دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فرزاد حسنی و آزاده نامداری از یکدیگر جدا شدند
2
فرزاد حسنی و آزاده نامداری از یکدیگر جدا شدند - فرزاد حسنی - آزاده نامداری - طلاق فرزاد حسنی - فرزاد حسنی و آزاده نامداری

رشد فزاینده طلاق این روزها چنان تند می‌نماید که گویا آمار پر می‌زنند و دست اندرکاران مسئول حل مشکلات عام جوانان در مبحث ازدواج و خانواده سینه‌خیر می‌روند! اعلام طلاق فرزاد حسنی و آزاده نامداری در این گیرودار خبری است ناراحت کننده. «آزاده نامداری» طلاق را پس از حدود سه ماه رسانه‌ای کرد و در گفتگویی ماجرای جدایی خود را رسماً تأیید کرد.

فرزاد حسنی و آزاده نامداری از یکدیگر جدا شدند

جام جم سرا: از حدود سه ماه پیش خبری دهان به دهان در میان اهالی رسانه‌ای می‌چرخید؛ خبر مربوط بود به پرسروصدا‌ترین ازدواج سال ۹۲، دو تن از مجریان مطرح کشور: «فرزاد حسنی» و «آزاده نامداری» که ازدواجشان را رسماً و با حضور در کنسرت یکی از خوانندگان کشور اعلام کردند.

خبر طلاق نامداری و حسنی را مدت‌ها بود شنیده بودیم، ولی به جهت رعایت حریم شخصی این دو هنرمند، ‌ خبر آن را منعکس نکردیم تا حریم شخصی آن‌ها را فدای یک خبر پرکلیک نکرده باشیم. تا امروز که آزاده نامداری در گفتگوی خود با روزنامه صبا برای نخستین بار در یک تریبون رسمی این خبر را اعلام کرد.

به گزارش جام جم سرا، او در گفتگو با روزنامه صبا گفت: ‌ آزاده نامداری قطعاً زندگیش آبستن اتفاقاتی بوده و هر جوری هم که مدیریت کرده نتواسته جلوی رخداد بیرونی آن را بگیرد. اما من اصلا سعی نمی‌کنم که بگویم این اتفاق نیفتاده یا مقصرش کس دیگری بوده است. من می‌خواهم بگویم که این اتفاق می‌تواند در زندگی هر کسی بیافتد...

مشروح این گفت‌وگوی صبا با او و جزئیات بیشتر در این باره را، می‌توانید از بخش مطالب مرتبط، یا ساده‌تر از آن، کلیک روی لینک آن مصاحبه (آزاده نامداری از طلاقش می‌گوید: کاش خودم را زندگی می‌کردم) بخوانید.

فرزاد حسنی و آزاده نامداری

خبر طلاق آزاده نامداری و فرزاد حسنی پیش از این در محافل غیر رسمی نقل شده بود. (سلامانه)



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits