دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مدل موی ماه تولد : متولدین هر ماه چه مدل مویی انتخاب کنند ؟
7
زمان مطالعه: 8 دقیقه
طبق اصول طالع بینی متولدین هر ماه ویژگی‌های شخصیتی خاصی دارند که این ویژگی‌ها می‌تواند در مدل موی آن‌ها نیز خود را نشان دهد.

بهترین مدل مو برای ماه تولد شما

مدل مو برای ماه تولد شما چیست؟ انتخاب مدل مو همیشه یک تصمیم پردغدغه و چالش برانگیز است، مدل مو باید با جنس موهای شما، فرم صورت، مدل یقه لباس و جواهرات و بسیاری از موارد دیگر هماهنگی داشته باشد و در نظر گرفتن همه این فاکتورها کار ساده‌ای نیست.

اما آیا تا کنون به این فکر کرده‌اید که مدل مو نشانه‌ای از شخصیت و حالات درونی شما هم هست؟ بر همین اساس می‌توان مدل مو برای ماه تولد را نیز در نظر گرفت .

مدل مو برای متولدین فروردین: مدل موی کوتاه

متولدین فروردین سرشار از اعتماد به نفس، انرژی و جوش و خروش هستند و چنین افرادی به موهایی نیاز دارند که دست و پاگیر نباشد و مانع از فعالیت‌های روزمره آن‌ها نشود.

در این شرایط یک مدل موی کوتاه و زیبا همان چیزی است که به ان نیاز دارید، سعی کنید مدل مو را طوری انتخاب کنید که نیاز به کار زیاد برای حالت دادن نداشته باشد، مدل‌هایی که مثل مدل وی هالی بری در قسمت بالای سر بلندتر و حجیم‌تر هستند این ویژگی را دارند و حالت دادن آن‌ها به دردسر و زمان زیادی نیاز ندارد.

بهترین مدل مو برای ماه تولد شما

مدل مو برای متولدین اردیبهشت: مدل لاب

متولدین اردیبهشت همیشه به دنبال بهترین‌ها هستند و وقتی بهترین چیز را پیدا کنند دیگر از آن دل نمی‌کنند. خوشبختانه یک مدل مو وجود دارد که می‌توان آن را بهترین مدل مو نامید، این مدل هرگز قدیمی نمی‌شود و کاملا تطبیق پذیر است و با کمی تغییر با هر فرم صورتی سازگار می‌شود.

مدل لاب یا همان باب بلند که تا روی شانه می‌رسد بهترین و مناسب‌ترین مدل برای متولدین اردیبهشت است و شما می‌توانید با انتخاب این مدل را می‌توان در مدل‌های یکدست یا لایه لایه انتخاب کرد و با جدا کردن فرق موها از وسط یا از کنار در آن تنوع و هماهنگی بیشتری به وجود آورد.

بهترین مدل مو برای ماه تولد شما

مدل مو برای متولدین خرداد: مدل باب نامتقارن

طبیعت دوگانه متولدین خرداد همیشه به تنوع نیاز دارد و یک انتخاب هیچ وقت آن‌ها را راضی نمی‌کند. بنابراین مدل موی متولدین این ماه باید طوری باشد که بتوان آن را در چند ثانیه تغییر داد.

مدل باب نامتقارن این ویژگی را دارد و به شما اجازه می‌دهد تا با یک تغییر ساده، ظاهر موهای خود را کاملا عوض کنید. این مدل مو هم برای افرادی که موهای فر دارند و هم برای موهای صاف یا حالت‌دار مناسب است و به خوبی می‌تواند شخصیت شگفت انگیز شما را در خود منعکس کند.

بهترین مدل مو برای ماه تولد شما

مدل مو برای متولدین تیر: فرهای باز

متولدین تیر افرادی احساساتی و رمانتیک هستند که دوست دارند جنبه زنانه شخصیت خود را بیشتر به نمایش بگذارند. بنابراین هر مدل مویی که کاملا زنانه و ظریف باشد برای متولدین تیر مناسب است به خصوص موهای حالت‌دار با فرهای درشت.

برای درست کردن موها به این شکل کافی است با یک فرکننده حرارتی درشت، همه موها را در یک جهت فر کنید و پس از خنک شدن روی آن‌ها سرم حالت دهنده بزنید و برس بکشید تا مانند موهای پریانکا چوپرا حالتی طبیعی و جذاب پیدا کنند.

بهترین مدل مو برای ماه تولد شما

مدل مو برای متولدین مرداد: لایه‌های حجیم روی مو

متولدین مرداد به جلب توجه علاقه زیادی دارند و هر مدل مویی که توجه دیگران را به سمت آن‌ها جلب کند برای متولدین این ماه راضی کننده خواهد بود.

یک مدل موی چند لایه که با فرهای متعدد و یا با سشوار کشیدن حجیم شده باشد و حالتی بدون وزن پیدا کرده باشد به خوبی این کار را انجام می‌دهد. فرقی نمی‌کند موهای شما بلند یا متوسط و یا حتی کوتاه باشد، همین که حجم ایجاد شده شما را در مرکز توجه قرار دهد کافی خواهد بود.

بهترین مدل مو برای ماه تولد شما

مدل مو برای متولدین شهریور: مدل یکدست

متولدین شهریور به نظم و ترتیب علاقه زیادی دارند و از نظر مد و زیبایی نیز همیشه به مدل‌هایی جلب می‌شوند که حالت کلاسیک و مرتب دارند.

بنابراین یک مدل موی یکدست و مرتب همان چیزی است که به آن نیاز دارند. برای داشتن چنین مدل مویی کافی است از آرایشگر خود بخواهید تا قسمت عقب موها را کمی کوتاه‌تر از قسمت جلو کوتاه کند و جلوی موها تا شانه‌های شما برسد. پس از آن می‌توانید یک فر ملایم به موها بدهید یا آن‌ها را صاف کنید.

بهترین مدل مو برای ماه تولد شما

مدل مو برای متولدین مهر: مدل یکدست متقارن

متولدین مهر به تعادل در زندگی خود بسیار اهمیت می‌دهند و هیچ چیز به اندازه تقارن آن‌ها را راضی نمی‌کند. بنابراین یک مدل موی یکدست و متقارن هم دقیقا همان چیزی است که برای ارضی حس تعادل و توازن متولدین مهر مناسب است.

برای درست کردن موها به سبک کیم کارداشیان که از متولدین به نام ماه مهر است ابتدا موها را به صورت یکدست کوتاه کنید و سپس با اتومو، موها را صاف کنید و فرق آن‌ها را از وسط جدا کنید تا کار آرایش موهای شما کامل شود.

بهترین مدل مو برای ماه تولد شما

مدل مو برای متولدین آبان: باب لایه لایه

متولدین آبان افرادی احساساتی هستند که گاهی در این احساسات زیاده روی به خرج می‌دهند اما این مساله هرگز نمی‌تواند یک نقطه منفی در شخصیت آن‌ها باشد.

شما می‌توانید این ویژگی خاص شخصیت خود را در مدل موهای خود نیز انعکاس دهید و برای این منظور کافی است یک مدل موی باب کوتاه و جسورانه برای خودتان انتخاب کنید که شما را قوی و مسلط نشان دهد مثل یک مدل باب لایه لایه که با چتری هم همراه شده است.

بهترین مدل مو برای ماه تولد شما

مدل مو برای متولدین آذر: مدل موی شاد و مدرن

شخصیت متولدین آذر را می‌توان در سه کلمه خلاصه کرد؛ شاد، بی‌خیال و بازیگوش. همین ویژگی‌ها می‌تواند مدل موی متولدین این ماه را نیز شکل دهد مثلا یک مدل موی شاد و جذاب که کمی مدرن هم شده باشد مثل مدل انتخای مگ رایان می‌تواند دقیقا همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید.

برای متولدین آذر موهای کوتاه بیشتر توصیه می‌شود چون آن‌ها وقت رسیدگی به موهای بلند را ندارند و با موهای کوتاه راحت‌تر هستند.

بهترین مدل مو برای ماه تولد شما

مدل مو برای متولدین دی: موی بلند و سنگین

متولدین دی همیشه مرتب و شیک و زیبا هستند و به ظاهر خود بسیار اهمیت می‌دهند و بیشتر به سمت منظم بودن و کاربردی بودن همه چیز گرایش دارند، اما این به معنای آن نیست که متولدین دی با زیبایی ظاهری بیگانه هستند.

یک مدل موی بلند که قسمت پایین آن فر شده و حالتی وزن دار پیدا کرده است مثل مدل موی دوشس کمبریج دقیقا همان چیزی است که متولدین دی ماه را راضی می‌کند چون هم زیبا است و هم هرگز از مد نمی‌افتد.

بهترین مدل مو برای ماه تولد شما

مدل مو برای متولدین بهمن: چتری‌های بلند

متولدین بهمن روح آزاد و کولی واری دارند و به محدود کردن خود به قید و بندهای خاص علاقه‌ای ندارند. برای این که شخصیت متولدین این ماه در مدل موی آن‌ها هم انعکاس پیدا کند توصیه می‌کنیم به جای مدل‌های کلاسیک و یکدست مو از چتری‌های بلند استفاده کنید و این چتری‌ها را هر طور که دوست دارید حالت دهید، مثلا آن‌ها را از وسط جدا کنید و یا به یک طرف حالت دهید و یا برای تغییر بیشتر آن‌ها را با سنجاق بالای سر خود محکم کنید. با این کار هرگز مدل موی تکراری و خسته کننده‌ای نخواهید داشت.

بهترین مدل مو برای ماه تولد شما

مدل مو برای متولدین اسفند: مدل بلند لایه لایه

نشانه ماه اسفند آب است و آب همیشه تمایل ریختن دارد و در جهت جاذبه زمین حرکت می‌کند. همین نشانه می‌تواند مدل موهای متولدین اسفند را هم شکل دهد یعنی موهایی بلند با موج‌های طبیعی که به صورت لایه لایه روی شانه‌ها ریخته شده اند.

برای داشتن چنین موهایی در صورتی که موهای شما به طور طبیعی حالت دار باشد آن‌ها را پس از شستن، با جریان هوا و بدون سشوار خشک کنید. در غیر این صورت موها را دسته دسته دور یک بیگودی بزرگ بپیچید و پس از خشک شدن باز کنید تا موج‌هایی طبیعی و زیبا روی موهای شما شکل بگیرد.

بهترین مدل مو برای ماه تولد شما



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.7 از 5 (7 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits