دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تاریخ اعزام مشمولان به سربازی در سال ۹۹ تغییر کرد
0
تاریخ اعزام به خدمت مشمولین سربازی در سال 99 تغییر کرد / تاریخ اعزام به خدمت فوق دیپلم و لیسانس و تاریخ اعزام به خدمت فروردین 99

تاریخ اعزام به خدمت 99

تاریخ اعزام به خدمت مشمولین سربازی در سال 99 تغییر کرد

ایسنا : رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد که تاریخ اعزام به سربازی در نیمه اول سال 99 تغییر خواهد کرد.

سردار تقی مهری در گفت و گو با ایسنا، در این باره گفت: بنا بر ابلاغیه‌ ستادکل نیروهای مسلح، در شش ماه اول سال 99 زمان اعزام به سربازی تغییر کرده و قرار شد دیگر در تاریخ 19 هر ماه اعزامی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: بنابراین برابر این ابلاغیه تمامی اعزام‌ها در تاریخ یکم و دوم و سوم هر ماه انجام خواهد شد.

تاریخ اعزام به خدمت فوق دیپلم و لیسانس

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان این که در گذشته مشمولان دارای مدرک دانشگاهی از فوق دیپلم تا دکتری در یک تاریخ و مشمولان دارای دیپلم و کمتر در تاریخ دیگر اعزام می‌شدند گفت: مشمولان دارای تحصیلات دانشگاهی یعنی از فوق دیپلم تا دکتری در تاریخ یکم هر ماه و مشمولان دارای مدرک دیپلم و پایین تر در تاریخ سوم هر ماه اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان این که این تغییر تاریخ فعلا در نیمه اول سال اجرای خواهد شد گفت: برای نیمه دوم سال تاکنون تصمیمی اتخاذ نشده است.

تاریخ اعزام به خدمت فروردین 99

سردار مهری درباره تاریخ اعزام‌های فروردین ماه 99 نیز گفت: در فروردین ماه 99 هیچ اعزامی به سربازی نخواهیم داشت و افرادی که هم که پیش از این دارای برگه اعزام به تاریخ 19 فروردین بودند اعزامشان به تاریخ‌های یکم و سوم اردیبهشت 99 موکل شده است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره غربالگری و بررسی سلامت سربازان در عین اعزام به مراکز آموزشی نیز گفت: این رویه‌ایست که همیشه در نیروهای مسلح وجود داشته و سازمان وظیفه عمومی ناجا قبل از اعزام به سربازی وضعیت سلامت مشمولان را پیگیری و بررسی می‌کند.

وی تاکید کرد که مرجع اصلی اعلام اخبار مربوط به سربازی رسانه‌های معتبر و پایگاه وظیفه عمومی ناجا است و شهروندان می‌تواند در ساعات اداری با شماره تلفن 096480 نیز تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنند.

سردار مهری از مشمولان و خانواده‌های آنها خواست که به مراکز وظیفه عمومی در سراسر کشور مراجعه نکرده و سوالات خود را به شکل غیر حضوری پیگیری کنند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits