دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شرایط وام 3 میلیونی مستمری بگیران

وام ۳ میلیونی بدون بهره و ضامن برای مستمری بگیران

شرایط وام 3 میلیونی مستمری بگیران
0
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از پرداخت وام 3 میلیونی به مستمری بگیران واجد شرایط خبر داد...

وام 3 میلیونی مستمری بگیران

دلگرم: شرایط وام سه میلیونی بدون بهره و ضامن مستمری بگیران اعلام شد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از پرداخت تسهیلات کم‌بهره به بیش از ۱۶ هزار نفر از مستمری‌بگیران این صندوق، برای نخستین بار خبر داد.

علی شیرکانی اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که میان صندوق و بانک صادرات ایران منعقد شده، تسهیلات 3 میلیون تومانی به مستمری‌بگیران واجد شرایط پرداخت می‌شود.

شرایط وام 3 میلیونی مستمری بگیران

وی افزود: بازپرداخت وام سه میلیونی مستمری بگیران وام 36 ماهه است و از محل اعتبارات صندوق نزد بانک صادرات، به مستمری‌بگیران صندوق اختصاص می یابد.

شیرکانی گفت: با توجه به اینکه صندوق برای نخستین بار نسبت به پرداخت تسهیلات به مستمری‌بگیران خود اقدام کرده، اولویت پرداخت تسهیلات در این مرحله با افرادی است که سنوات مستمری‌بگیری بیشتری دارند.

ویژگی این تسهیلات، پرداخت راحت و بدون ضامن است چراکه روستائیان و عشایر عزیز در اغلب موارد امکان دسترسی به تسهیلات بانکی را به دلیل نداشتن ضامن ندارند.

بنابراین فرایند اعطای این تسهیلات به گونه‌ای طراحی شده که پرداخت آن به راحتی و بدون ضامن باشد.

شیرکانی، پرداخت تسهیلات 3 میلیون تومانی به بیش از 16 هزار نفر از مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر برای نخستین بار را از جمله خدمات کوتاه مدت دانست و افزود: از آنجاکه دسترسی به تسهیلات کم بهره برای جامعه روستایی و عشایر اغلب با دشواری‌ها و چالش‌های اداری روبرو است،

بر آن شدیم تا با ارائه این خدمت، کمکی هرچند کوچک به خانوارهای روستایی عضو صندوق داشته باشیم.

وی ادامه داد: اعزام بیمه‌شدگان صندوق به مشهد مقدس در قالب طرح ضیافت رضوی نیز ازجمله این خدمات است که تاکنون در استان‌های هرمزگان و مازندران اجرایی شده

و حدودا هزار نفر از بیمه شدگانی که تاکنون به زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان مشرف نشده بودند، به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر همچنین از تصویب مبلغ عیدی مستمری‌ بگیران صندوق و پرداخت آن تا پایان ماه جاری خبر داد

و گفت: سقف عیدی بازنشستگان 450 هزار تومان است که بر اساس سطوح مختلف مستمری، به آنان پرداخت می‌شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits