دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین و گران قیمت ترین برند سیگار زنانه و مردانه
28
زمان مطالعه: 5 دقیقه
بهترین و گرانقیمت ترین برند سیگار برای انتخاب شما و سلامت بیشترتان را درادامه قرار داده ایم . بهترین برند سیگار چیست ؟

بهترین برند سیگار

سال‌هاست دخانیات به‌عنوان یکی از کالا‌های اصلی سبد خرید مردم در جهان شناخته می‌شود، طوری که در کشور ما، بیش از ۱۲ میلیون مصرف‌کننده زندگی می‌کنند. خوشبختانه با تمام این تفاسیر، هنوز هم خانواده‌های ایرانی، سیگار کشیدن را یک عیب بزرگ می‌دانند و اگر حتی یک عضو از آن جمع هم‌سیگار مصرف کند، جور دیگری به او نگاه می‌کنند.

اگر بخواهیم نگاهی به تاریخچه پیدایش سیگار در جهان بیندازیم، نخستین‌بار، این آمریکایی‌ها بوده‌اند که آن را کشف کردند و بعد از آن، سیگار به اروپا وارد شد و در زمان صفویه هم توسط یونانی‌ها به ایران آمد البته کشت دخانیات در ایران قدیمی‌تر است ولی به شکل امروزی آن نبوده و برای مصرف چپق تولید می‌شده است. سیگار‌های امروزی در سال ۱۳۱۲ به ایران وارد شدند و ساختمان اصلی دخانیات ایران هم مانند الان، در میدان قزوین تهران بوده است.

گرانترین سیگار ها کدامند ؟

سیگار مارلبرو

سازنده : Philip Morris USA, Inc. فیلیپ موریس محصول آمریکا

مارک سیگار مارلبرو متعلق به شرکت فیلیپ مورس در سال 2017 فقط 260 میلیون دلار تومان هزینه تبلیغات و اسپانسری ماشینهای فراری در مسابقات فرمول 1 پرداخته است! + همانطور که در تصویر زیر میبینید، این مارک سیگار سعی کرده با درج شکل پاکت مارلبرو روی ماشینهای فراری، از طرح و رنگ بسته های سیگارش غریبه زدایی بکند! به این ترتیب این شکل و ترکیب در ذهن آدمها به صورت کاملا ناخوداگاه ثبت می شود و به عنوان یک سوژه آشنا تثبیت می شود! بله! شرکتهای تولید سیگار از این راههای هوشمندانه برای جذب مردم به سمت سیگار استفاده میکنند!

بهترین برند سیگار

سیگار برند Karelia

سیگار برند Karelia یک سیگار یونانی است که توسط کمپانی Karelia Tobacco که بزرگ‌ترین تولید کننده تنباکو در یونان است تولید می‌شود. این کمپانی در سال ۱۸۸۸ تاسیس شده و تولیدات خود را به بیش از ۶۵ کشور جهان صادر می‌کند. سیگار‌های برند Karelia که به خاطر مزه خاصشان شناخته می‌شوند معمولاً در میان مردان محبوب‌تر بوده اگر چه این برند اخیراً نمونه‌ای جدید از سیگار‌های خود با نام Karelia Ome Superslims برای زنان تولید کرده است. با این وجود، مهم‌ترین و معتبرترین محصول این کمپانی سیگار‌های George Karelias and Sons است که به بسته بندی بسیار شیک و متفاوتی عرضه می‌شود.

بهترین برند های سیگار در ایران

سیگار مارک دیویدوف

سازنده: Oettinger Davidoff دیویدوف محصول بازل سوییس

سبک ترین سیگار

سیگار برند کنت Kent

Kent یک برند آمریکایی سیگار متعلق به کمپانی R. J. Reynolds Tobacco است که دومین تولید کننده بزرگ تنباکو در یالات متحده به شمار می‌اید. سیگار برند Kent اولین بار در سال ۱۹۵۲ و در ابتدا توسط کمپانی Lorillard Tobacco به بازار عرضه شد. این سیگار‌های کنت که به خاطر مزه خاص و کیفیت بالای فیلترشان محبوب شده اند در سایت سیگار فروشی مذکور به قیمت ۳.۹۰ دلار به ازای هر پاکت به فروش می‌رسد و گران قیمت‌ترین نمونه آن سیگار Kent Convertibles است که هر پاکت ۴ دلار قیمت دارد.

انواع سیگار مارلبرو در ایران

سیگار برند پارلیمنت

سازنده : Philip Morris USA, Inc محصول نیویورک آمریکا

انواع سیگار بهمن

سیگار Vogue

Vogue به احتمال زیاد یکی از کمتر شناخته شده‌ترین برند‌های این فهرست است. این برند نیز متعلق به کمپانی British American Tobacco بوده و با سیگار‌های Vogue Superslims و Vogue Superslims Menthol عمدتاً زنان را به عنوان مصرف کنندگان اصلی هدف گرفته است. در مقایسه با سیگار‌های دیگر برندها، سیگار‌های برند Vogue سبک‌تر هستند و کسانی که به شدت سیگار می‌کشند از این سیگار رضایت نخواهند داشت.

اما در طرف دیگر ماجرا، این سیگار مزه‌ای بسیار منحصربفرد و به همین دلیل در میان کسانی که اعتیاد زیادی به سیگار ندارند محبوب شده است. قیمت هر پاکت از این برند ۴.۱۰ دلار است، اما قیمت Vogue Superslims Menthol کمی بیشتر و ۵.۶۰ دلار تعیین شده است.

گرانترین سیگار در ایران

دانهیل

سازنده: R.J. Reynolds Tobacco Company محصول آمریکا کارولینای شمالی

سیگار های دخترانه

پال مال

باز هم سازنده اش R.J. Reynolds Tobacco Company محصول کارولینای شمالی آمریکا و اولین بار در سال 1890 تولید شده.

بهترین و گران قیمت ترین برند سیگار زنانه و مردانه

بنسن اند هجز

سازنده Philip Morris USA, Inc محصول ریچموند ویرجینیا آمریکا تاسیس در سال 2006

بهترین مارک سیگار زنانه

اینسیگنیا

خرید سیگار اصل

سیگار Treasurer

سیگار برند Treasurer گرانقیمت‌ترین برند سیگار در جهان است که البته براحتی نیز پیدا نمی‌شود، زیرا از بهترین و باکیفیت‌ترین تنباکو و مواد اولیه ساخته می‌شوند. این برند دارای محصولات متنوعی مانند Treasurer Aluminum Blac، Treasurer Aluminum Gold، Treasurer Luxury Black و Treasurer Slims Black است.

سیگار های زنانه

سیگار دخترانه مارلبرو

Marlboro (مارلبرو) صورتی دخترانه

سیگار صورتی مارلبرو به سیگار دخترانه معروف است. اسپانسرینگ فرمول یک برای فراری، مک لارن و باقی تیم های مشهور در کارنامه ی این کمپانی است. با استناد به سایت FORBES کمپانی مارلبرو دارای رتبه ی ۲۵ بین ارزشمند ترین شرکت های دنیا است.

انواع سیگار زنانه و دخترنه

کدام سیگار ضررش کمتر است؟

به جرات میتوان گفت سیگار‌های ایرانی کیفیتی مشابه سیگار‌های خارجی و حتی در برخی موارد بهتر از آن‌ها دارند. جالب است بدانید بعضی سیگار‌های تولید ایران، در خارج از کشور، مصرف‌کننده دارند و قاچاق می‌شوند! توصیه می‌شود مصرف‌کنندگان عزیز، حتما از سیگار‌های استاندارد در کشور استفاده کنند و مطمئن باشند قوانین نظارت کیفی در ایران از کشور‌های دیگر سخت‌گیرانه‌تر است؛ مثلا سیگار‌هایی با قطران بالای ۹ در کشور ما تولید و وارد نمی‌شوند، درصورتی‌که در کشور‌های دیگر تا قطران ۱۴-۱۳ هم وجود دارد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (28 رای)  

۸ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

طلحه ویدادی | ۲ ماه پیش
به نظر من بهترین سیگار اسی بلک هست یک سیگار مرغوب و عالی
0
0
تیرداد | ۵ ماه پیش
بهترین سیگار از نظر من سیگار مارلبرو قرمز بلند است
2
3
سیگار | ۵ ماه پیش
از کجا این سیگارو بخرم
من نفهمیدم
1
1
بردیا | ۸ ماه پیش
سیگار فقط کنت قرمز
3
1
رضا | ۸ ماه پیش
سیگارهای یونانی خیلی آشغال هستند و بهترین سیگار این لیست دیویدوف هست که البته اصلش آلمانی نه سوئیس درضمن سیگارهای قطران 13 داریم مثل وینستون قرمز
1
1
Omid | ۲ سال پیش
سلطان تمام سیگارها وینستون قرمز لایت واولترا مال‌بچه سوسول هاست
15
16
نیما | ۲ سال پیش
من طرفدار سیگار هستم و سیگار های زیادی کشیدم و بنظرم بهترین سیگار وینستون قرمز و بهمن قرمز است،البته مونتانا طلایی هم خوبه.
9
19
آرشام | ۲ سال پیش
عالی بود مانند همبشه
5
2

hits