دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پرفالوئرترین بازیگر زن ایرانی کیست ؟
3
4 بازیگر زن کشور که در اینستاگرام صاحب رکورد تعداد فالوئر هستند البته میزان فروش آن‌ها نسبتی با تعداد فالوئر‌های میلیونی این بازیگران ندارد.

مجله دلگرم : 4 بازیگر زن کشور که در اینستاگرام صاحب رکورد تعداد فالوئر هستند عبارتند از مهناز افشار، الناز شاکردوست، بهنوش بختیاری و سحر قریشی.

بازیگر زن ، بازیگر زن ایرانی ، فالوئر اینستاگرام ، مهناز افشار ، سحر قریشی ، الناز شاکردوست ، بهنوش بختیاری

1- مهناز فشار

مهناز افشار در اینستاگرام: ۷.۸ میلیون دنبال کننده ( فالوئر ) دارد

فروش آخرین فیلم: چندی پیش لس آنجلس - تهران با بازی مهناز افشار اکران شد که این کمدی به فروش ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی دست یافت. مهناز افشار نقش اصلی زن فیلم را برعهده داشت. فروش فیلم متوسط است و البته نمی‌توان سهم افشار را در این فروش زیاد دانست. سهم اصلی به تم کمدی، حاشیه‌ها و البته پرویز پرستویی برمی گردد. افشار پیش از آن دارکوب را روی اکران داشت؛ یک فیلم جدی که البته سارا بهرامی نقش اصلی اش را بازی کرده است. دارکوب ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فروش داشت که خب رقم ناچیزی است.
جایگاه در سینما: مهناز افشار مدت‌ها برچسب بازیگری تجاری بر پیشانی داشت، اما آهسته آهسته توانایی خود را اثبات کرد و حالا یکی از بازیگران توانمند سینمای ما است که مورد توجه کارگردان‌ها مطرح قرار می‌گیرد. طبعا موفقیت یا ناکامی خانم افشار در سینما ربطی به میزان فالوئرهایش ندارد و کسانی پیگیر فیلم هایش هستند که در طول سال سینما جزو دغدغه‌های شان تعریف شده.


بازیگر زن ، بازیگر زن ایرانی ، فالوئر اینستاگرام ، مهناز افشار ، سحر قریشی ، الناز شاکردوست ، بهنوش بختیاری

2- بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در اینستاگرام: ۷.۸ میلیون دنبال کننده ( فالوئر ) دارد

فروش آخرین فیلم: بهنوش بختیاری این روز‌ها آستیگمات را بر اکران دارد که فروش آن از ۲۰۰ میلیون تومان گذشته. او نقشی کوچک بازی کرده. پرفروش‌ترین فیلم او در سال جدید لازانیا است: ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان. یک فیلم کمدی که خب این میزان فروش را نمی‌توان «بالا» محسوب کرد. کمدی ضعیف دم سرخ‌ها دیگر فیلم بختیاری است که ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش داشت. او در این فیلم هم نقش فرعی ایفا کرد. بختیاری یک نقش کوچک در مرداد هم داشت؛ فیلمی که فقط ۱۱۱ میلیون تومان فروخت.
جایگاه در سینما: بهنوش بختیاری همچنان در ذهن قاطبه مخاطبان به عنوان بازیگری شناخته می‌شود که فقط از پس کار‌های کمدی برمی آید. بهنوش بختیاری، اما در چند فیلم نشان داده در نقش‌های جدی صاحب استعداد است. از جمله من، مرداد و حالا آستیگمات. خانم بختیاری برای اهل سینما هم به عنوان بازیگر نقش دو شناخته می‌شود. فالوئر‌های بی شمارش هم او را در اینستاگرام می‌خواهند و گرنه باید فروش فیلم هایش در گیشه سر به فلک می‌کشید.


بازیگر زن ، بازیگر زن ایرانی ، فالوئر اینستاگرام ، مهناز افشار ، سحر قریشی ، الناز شاکردوست ، بهنوش بختیاری

3- الناز شاکردوست
تعداد فالوئر: ۳. ۶ میلیون دنبال کننده

فروش آخرین فیلم: امسال فیلمی از الناز شاکردوست اکران نشده. سال پیش خفه گی ساخته فریدون جیرانی با بازی متفاوت شاکردوست به فروش ۴ میلیارد تومانی دست یافت. بخشی از این فروش را باید به پای نوید محمدزاده و بخش دیگری را به حساب توجه ویژه منتقدان و سخت پسند‌ها گذاشت. شاکردوست در چند سال اخیر کم کار شده و گیشه فیلم هایش موفق نبوده است.
جایگاه در سینما: الناز شاکردوست هم جزو بازیگرانی است که برای تغییر مسیر دورخیز کرده. حاصل این تلاش سال پیش در خفه گی به بار نشست و شاهد نقشی متفاوت از این بازیگر بودیم. شخصیت او در فیلم جیرانی نسبتی با کاراکتر‌های شیک همیشگی نداشت. بازی شاکردوست حالا مورد توجه سخت پسند‌ها است، ولی فیلم هایش توسط همین دسته دیده می‌شود؛ آن‌ها که علاقه‌مند به سینما هستند. اگر قرار بود فالوئر‌ها به کمک گیشه فیلم هایش بیایند باید فروش خفه گی آنقدر می‌شد که صدر جدول باکس آفیس ۹۶ را در اختیار می‌گرفت.


بازیگر زن ، بازیگر زن ایرانی ، فالوئر اینستاگرام ، مهناز افشار ، سحر قریشی ، الناز شاکردوست ، بهنوش بختیاری

4- سحر قریشی
تعداد فالوئر: ۶.۱ میلیون دنبال کننده

فروش آخرین فیلم: سحر قریشی امسال فیلم روی پرده نداشته است. از او سال پیش خالتور روی پرده رفت که ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش کرد. به خاطر سحر قریشی؟ با قاطعیت نمی‌توان تاثیر او بر گیشه این کمدی را نادیده گرفت، اما وقتی می‌دانیم دیگر فیلم او یعنی پا تو کفش من نکن فقط یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروخته صورت مسئله تغییر می‌کند.
جایگاه در سینما: سحر قریشی از بازیگرانی است که تهیه کنندگان غالبا به منظور فروش بیشتر فیلم از او استفاده می‌کنند. به همین خاطر است که هنوز شاهد یک بازی متفاوت از سحر قریشی نبوده ایم. سال پیش که او یک تئاتر بازی کرد این نکته برجسته شد که قریشی می‌تواند نقش خوب هم بازی کند اگر به او میدان داده شود. سحر قریشی در طول مدت بازیگری مورد توجه فیلم و تله فیلم‌هایی بوده که هدف اول و آخرشان درآمد است. در موارد زیادی چنین فرمولی که برای قریشی اتخاذ شده، پاسخ داده، اما نه متناسب با تعداد فالوئر‌هایی که دارد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits