دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فصل دوم سریال زیرخاکی در راه است
0
فصل دوم زیرخاکی ساخته می شود ؟ زمان تولید و پخش فصل دوم سریال زیرخاکی چه زمانی است ؟ چرا سریال زیرخاکی نصهف نیمه ماند ؟

فصل دوم زیرخاکی

فصل دوم زیرخاکی ساخته می شود ؟ زمان تولید و پخش فصل دوم سریال زیرخاکی چه زمانی است ؟ چرا سریال زیرخاکی نصهف نیمه ماند ؟

دلگرم فرهنگی به نقل از تسنیم: سریال رمضانی شبکه یک سیما از امشب به آنتن بازمی‌گردد اما با ۴ قسمت موقتاً آنتن را ترک می‌کند.

زمان پخش فصل دوم زیرخاکی

زمان پخش فصل دوم زیرخاکی : در صفحه اینستاگرام جلیل سامان کارگردان سریال "زیرخاکی" مطلبی منتشر شد که خبر از فصل دومی نامعلوم می‌دهد.

چرا که این کارگردان نوشته است: فیلمبرداری سریال "زیرخاکی" به دلیل کرونا متوقف شد و کمتر از یک ماه از فیلمبرداری آن باقی مانده است که ان‌شاءالله با فراهم شدن شرایط، انجام و پخش می‌شود. در حال حاضر 4 قسمت از فصل اول باقی مانده است که از امشب پخش آن آغاز می‌شود.

چرا سریال زیرخاکی پخش نمیشود

برخی در فضای مجازی با مروری بر سریال‌های بدون پایان، نام "زیرخاکی" را هم در این لیست قرار دادند. البته تهیه‌کننده سریال "نون.خ" که اعلام کرد ادامه سریال در حال نگارش است و ابراز امیدواری کرده است که بتوانند در تابستان کار را کلید بزنند.

باید منتظر ماند و دید که تلویزیون با توجه به شرایط کرونا و البته از سرگیری تصویربرداری برخی از سریال‌هایش همچون "جشن سربرون"، "بیگانه‌ای با من است"، "خانه امن" و حتی "سلمان فارسی" و "ایل‌دا"، تکلیف سریال‌های باقی‌مانده و ناقص پخش شده‌اش را مشخص خواهد کرد

و چه زمانی باید مخاطب منتظر بماند تا سرانجام ماجراهای نورالدین خانزاده در فصل دوم و "فریبرز" و خانواده‌اش را در سریال "زیرخاکی" ببیند.

رضا نصیری‌نیا تهیه‌کننده سریال "زیرخاکی" گفت: پایان‌بندی برای فصل اول داریم و 4 قسمت دیگر روی آنتن خواهیم بود. هنوز زمان تصویربرداری قسمت‌های باقیمانده در فصل دوم مشخص نشده است.

بهرنگ ملک‌محمدی مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم هم زمان مشخصی را برای شروع تصویربرداری فصل دوم "زیرخاکی" اعلام نکرد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits