دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین رستوران‌های کیش، قشم و مشهد
3
زمان مطالعه: 6 دقیقه
رفتن به رستوران و خوردن غذاهای محلی یکی از لذت‌های جدانشدنی سفر است به همین علت در این مطلب با بهترین رستوران‌های این سه شهر که از لحاظ قیمت نیز مناسب هستند، آشنا خواهید شد.

شهرهای قشم، کیش و تور مشهد با قیمت مناسب بهترین گزینه های ایرانگردی در تعطیلات نوروز هستند که می توانید یکی از لذت بخش ترین سفرهای خود را در این شهرها تجربه کنید.

رفتن به رستوران و خوردن غذاهای محلی یکی از لذت‌های جدانشدنی سفر است به همین علت در این مطلب از وبسایت فاینداتور با بهترین رستوران‌های این سه شهر که از لحاظ قیمت نیز مناسب هستند، آشنا خواهید شد.

بهترین رستوران‌های کیش، قشم و مشهد

بهترین رستوران‌های مشهد

محبوب ترین مقصد گردشگری ایران در خراسان قرار دارد. شما می توانید با صرف هزنیه مناسب تور مشهد هوایی و زمینی خریداری کنید تا برای تعطیلات پیش روز یک سفر خانوادگی خوب در کنار عزیزانتان تجربه کنید. اما لیست مشهورترین رستوران های مشهد:

  • رستوران پسران کریم

این رستوران از مشهورترین رستوران‌های مشهد است که نزدیک به 20 سال سابقه دارد. ساختمان رستوران پسران کریم دو طبقه است. در لیست غذاهای این رستوران علاوه بر غذاهای اصیل ایرانی نام برخی غذاهای محلی خراسانی نیز دیده می‌شود. چلو ماهیچه معروف‌ترین غذای این رستوران است که در آن ماهیچه‌ی گوسفندی به بهترین روش پخته می‌شود. رستوران پسران کریم در مشهد چند شعبه مختلف دارد.

  • رستوران شایان شاندیز

رستوران شایان شاندیز یکی از گران قیمت‌ترین رستوران‌های مشهد است. معروف‌ترین غذای این رستوران ششلیک‌ است. این رستوران بعد از میدان شهدای شاندیز قرار دارد.

  • رستوران معین درباری

یکی از اصیل‌ترین و شلوغ‌ترین رستوران‌های مشهد رستوران معین درباری است. حدود یک قرن از عمر این رستوران می‌گذرد و هر ساعت از شبانه روز که به آن مراجعه کنید، مجبور به تحمل زمانی برای خالی شدن میز خواهید بود. رستوران معین درباری در خیابان پاسداران مشهد قرار دارد.

  • رستوران امید

رستوران امید با قدمتی 100 ساله بی‌شک بهترین کباب‌های مشهد را طبخ می‌کند. طعم کباب‌های این رستوران به‌قدری متفاوت است که با یک‌بار امتحان، آن را هرگز از خاطر نخواهید برد. رستوران امید در خیابان امام خمینی مشهد قرار دارد.

  • فست فود شبدیز

اگر از طرفداران فست فود و به ویژه پیتزا هستید، پیشنهاد می‌کنیم در سفر به مشهد طعم بی‌نظیر پیتزاهای خاص شبدیز را تجربه کنید. پیتزا شبدیز که بیشتر مشتری‌های آن را جوانان تشکیل می‌دهد، در بلوار هفت‌تیر قرار دارد.

بهترین رستوران‌های کیش، قشم و مشهد

بهترین رستوران‌های کیش

از ماه های بهمن تا اوایل اردیبهشت آب و هوای کیش دلپذیرتر از همیشه است؛ به همین دلیل بسیاری از گردشگران در این ماه ها بار سفر می بندند و تور کیش با قیمت مناسب را خریداری می کنند. لیست بهترین رستوران های کیش از این قبیل هستند:

  • رستوران رویال استار

رستوران رویال استار کیش کمتر از ده سال است که فعالیتش را آغاز کرده ولی به دلیل کیفیت عالی غذا و سرویس دهی آن در بین مسافران و ساکنان کیش محبوبیت بسیاری به دست آورده است. این رستوران در بلوار صدف کیش قرار دارد و سوپ‌های آن معروف است.

  • رستوران کوه نور

رستوران کوه نور از بهترین رستوران‌های کیش است که بهترین انتخاب برای صرف یک شام شاعرانه خواهد بود. این رستوران با طراحی داخلی سنگی خود، فضایی آرامش‌بخش برای مشتریان مهیا کرده است. رستوران کوه نور در میدان امیرکبیر کیش قرار دارد. گرفتن عکس یادگاری در این رستوران زیبا را فراموش نکنید.

  • رستوران توتی فروتی

یکی از بهترین رستوران‌های ساحلی کیش رستوران توتی فروتی است که در نزدیکی اسکله تفریحی قرار داد. غذاهای دریایی این رستوران طعمی متفاوت با آنچه تاکنون میل کرده‌اید، خواهید داشت. فراموش نکنید که می‌توانید غذایتان را در پشت‌بام رستوران توتی فروتی میل کنید و چشم‌اندازی از دریا داشته باشید.

  • رستوران میر مهنا

میر مهنا یکی از بهترین رستوران‌های کیش است که غذاهایی باکیفیت عالی به مشتریانش می‌دهد. قیمت غذاهای این رستوران کمی بالا است ولی بی‌شک طعم عالی آن را همیشه در خاطر خواهید داشت. رستوران میر مهنا در خیابان فردوسی قرار دارد.

  • رستوران عمو اکبر

رستوران عمو اکبر در کیش خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی کیش را ارائه می‌دهد این رستوران در بلوار فردوسی کیش قرار دارد. پیشنهاد می‌کنیم میگو سوخاری این رستوران را حتماً امتحان کنید.

بهترین رستوران‌های کیش، قشم و مشهد

بهترین رستوران‌های قشم

از اوایل دی ماه تا اردیبهشت بهترین زمان خرید تور قشم است. بنابراین اگر اهل سفرهای ماجرجویانه به زیباترین و بکرترین نقاط ایران هستید، کافیست کوله بار سفر خود را ببندید و آماده سفر به قشم شوید. اما اگر به قشم سفر کردید کجا غذا بخورید؟

  • رستوران گل مریم

یکی از معروف‌ترین رستوران‌های قشم رستوران گل مریم است. غذاهای دریایی این رستوران در قشم زبانزد اهالی و گردشگران قشم است. این رستوران عالی در بلوار ولیعصر قشم قرار دارد.

  • رستوران دریا

در رستوران دریا بهترین غذاهای محلی قشم و عربی را می‌توانید، میل کنید. این رستوران را چند بار امتحان کنید چون غذاهای خوشمزه آن منحصر به یک یا دو غذا نمی‌شود. رستوران دریا در مجتمع تجاری دریا در منطقه درگهان قشم قرار دارد.

  • رستوران قلعه

این رستوران جزو سه رستوران اول قشم است و در نزدیکی قلعه پرتغالی‌ها قرار دارد. اگر علاقه‌مند به غذاهای تند هستید حتماً خوراک‌های تند محلی این دیار را میل کنید. رستوران زیبای قلعه از مواد اولیه تازه استفاده می‌کند و در شب نیز فعال است.

  • رستوران خاله

این رستوران را جمعی از بانوان بومی قشم اداره می‌کنند که با غذاهای خانگی که خودشان تهیه کرده‌اند، طرفداران بسیاری برای خود جلب کرده است. تندترین سمبوسه و فلافل قشم را در این رستوران کوچک میل کنید. رستوران خاله نیز در نزدیکی قلعه پرتغالی‌ها قرار دارد.

  • رستوران الوند

بی‌شک رستورانی به مجللی و زیبایی الوند در قشم نخواهید یافت، رستورانی که در آن بهترین غذاهای محلی و دریایی سرو می‌شود. معروف‌ترین غذاهای این رستوران میکس دریایی، کوسه و ماهی سوخاری هستند. این رستوران در بلوار آزادگان قشم قرار دارد.

بهترین رستوران‌های کیش، قشم و مشهد

در این مطلب از وبسایت فاینداتور به معرفی بهترین رستوران های سه شهر کیش، قشم و مشهد پرداختیم تا بتوانید ضمن لذت بردن از سفر خود از غذاهای با کیفیت و خوشمزه محلی امتحان کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.3 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits