دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ردیابی همسر با جاسازی GPS در کفش + عکس
0
فیلم کار گذاشتن یک دستگاه GPS در پاشنه کفش یک مرد توسط همسرش در شبکه های مجازی منتشر شد ظاهرا این خانم که می‌خواسته از جزئیات محل‌های رفت و آمد شوهرش مطمئن شود، دست به چنین اقدامی زده است.

مجله دلگرم : یکی از پربازدیدترین پست‌های شبکه‌های اجتماعی در چند روز اخیر، فیلمی از کار گذاشتن یک دستگاه GPS در پاشنه کفش یک مرد توسط همسرش است! ظاهرا این خانم که می‌خواسته از جزئیات محل‌های رفت و آمد شوهرش مطمئن شود، دست به چنین اقدامی زده است.

هرچند این اقدام با واکنش‌های طنز بسیاری در شبکه‌های اجتماعی روبه رو شده، اما از لحاظ روان شناسی هم قابل بررسی است که در ادامه چند نکته خطاب به افرادی که تصمیم به چنین کار‌های می‌گیرند، خواهید خواند.

کنترل همسر ، gps

این کنجکاوی چه نتیجه‌ای دارد؟

قبل از هر چیز باید توجه داشت که بیشتر این کنجکاوی‌ها نتیجه مطلوبی در بر ندارد. مثل یک بازی دزد و پلیس که در نهایت فردی که مورد تعقیب است، مورد توجه بیشتر قرار می‌گیرد و از این ماجرا لذت می‌برد. اگر فردی این کار را انجام دهد باید از خودش بپرسد که این کنجکاوی چه نتیجه‌ای دارد؟ این اولین سوالی است که باید از خودتان بکنید. اگر بتوانید مچ همسرتان را بگیرید، چه نتیجه و فایده‌ای خواهد داشت؟ آیا می‌تواند جلوی رفتارش را بگیرد یا او در نهایت طلبکار هم خواهد شد؟ یعنی ممکن است شما را به خاطر این رفتارتان متهم کند! مراقب باشید که همسرتان به خاطر اشتباه شما خود را تبرئه نکند. مثلا گفتن این جمله‌ها که «رفتار تو هم اشتباه بوده که مرا تعقیب کردی» و «تو به خاطر بی اعتمادی به من باعث شدی تا اقدام به چنین کاری کنم» و... عاقبت چنین رفتار‌هایی است.
درگیر این بازی برای هیجانش نشوید
این رفتار خودش یک بازی است که می‌تواند با هیجان زیادی همراه باشد، اما شما را الکی سرگرم می‌کند. شما با این کار سرگرم این بازی می‌شوید و حواس تان از بقیه مسائل زندگی پرت و شک تان هر روز بیشتر از گذشته می‌شود. ممکن است همسرتان در کنار این بازی به رفتار‌های دیگری بپردازد که شما دوست ندارید، ولی به قدری به تعقیب و گریز او مشغول می‌شوید که دیگر فرصت فکر کردن به برخی نیاز‌ها و انتظارات خود را نخواهید داشت.

رفتار را عادی جلوه خواهید داد

این رفتار هر زمانی که لو برود، از قبح آن در نگاه شوهرتان می‌کاهد. فراموش نکنید که اگر فردی بخواهد مخفی کاری کند، هزاران راه حل به ذهن اش می‌رسد و هر بار از راه حل‌های جدیدی استفاده می‌کند و دیوار حاشا برای این افراد بلند است. در ضمن انجام چنین کار‌هایی به محض لو رفتن باعث می‌شود که همسرتان هیچ وقت در کنار شما احساس آرامش نکند و این بدترین اتفاق برای زندگی مشترک محسوب می‌شود.

چرا صادقانه با همسرتان صحبت نمی‌کنید؟

بهترین راه حل این است که صادقانه درباره احساس تان حرف بزنید و بگویید که رفتار‌های شک برانگیز همسرتان چه تاثیراتی بر زندگی مشترک شما و ارتباط تان گذاشته است. معمولا افرادی که مخفی کاری می‌کنند، کم کاری‌هایی در زندگی مشترک دارند و همسر این افراد می‌توانند انتظارات خود را از همسرشان مطالبه کنند. مثلا مردی که دیر به خانه می‌آید، همسرش به جای این که بگوید «چرا این قدر دیر آمده ای؟!» بهتر است که بگوید: «دوست ندارم این قدر دیر به خانه بیایی» یا «وقتی این قدر دیر به خانه می‌آیی، احساس تنهایی می‌کنم.» واضح است که صحبت کردن در این باره بهتر از تعقیب کردن و تله گذاشتن برای اوست.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits