دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
عکس های آدمخوار روسی

آدمخوار روسی دستگیر شد + عکس

عکس های آدمخوار روسی
3
مرد 51 ساله روسی سه نفر از دوستانش را وفتی در خواب بوده اند به قتل رسانده و گوشت آنها را خورده است . تصاویر او را در ادامه مشاهده خواهید کرد...

مرد آدمخوار روسی بازداشت

دلگرم: مسئولان روسی پس از یافتن بقایای سه جسد نصف و نیمه خورده شده انسان و بقایای جسد حیوانات مرد روس را به اتهام خوردن گوشت انسان بازداشت کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، یک مرد ۵۱ ساله، که نامش افشا نشده است، متهم به خوردن گوشت انسان، سگ، گربه و پرندگان است و سه نفر از دوستانش را وقتی خواب بوده اند به قتل رسانده است.

آدمخوار روسی دستگیر شد + عکس

بنا به گزارش روزنامه سان انگلستان، کمیسیون تحقیق روسیه گزارش داد که جنایتکار به دوستانش شراب نوشانده تا در خواب فرو بروند. سپس آن‌ها را با چاقو کشته و جسدهایشان را تکه تکه کرده، مقداری از اجساد را خورده و بقیه را درون کیسه‌های پلاستیکی قرار داده و درون رودخانه‌ای که به دریاچه شهر آرخانگِلْسک در شمال روسیه منتهی می‌شد، انداخته است.

در بیانیه این کمیسیون آمده است: علاوه بر آدمخواری، متهم به کشتن و خوردن گربه ها، سگ‌ها و حیوانات کوچک دیگر و پرندگان و ... عادت داشته و بقایای استخوان حیوانات نیز در کیسه‌ها به همراه بقایای انسان پیدا شده است.

آدمخوار روسی دستگیر شد + عکس

اعتقاد بر این است که این قتل‌ها بین مارس ۲۰۱۶ و مارس ۲۰۱۷ اتفاق افتاده است و متهم نه تنها دوستان خود را کشته و آن‌ها را خورده، بلکه زندگی در یکی از آپارتمان‌های قربانیانش را آغاز کرده و به والدین مرده گفت که پسرش در یک شهر دیگر کار می‌کند.

وقتی پلیس به تازگی به جستجوی مرد مفقود شده پرداخت، او خودش توضیحات را درباره دو نفر دیگر در اختیار آن‌ها قرار داد در حالی که هیچ کس به دنبال دو قربانی دیگر نبود و در بررسی‌ها مکان اجساد را افشا کرد و به دستگیری عامل جنایت منتهی شد.

آدمخوار روسی دستگیر شد + عکس



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.7 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits