دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ماجرای دزدیدن سگ ۴۰ میلیونی در سعادت‌ آباد
1
زن جوان که روی بدنش آثار کشیده شدن روی زمین نمایان بود با چهره‌ای آشفته و ناراحت پا در دادسرای امورجنایی تهران گذاشت و از ربوده شدن بچه شش ساله اش به بازپرس جنایی خبر داد...

سگ 40 میلیونی در سعادت آباد دزیده شد

دلگرم: اوایل هفته گذشته زن جوانی در خیابان‌های شمال تهران بود که ناگهان خودروی پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ جلوی راهش را گرفت و پس از لحظاتی فریاد‌های کمک زن جوان در خیابان سعادت آباد به گوش رسید. زن جوان به خودروی پژو آویزان بود که خودرو به سرعت حرکت کرد و مردان مرموز با کشاندن زن جوان روی زمین موفق به فرار شدند.

زن جوان که روی بدنش آثار کشیده شدن روی زمین نمایان بود با چهره‌ای آشفته و ناراحت پا در دادسرای امورجنایی تهران گذاشت و از ربوده شدن بچه شش ساله اش به بازپرس جنایی خبر داد.

ماجرای دزدیدن سگ ۴۰ میلیونی در سعادت‌ آباد

ربودن سگ مینیاتوری 40 میلیونی

همین کافی بود تا تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شوند و در گام نخست زن جوان هدف تحقیق قرار گرفت. زن جوان که سولماز نام دارد به ماموران گفت: پسر شش ساله ام را در آغوش گرفته بودم و در خیابان سعادت آباد قدم می‌زدم که ناگهان خودروی پژوی نقره‌ای جلوی پایم توقف کرد و مردان غریبه به زور پسرم را از من گرفتند سعی داشتم مانع کارشان شوم که خودروی شان شروع به حرکت کرد و دزدان کیفم را نیز گرفتند و در حالی که روی زمین کشیده می‌شدم پا به فرار گذاشتند که از درد زیاد کیفم را رها کردم و دزدان خشن، پسر و کیفم را سرقت کردند.

سگ دزدی در سعادت آباد تهران

کارآگاهان تحقیقات پلیسی را در گام نخست روی نزدیکان زن جوان آغاز کردند که در این مرحله مشخص شد ماجرای آدم ربایی دروغ بوده و دزدان سگ زن جوان را به سرقت برده اند. زن جوان در این مرحله گفت: من تنها زندگی می‌کنم و وابستگی زیادی به سگم دارم و، چون می‌خواستم پلیس خیلی زود دزدان سگم را پیدا کنند ادعا کردم که پسرم را ربوده اند. تیم پلیسی در ادامه تحقیقات پی بردند که زن جوان روی سگش یک GPS نصب کرده، اما با توجه به سرقت گوشی موبایل زن جوان که GPS به آن وصل بود ردزنی دزدان غیر ممکن شد.

تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا این که دزدان سگ گران قیمت که ۴۰ میلیون تومان ارزش دارد از طریق موبایل سولماز توانستند با صاحب سگ تماس بگیرند و برای پس فرستادن سگ درخواست ۲۰ میلیون تومان کردند. سولماز که حاضر بود برای پس گرفتن سگش پول میلیونی را بپردازد با دزدان قرار ملاقات گذاشت که در آخرین لحظه دزدان محل قرار را به محل دیگری منتقل کردند و این روند در چند مرحله ادامه داشت و در نهایت دزدان سگ در محل حاضر نشدند.

دستور بازپرس

با توجه به سرقت مقرون به آزار دزدان خشن بازپرس پرونده دستور داد تا کارآگاهان صاحب خودروی پژو را ردیابی کنند و همزمان تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران برای دستگیری دزدان خشن وارد عمل شوند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits