دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مهناز افشار بخشیده شد
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بخشش مهناز افشار پس از عذرخواهیش از طلبه ی آملی / آیا پرونده ی مهناز افشار بسته می شود ؟

بخشیدن مهناز افشار توسط طلبه آملی

طلبه آملی مهناز افشار را بدون دریافت هیچ وجهی بخشید .

دلگرم به نقل از باشگاه خبرنگاران : حجت الاسلام دریاباری، شاکی مهناز افشار در گفتگویی اعلام کرد:

این خانم بازیگر در صفحه شخصی خود بابت انتشار متن بسیار زننده که در مورد زنان ایرانی نوشته شده بود از من عذر خواهی کرد و با توجه به نگرانی مادر مهناز افشار، از پیگیری شکایت خود صرف نظر کردم.

حتماً بخوانید:
افشاگری مهناز افشار از محسن تنابنده در مورد اتهاماتش

افشاگری مهناز افشار از محسن تنابنده در مورد اتهاماتش

مهناز افشار شب گذشته در توییترش در رابطه با اتهامات اخیرش و محسن تنابنده دست به افشاگری زد ....

طلبه آملی ادامه داد : برای نشان دادن رافت اسلامی است مهناز افشار را بخشیدم.

چند نفر تلفنی و حضوری به من پیشنهاد دریافت مبلغ بسیار بالایی برای انصراف از پیگیری شکایت قضایی دادند؛ نمیدانم پیشنهاد پرداخت وجه از طرف مهناز افشار بود یا از طرف وکلای این خانم بازیگر.

محمد یاسین رامین شوهر مهناز افشار نیز اواخر سال قبل به آمل سفر کرد و در ملاقاتی با بنده تقاضای بخشش همسرش را داشت که من اعلام کردم فقط در صورت عذرخواهی او را می‌بخشم و هیچ پولی هم از این بابت نمی‌خواهم

مهناز افشار بخشیده شد

طلبه ی آملی مهناز افشار را بخشید

ماجرا از این قرار است که مهناز افشار قبل از خروجش از ایران در مورد ماجرایی توییت منتشر کرد که این توییت منجر به شهادت یک طلبه و پس از آن شکایت فرد دیگری از مهناز افشار شد

این توییت جعلی به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و برخی سلبریتی‌ها هم آن را در صفحات مجازی خود بازنشر دادند تا این خبر نادرست به یکی از جنجالی‌ترین خبر‌های آن روز‌ها تبدیل شود.

سید غلام دریاباری روحانی اهل آمل که تصویر او بر روی آن توئیت جعلی نقش بسته بود پس از این اتفاق از مهناز افشار به خاطر انتشار تصویر بدون کسب اجازه و نشر اکاذیب، شکایت کرد و در حالی که پرونده شکایت او از مهناز افشار همچنان در دادسرای فرهنگ و رسانه باز است در اقدامی که می‌گوید برای نشان دادن رافت اسلامی است مهناز افشار را بخشید و از ادامه شکایت خود صرف نظر کرد.

عذرخواهی مهناز افشار

شاکی پرونده مهناز افشار گفت: این خانم بازیگر فروردین ماه امسال در صفحه شخصی خود بابت انتشار متن بسیار زننده که در مورد زنان ایرانی نوشته شده بود از من عذر خواهی کرد و با توجه به نگرانی مادر مهناز افشار، از پیگیری شکایت خود صرف نظر کردم.

بخشش مهناز افشار

سید غلام دریاباری گفت: اگرچه در جریان رسیدگی به این پرونده ضرر مالی هم دیدم، اما این پیشنهاد وسوسه کننده را رد کردم، چون با آموزه‌های اخلاقی و دینی ما همخوانی ندارد.

حجت الاسلام دریاباری افزود: اگر یکی از دلایل برگشت نکردن مهناز افشار به ایران شکایت من از او و ترس از مجازات‌های قانونی است با توجه به علاقه مندی طرفدارانش خانم افشار را بخشیدم تا در صورت تمایل به بازگشت به ایران دغدغه قضایی در این پرونده نداشته باشد.

او گفت: به زودی به همراه وکیل خود با حضور در دادگاه به صورت رسمی از شکایت خود صرف نظر می‌کنم.

این روحانی آملی در پایان با آرزوی عاقبت بخیری برای همه ایرانیان و تعجیل در ظهور حضرت حجت برای اقامه عدل الهی در جهان با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری چراغ راه آینده همه ما باید باشد، گفت: آرزو دارم با رهبر انقلاب دیدار داشته باشم و امیدوارم این توفیق نصیب من شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits