعت وجود نداره، هیچ مالاریا و یا بیماری های جدی وجود نداره، جزایر در خارج از مسیرهای طوفانی قرار داره و شما برای مدتی که در این جزیره هستید استاندارد یک زندگی خوب و زیبا رو تجربه خواهید کرد.

تور سیشل با ورود مسافران به خوبی توسعه پیدا کرده، این توسعه به صورت زیربنایی انجام شده که باعث شده که جاذبه طبیعی این جزیره تکمیل تر بشه. و با اونکه سفر به این جزیره بودجه زیادی رو می خواد ولی در عوض خدماتی که دریافت می کنید فرای تصور شما هستش. میزان جرم و جنایت در این جزیره به شدت پایین هستش و مسافران در این جزیره واقعا مورد استقبال همه قرار می گیرند.

غواصان، زوج های تازه ازدواج کرده، طبیعت گردان، کسانی که فقط دنبال لذت بردن مطلق از زندگی هستند، شکموها و ورزشکاران، علاقمندان به قایق سواری و دریانوردی و .... همه به سیشل می آیند تا فقط گوشه ای از لذت های سیشل را برای خودشان پیدا کنند.

شما هر چقدر بخواید می تونید سیشل بمونید – چرا نگاهی به اطراف سیشل نمی دازید؟


تور اسپانیا

از جذابیت شهرهای کوچک اسپانیا غافل نشوید.»

تور اسپانیا

همه ما می دانیم که مادرید و بارسلونا محبوب ترین شهرهای اسپانیا هستند و بیشتر توریست ها از این دو غول اسپانیایی دیدن می کنند، اما اسپانیا خیلی بیشتر از این دو شهر است.

کوچه های باریک سنگ فرش شده، معماری با شکوه، غذاهای سنتی خوشمزه و مردمانی شاد - همه اینها باعث می شود که این شهرهای کوچک بسیار ویژه و ارزش دیدن را داشته باشند. همراه ما باشید تا این 10 شهر کوچک را به شما، معرفی کنیم!

یک: بسالو – Besalú، استان کاتالونیا

Besalú یک شهر اسپانیایی قرون وسطایی است که در طول سالهای گذشته دست نخورده باقی مانده است. این شهر محکم در استان خیرونا، پر از خیابان باریک سنگ فرش شده است، بنابراین توصیه می شود کفش های مناسب را بپوشانید. خیابانی که از پل شما را به میدان شهر Plaça Major می برد، که قرن ها پیش به عنوا مرکز بسالو مورد استفاده قرار می گرفت. مهمترین اثر تاریخی Besalú پل قرون وسطایی آن است، که داستان افسانه ای درباره یک شوالیه شجاع است و بالاترین نقطه پل هر شب روشن می شود. بازدید از موزه مینیاتورها و میکرومینیاتورها که از قرن نوزدهم تا به الان است را، اصلا از دست ندهید. برخی از مینیاتوری ها آنقدر جزئیات دارند که باید با ذره بین آنها را ببینید.

دو: Comillas، استان کانتابریا

شما فکر می کنید، فقط بارسلونا کارهای معروف آنتونی گائوددی را دارد؟ خوب، شما اشتباه کردید زیرا شهر Comillas شما را با ساختمان El Capricho شگفت زده می کند. این ساختمان با سبک منحصر به فرد خود که شبیه به مناره های ایرانی است، مشخص می شود. به دیدن قصر Sobrellano حیرت انگیز، واقع در کنار ساختمان El Capricho بروید. قصر در حال حاضر متعلق به دولت کانتابریا است و به یک موزه تبدیل شده است. برای ورود به موزه، شما مجبور به پرداخت 3 یورو هستید. پارک طبیعی Oyambre در 12 کیلومتری شهر Comillas و در دهکده کوچکی به نام San Vicente de la Barquera واقع شده است. این سایت، دارای مدرسه های موج سواری است که به شما موج سواری را آموزش می دهد.

سه: کوئنکا، بخش خودمختار کاستیا – لا مانچا

اگر چه شهر بزرگی نیست (در حدود 50،000 ساکن)، کوئنکا در واقع پایتخت استان اسپانیایی خودمختار کاستیا – لا مانچا است. این شهر خاص است؛ زیرا در بالای سرازیری کوه و در ارتفاع 956 متری ساخته شده است و این شهر به دلیل داشتن زیرساخت فرهنگی خوب به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته شده است. بنای تاریخی اصلی در کوئنکا کلیسای Our Lady of Grace است که، به عنوان اولین کلیسای جامع گوتیک در اسپانیا شناخته می شود. میدان مرکزی Plaza Mayor نامیده می شود که در آن شما فرمانداری کوئنکا را مشاهده خواهید کرد. احتمالا معروف ترین بخش کوئنکا، las casas colgadas یا «خانه های معلق» است، نمونه ای از خانه های سنتی کوئنکا که بر روی صخره ها ساخته شده اند. امروزه برخی از آنها رستوران های خانگی و موزه هنرهای انتزاعی را در بر می گیرد. البته که شما هم میتوانید با تهیه تور اسپانیا از این تفریحات زیبا لذت ببرید.

چهار: Olite، بخش خود مختار - استان نابارا

این شهر کوچک که تنها 3000 نفر ساکن دارد، دارای یک قصر است که می تواند به عنوان یکی از، قصر های معروف جهان شناخته شود. ما در مورد قصر پادشاهان نابارا از Olite صحبت می کنیم که در واقع یک قلعه است و شامل سه بخش اصلی است: قصر قدیمی، قصر جدید و کلیسای Santa María la Real است. طراحی افسانه ای این قصر چیزی است که آن را بسیار ویژه می سازد – و به این دلیل است که قصر در چند مرحله ساخته شده است، و این کار در طی قرن ها انجام گرفته است. آب و هوای مدیترانه ملایم Olite پایتخت شراب اسپانیایی کرده است.

پنج: روندا، بخش خودمختار اَندَلُس

روندا را «خواهر دوقلو» شهر کوئنکا می دانند، زیرا شهر روندا نیز بر بالای صخره ها، و بالای دره El Tajo ساخته شده است. این شهر برای سه پل آن معروف است: Puente Romano، Puente Viejo و Puente Nuevo که از دره عبور می کنند. شما فکر می کنید گاوها تنها در پامپلونا محبوب بودند؟ خوب، در روندا، قدیمی ترین میدان مسابقه گاو بازی در اسپانیا را دارد، که می تواند 5000 تماشاگر را میزبانی کند، شما همچنین می توانید از موزه Plaza de Toros با ورودی 7 یورو (8.50 یورو با راهنمای صوتی) بازدید کنید. بسیاری از مردم نمی دانند که روندا الهام بخش رمان «زنگ ها برای که به صدا در می آیند؟» اثر ارنست همینگوی است، شرح اعدام فاشیست هایی که از بالای صخره به پایین رها شده اند، گفته می شود که فضاسازی رمان بر اساس شهر روندا و دره El Tajo می باشد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits