دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مجبور کردن 2 کودک به خوردن گل نرگس و اخراج یک کارمند شهرداری کرمان

کودک آزاری/ مجبور کردن ۲ کودک‌ کار به خوردن گل‌‌‌

مجبور کردن 2 کودک به خوردن گل نرگس و اخراج یک کارمند شهرداری کرمان
2
کودک آزاری توسط کارمند شهرداری کرمان، اخراج یک کارمند شهرداری کرمان به علت مجبور کردن 2 کودک گل فروش به خوردن دسته‌های گل‌ نرگس خود.

ماجرای مجبور کردن 2 کودک به خوردن گل نرگس و اخراج یک کارمند شهرداری کرمان چه بود ؟

کارمند یک شرکت پیمانکاری شهرداری کرمان که دو کودک کار را مجبور به خوردن دسته‌ گل‌های نرگس کرده بود، از محل کار اخراج شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما سید مهران عالم زاده شهردار کرمان گفت درپی انتشار ویدئویی ناراحت کننده در فضای مجازی که نشان می‌دهد فردی دو کودک کار را به خوردن گلهای نرگس وادار می‌کند، بررسی موضوع به سرعت آغاز شد.

وی افزود مشخص شد فرد خطاکار از کارکنان یکی از شرکت پیمانکاری شهرداری منطقه دو کرمان است که بلافاصله به موضوع رسیدگی و تخلف این فرد محرز و وی از محل کار اخراج شد.

شهردار کرمان با ابراز تاسف شدید از برخورد این فرد با کودکان کار، از همه مردم ایران و کسانی‌که مشاهده این ویدئو باعث ناراحتی آنها شده است عذرخواهی کرد.

فیلم دردناک مجبورکردن دو کودک گل فروش به‌خوردن گل باریشه‌

فیلمی مبنی بر مجبور کردن دو کودک کار به خوردن گل نرگس هایی که می‌فروشند، در فضای مجازی پخش شده است که در این فیلم علاوه بر کلام نامناسب به بچه ها به آن ها اخطار داده می‌شود که در صورت نخوردن گل ها به اردوگاه منتقل می شوند. طبق اطلاعاتی که به دست آمده این فیلم متعلق به اجرائیات شهرداری منطقه دو کرمان است.

واکنش محمد فرشاد رئیس شورا به مجبور کردن دو کودک گل فروش به‌ خوردن گل با ریشه‌ :

نکته جالب اینکه محمد فرشاد رییس شورا ضمن ابراز بی‌اطلاعی در خصوص این مطلب اعلام کرد که در هیچ شرایطی کرامت هیچ زن، مرد، کودک، فقیر و غنی نباید خدشه‌دار شود. اما در این خصوص کسی به ما هیچ گزارشی نداده و ممکن است ویدئو جعلی باشد!indecision


بیشتر بخوانید :

رقص سربازان ایرانی و واکنش سردار کمالی

دزدیِ ۱۰ ساله بنزین از زیرِ زمین در بوشهر



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits