دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خط تولید آئودی2015
2
زمان مطالعه: 6 دقیقه
خط تولید آئودی 2015,خط تولید , آئودی2015 ,مدل های آپدیت شده ,مدلهای جدید آئودی ,آئودی

برای ۲۰۱۵، بسیاری از مدل‌های آئودی شامل ارتقای تجهیزات شده‌اند و قیمت آنها نیز اندکی افزایش یافته است. در ادامه لیست کامل مدل‌های آپدیت شده و اطلاعات قیمت مطابق با هر کدام از آنها مرور می‌شود.

آئودی A4 مدل ۲۰۱۵

برای مدل پایه پرمیوم، ویژگی‌های استاندارد جدیدی مانند پکیج طراحی بیرونی S، سیستم کنترل هوای سه گانه اتوماتیک، چراغ‌های جلوی زنون و چراغ‌های عقب LED، همگی باعث شده‌اند تا قیمت پایه مدل A4 2.0 TFSI پرمیوم ۱۷۰۰ دلار افزایش یافته و به ۳۶ هزار و ۴۲۵ دلار برسد.

تریم متوسط «پرمیوم پلاس» صاحب دو پکیج جدید شده است؛ پکیج اسپورت پلاس و پکیج تکنولوژی همراه با سیستم راهبری، دستیار پارکینگ و سیستم ارتباطی آنلاین آئودی. همچنین تمام مدل‌های ۲۰۱۵ از A4 دارای پنچ گزینه جدید برای رنگ‌آمیزی بدنه هستند.


آئودی S4 مدل ۲۰۱۵ یک آپشن جدید با عنوان «بلک اپتیک» دارد که در آن امکاناتی چون چرخ‌های ۱۹ اینچی طرح تیتانیوم به چشم می‌خورد. همچنین یک نسخه جدید ویژه از آئودی S4 با عنوان «نوگارو بلو» وجود دارد که در آن رنگ‌آمیزی آبی طرح صدفی، طرح چرم آبی آلکانترا در صندلی‌ها و چرخ‌های ۱۹ اینچی با پره‌های دوبل به کار رفته‌اند.

آئودی آلرود ۲۰۱۵

این خودرو که شبیه به یک نسخه کراس اور از A4 واگن است، در مدل جدید خود دارای امکانات جدیدی به صورت استاندارد شده است. در این مدل، امکانات استانداردی چون درعقب خودکار، کنترل هوای سه‌گانه، سایه‌رنگ پنجره‌های عقب، چراغ‌های جلوی زنون و چراغ‌های عقب LED اضافه شده‌اند.

آپشن پکیج MMI نویگیشن پلاس این بار برای مدل پایه پرمیوم نیز عرضه شده است. قیمت پایه آئودی آلرود ۲۰۱۵ نیز ۱۷۰۰ دلار افزایش یافته و به ۴۳۳۲۵ دلار رسیده است که این قیمت شامل هزینه تحویل نیز می‌شود.

Audi TT allroad shooting brake concept
Audi TT allroad shooting brake concept Interior
Audi allroad shooting brake concept naias 2014

آئودی A5 کوپه و کابریولت مدل ۲۰۱۵

همانند A4، مدل A5 کوپه و کابریولت ۲۰۱۵ نیز دارای تجهیزات استاندارد جدیدی شده‌اند. این تجهیزات جدید موجب اقزایش ۱۰۰۰ دلاری قیمت پایه برای مدل کوپه شده است.

همچنین قیمت پایه مدل کانورتیبل به میزان ۳۱۰۰ دلار افزایش قیمت داشته که بیشتر به خاطر کنار گذاشتن کابریولت همراه با CVT و دیفرانسیل جلو و باقی ماندن تنها مدل 2.0T کواترو تیپترونیک کابریولت بوده است. شرایط جدید طراحی بدنه و آپشن‌های ارائه شده A5 دقیقاً مشابه A4 است که در بالا به آنها اشاره شد.


مدل‌های با عملکرد بالای RS 5 کوپه و کابریولت دارای سه نوع طراحی جدید برای چرخ‌ها شده‌اند و همچنین همانند S4 یک پکیج بلک اپتیک پلاس برای آنها ارائه شده است.

آئودی A6 مدل ۲۰۱۵

تمام A6 های مدل 3.0T و TDI دارای پکیج طراحی بیرونی S لاین، مونیتور نقطه کور و سیستم حسگر ترافیک پشت‌سر آئودی به صورت استاندارد هستند. تریم «پرستیژ» نیز دارای یک نمایشگر رو به بالا و چراغ‌های جلوی LED به صورت استاندارد است.

تریم پرمیوم پلاس برای مدل ۲۰۱۵ می‌تواند از پکیج هوای گرمی استفاده کند که تا قبل از این تنها در تریم پرستیژ قابل‌دسترس بود. پکیج «هوای گرم» شامل یک سیستم کنترل هوای چهارگانه و سایه‌گذاری پنجره‌های کناری و عقب است. در نتیجه قیمت مدل پایه ۱۷۰۰ دلار، قیمت مدل پرمیوم پلاس ۹۵۰ دلار و قیمت مدل پرستیژ 3.0T به میزان ۲۲۰۰ دلار افزایش داشته‌اند.

خط تولید ۲۰۱۵ آئودی


آئودی A7 مدل ۲۰۱۵

تجهیزات استاندارد جدید برای مدل‌های 3.0T و TDI پرمیوم پلاس از A7 شامل مواردی چون مونیتور نقطه کور، سیستم حسگر ترافیک پشت‌سر و سیستم کنترل‌های چهارگانه هستند. در بالاترین تریم از آئودی A7، مدل پرستیژ قرار دارد که دارای چراغ‌های LED و نمایشگر رو به بالا به صورت استاندارد است.

مدل‌های با سطح عملکرد بالای S7 و RS 7 نیز از نمایشگر رو به بالا بهره‌ می‌برند و در این میان، مدل RS 7 دارای یک پکیج «کربن» با اسپلیتر و دیفیوزر و همچنین یک پکیج «دینامیک» با سیستم تعلیق انطباقی، اگزوز اسپورت، سیستم فرمان دینامیک و کالیپرهای ترمز قرمز‌رنگ می‌باشد.

Audi A7 tdi

Audi A7 tdi


قیمت مدل 3.0T پرمیوم پلاس ۸۰۰ دلار اضافه شده و برای مدل TDI پرمیوم پلاس نیز ۱۴۰۰ دلار افزایش قیمت ایجاد شده است. در این بین، تریم «پرستیژ» بیشتر از همه در زمینه قیمت بالا رفته است. مدل 3.0T پرستیژ به میزان ۲۳۵۰ دلار افزایش داشته و قیمت آن به ۷۰ هزار و ۶۷۵ دلار رسیده است و برای مدل TDI آن نیز قیمت نهایی با هزینه تحویل ۷۳۰۷۵ دلار شده است.

آئودی TT مدل 2015

TT مدل ۲۰۱۵، کوپه و کانورتیبل، آخرین مدلی است که قبل از تجدیدنظر کلی برای مدل سال ۲۰۱۶ روانه بازار می‌‌شود و بنابراین تعداد بهینه‌سازی‌های انجام شده در این مدل اندک است. گرم‌کن صندلی‌های جلو و طراحی جدید چرخ از جمله مواردی است که در مدل ۲۰۱۵ به صورت استاندارد اضافه شده‌اند.

مدل‌های TTS صاحب یک پکیج آپشن جدید با نام «کامپتیشن» شده‌اند و مدل TTS رودستر در پکیج «بلک اپتیک» می‌تواند از پوشش چرم مشکی استفاده کند. تمام قیمت‌ها در ‌آئودی TT (شامل مدل TTS) به اندازه ۴۵۰ دلار رشد داشته‌اند.


آئودی Q5 مدل ۲۰۱۵

آُئودی Q5 کراس‌اور همان پکیج‌های ارتقای A4 و A5 را که در بالا ذکر شد، برای مدل سال ۲۰۱۵ به خود دیده است. علاوه بر این، چرخ‌های ۲۰ اینچی قابل‌انتخاب هستند و برای مدل SQ5 یک پکیج جدید «ظاهر بیرونی شیشه‌ای تیره» ارائه شده است. بر این اساس قیمت پایه ۱۶۰۰ دلار افزایش یافته و قیمت کلی به ۳۹۸۲۵ دلار رسیده است.


آئودی Q7 مدل ۲۰۱۵

آئودی Q7 شاسی‌بلند سطح طراحی خود را برای مدل سال ۲۰۱۵ با ارائه دو پکیج بالا برده است؛ اولی، یک پکیج «طراحی آفرود» با طرح تیره در بدنه است که امکاناتی چون چرخ‌های ۲۰ اینچی و دیسک‌های ترمز متفاوت به خودرو اضافه می‌کند.

دومی یک پکیج «طراحی اسپورت» است که شامل مواردی چون طرح برجسته سپر و گل‌گیرهای جلو، لوله‌های جدید اگزوز و چرخ‌های ۲۱ اینچی با طرح مشکی می‌شود. در داخل کابین نیز با استفاده از پکیج «لاکچری» بهینه‌سازی‌هایی انجام شده است. کابین Q7 برای مدل سال ۲۰۱۵ صاحب یک چرم مشکی آلکانترای جدید در طراحی سقف خود شده است. البته قیمت این مدل بدون تغییر باقی مانده است.

2016-Audi-Q7-Redesign-Render

2016 Audi Q7 Redesign Render


آئودی R8 مدل ۲۰۱۵

پس از یک ارتقای کلی برای مدل سال ۲۰۱۴، R8 مدل ۲۰۱۵ تغییرات اندکی داشته و چند رنگ بدنه جدید، کالیپرهای ترمز قرمز‌رنگ و آپشن چرم نقره‌ای کابین و چرم آلکانترا در سقف، از جمله بهینه‌سازی‌های انجام شده در این مدل هستند.

مدل‌های R8 V10 S ترونیک، در حال حاضر با یک اگزوز اسپورت ارائه می‌شوند و مطابق گفته آئودی، قرار است اطلاعات بیشتری از پکیچ «عملکرد» نسخه لیمیتد برای R8 در طی روزهای آینده سال جاری میلادی در دسترس قرار گیرد.




این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits