دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ساعت پخش بچه محل
13
فصل سوم بچه‌ محل به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور روی آنتن شبکه دو می‌رود

بچه محل شبکه دو

بچه محل عمور پورنگ

اولین قسمت از سری جدید مجموعه تلویزیونی «بچه محل» با نقش‌آفرینی داریوش فرضیایی «عموپورنگ» میزبان مخاطبان شبکه دو سیما شد.

دلگرم فرهنگی به نقل از مهر : «بچه محل» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و نویسندگی محمد درویشعلی‌پور قرار بود از ابتدای نوروز ۹۹ روی آنتن برود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعویق در تصویربرداری، پخش آن به این روزها موکول شد.

بچه محل ، عمو پورنگ ، شبکه دو

ساعت پخش بچه محل عمو پورنگ

مجموعه تلویزیونی «بچه‌محل» همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

فصل سوم بچه‌ محل به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور از یکشنبه ۲۷ مهر همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه دو می‌رود

«بچه محل» در قالب یک مجموعه نمایشی، ماجراهای آموزنده‌ای را برای کودکان در نظر گرفته است.

بچه محل ، عمو پورنگ ، شبکه دو

بازیگران بچه محل شبکه دو

داریوش فرضیایی، کمند امیر سلیمانی، نعیمه نظام دوست، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، فرهاد بشارتی، آرش میراحمدی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، سوسن پرور، ایمان صفا و امیرمحمد متقیان، با هنرمندی سروش جمشیدی بازیگران این مجموعه هستند.

لازم به ذکر است که حامد آهنگی که در فصل گذشته به‌عنوان بازیگر مهمان و در نقش «دایی منوچهر» گروه را همراهی می‌کرد، در فصل سوم در فهرست بازیگران اصلی و دائمی مجموعه قرار گرفته است.

داستان بچه محل

در خلاصه ماجراهای مجموعه بچه محل آمده است: سه ماه پس از شکست کرونا اهالی محله آرام‌آرام به زندگی عادی خود برگشته‌اند اما تاثیرات کرونا هنوز در رفتار اجتماعی آنها نمایان است.

داداش جان مرد اسباب بازی فروش که به تازگی به محله نقل مکان کرده، از حامیان سرسخت محیط زیست است. او به اتفاق عمو پورنگ تلاش دارد تا همه اهالی محله را تبدیل به حافظان محیط زیست کند.

آنها در تلاش هستند تا پویش همیاران محیط زیست را به کمک بچه ها راه اندازی کنند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.5 از 5 (13 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits