دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
وام ۱۰ میلیونی برای بازنشستگان کشوری
0
وام قرض الحسنه 10 میلیون تومانی در قالب طرح‌های مختلف برای بازنشستگان کشوری در نظر گرفته شده است

وام ۱۰میلیونی بازنشستگان

وام 10 میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 99 : مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در قالب طرح‌های مختلف برای بازنشستگان کشوری در نظر گرفته شده است.

دلگرم اقتصادی به نقل از مهر : اکبر افتخاری در گفتگویی در مورد آخرین آمار وام ازدواج فرزندان بازنشسته کشوری گفت: تاکنون ۱۰ هزار نفر برای دریافت وام ازدواج ثبت نام کرده اند و ثبت نام ها تا ۲۰ خرداد ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این مرحله از میان متقاضیان قرعه‌کشی انجام و به هزار نفر وام ازدواج داده می‌شود و قول داده ایم این موضوع فراموش نشود
به همین دلیل قصد داریم در فصول مختلف سال از میان متقاضیان دریافت وام ازدواج ثبت نام به عمل آوریم و پرداخت این وام ها ادامه دارد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین به تسهیلات دیگری به بازنشستگان کشوری تعلق میگیرد اشاره کرد و اظهار داشت: تسهیلاتی که برای بازنشستگان در نظر گرفته بودیم ادامه دارد و یکی از آنها استفاده از خدمات بیمه ملت است .

با توجه به حقوق بازنشستگان کشوری اعتبار برایشان ایجاد می شود.

وام بدون بهره بازنشستگان

وی گفت: بر اساس حقوق ۱.۲ میلیون،۲.۴ میلیون،۳.۶ میلیون ،۴.۸ میلیون و ۶ میلیون تومانی به بازنشستگان کشوری تسهیلات می دهیم که به صورت وام بدون بهره می توانند از آن استفاده کنند.

افتخاری همچنین در خصوص سهام دار شدن بازنشستگان کشوری در صندوق ای تی اف دولت تاکید کرد: بر اساس تسهیلاتی که فراهم شد ۸۰ هزار بازنشسته کشوری برای دریا فت سهام ثبت نام کردند و این بازنشستگان در حال حاضر یک میلیون تومان سهام این صندوق را دارند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به طرحهای مختلف برای بازنشستگان اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در قالب طرح‌های مختلف برای بازنشستگان کشوری در نظر گرفته شده و علاوه بر آن پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و همچنین وامهای روتین هفت میلیون تومانی بازنشستگان نیز ادامه دارد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits