دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
رانا پلاس کی روانه ی بازار می شود ؟
0
تاکنون بیش از دو هزار دستگاه از خودرو رانا پلاس تولید شده و از مهر ماه امسال تحویل مشتریان خواهد شد.....

رانا پلاس کی به بازار میاد ؟

تمامی قطعات رانا پلاس تولید داخل است و تاکنون بیش از دو هزار دستگاه از این خودرو تولید شده و از مهر ماه امسال تحویل مشتریان خواهد شد.

به گزارش عصر ایران سیدعلی قاضوی، مدیر پروژه خودروی رانا پلاس، با بیان اینکه طبق برنامه تولید، با ظرفیت روزانه ۵۰ دستگاه، سالانه ۱۵ هزار دستگاه از این محصول تولید خواهد شد، بیان کرد: پیش بینی می شود تا انتهای سال ۱۳ هزار دستگاه از این خودرو تولید شود.

وی با اشاره به تغییرات خودروی رانا پلاس در مقایسه با خودروی مبنا، عنوان کرد: عمده تغییرات صورت گرفته در این خودرو مربوط به تزیینات داخلی است.

در این محصول، گرین (دانه بندی) روی داشبورد (طرح دو گرین) و پنل جلو داشبورد تغییر یافته و کنسول میانی خودرو به صورت یکپارچه با طرح جدید ارایه خواهد شد، کلیدهای شیشه بالابر جلو و عقب جدید، کلید تنظیمات آیینه‌ها و آیینه برقی، مجموعه دسته دنده و دسته راهنما و دسته برف پاک کن نیز با طرح جدید است.

مدیر پروژه خودروی رانا پلاس افزود: جلو آمپر این خودرو دیجیتال است که قابلیت افزودن لوگوی سیستم های جدید مانند سیستم پایداری (ESC)، سیستم تنظیم باد تایرها (TPMS) و سیستم فرمان برقی (ESP) و... را دارا است.

قاضوی با بیان اینکه سیستم کروز کنترل بر روی این خودرو نصب شده، تصریح کرد: غربیلک فرمان این خودرو هم دارای کلیدهای کنترل رادیو پخش و هم کروز کنترل است. هم چنین برای جلوگیری از صدای بیشتر، در موتور عایق صداگیر نصب و موکت صندوق عقب و قالپاق دارای طرح جدید است.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه در راستای ارتقای کیفیت محصول و جلب رضایت مشتریان تعریف و اجرا شده، اظهار کرد: براساس نظر مشتریان، در خودروی رانا پلاس هم سیستم صوتی و هم بلندگوهای داخل خودرو را تقویت و به آن توییتر افزودیم.

مدیرپروژه خودروی رانا پلاس با اشاره به اینکه آیینه های این خودرو جدید، راهنمادار و هم رنگ بدنه است، اظهار کرد: قطعات تزییناتی بیرون خودرو، دستگیره‌ها و زه های جانبی هم‌رنگ بدنه (پک لوک) و جلوپنجره طرح جدید است که موجب زیبایی بیشتر در ظاهر خودرو می شود. طرح چراغ ها نیز کاملا به روز بوده و صندلی ها با روکش جدید اسپرت به همراه ایزوفیکس است.

وی با اشاره به مشخصات فنی خودروی رانا پلاس اظهار کرد: موتور این محصول TU۵ و استاندارد آلایندگی آن اروپا پنج است. این خودرو پنج دنده و دارای موتور ۱۶۰۰ با قدرت ۱۰۵ اسب بخاراست.

قاضوی گفت: سیستم شش دنده MT و AMT، فرمان برقی و نیز برخورداری از موتور EC۵ در برنامه های تولید آینده این خودرو قرار دارد که پایان امسال به عنوان نسخه «سطح بالا» (High Level) عرضه خواهد شد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits