دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
زندانی و مجرم معروف مازندرانی ملقب به "شاه مازندران" در زندان بابل در گذشت
2
زندانی و مجرم معروف مازندرانی ملقب به "شاه مازندران" در زندان بابل در گذشت:شاه مازندران در زندان درگذشت با این بخش از دلگرم همراه باشید تا مرگ محمود طالبی را بدانید.

دلیل فوت محمود طالبی شاه مازندران در زندان + عکس

شاه مازندران در زندان درگذشت با این بخش از دلگرم همراه باشید تا مرگ محمود طالبی را بدانید.

محمود طالبی

محمود طالبی ملقب به شاه مازندران

مجرم مشهور و سابقه دار اهل مازندران مشهور به "شاه مازندران" امروز در زندان بابل درگذشت. پزشکان می گویند علت مرگ او سکته قلبی بوده است.زمستان سال 94 تصاویر قدرت نمایی فردی در فضای مجازی به شکل گسترده ای منتشر شد که خود را "شاه مازندران" معرفی می کرد. این تصاویر که حاوی قدرت نمایی و خشونت ورزی فردی با هویت محمود طالبی بود، جو عمومی استان مازندران و حتی استان های همجوار را تحت تاثیر خود قرار داد.

محمود طالبی

شاه مازندران؛ از تاجگذاری تا مرگ


تصاویر منتشر شده از محمود طالبی نشان می داد که او یکی از اوباش بابل را ربوده و با قمه و خشونت فراوان او را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.این اقدام در راستای ضرب شست نشان دادن به دیگر اشرار منطقه مازندران بود. محمود طالبی می خواست نشان دهد او "شاه" است.پس از انتشار این تصاویر، ویدئو های دیگری از قدرت نمایی و رجز خوانی افراد دیگر علیه او و شبیه به او در فضای مجازی منتشر شد. به گونه ای که اشرار استان گلستان، سمنان و دیگر استان ها نیز شاخ و شانه می کشیدند.این ویدئوها به شکل گسترده ای دست به دست می شد.شاخ و شانه کشیدن شاه مازندران پس از آن آغاز شد که او از زندان و تبعید آزاد شده بود.

او مدتی پیش ازخودنمایی رسانه ای در سیستان و بلوچستان دوران محکومیت و تبعیدش را می گذراند، که با کسب رضایت از شاکیانش از زندان آزاد شد. او محکوم به مشارکت در قتل بود.پس از این اتفاق و دست به دست شدن ویدئوها دادستانی مازندرانی و شهر بابل وارد میدان شد و "شاه مازندران" دوباره تحت تعقیب قرار گرفت. حدود دو هفته پس از آن محمود طالبی در مخفیگاهش در یکی از روستاهای بابل توسط پلیس بازداشت و تحویل مقامات قضایی شد.

شاه مازندران؛ از تاجگذاری در جویبار تا مرگ در زندان

محمود طالبی

او تنها نبود و تعدادی از دوستان و نوچه هایش در کنارش بودند که آن ها هم بازداشت شدند.محمود طالبی متولد سال 62 بود. او همچون بسیاری از نوجوانان مازندرانی راه خود را در کشتی پیگیری کرد. تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم ادامه داد و پس از آن رها کرد. گویا او پیش از این به تیم ملی کشتی نیز دعوت شده اما به جایی نرسیده بود.طالبی چندی پیش در گفت و گویی ماجرای انتشار ویدئو جنجالی خود را اینگونه شرح داد:

«من برای ورزش به جویبار رفته بودم. به همراه دوستانم بعد از تمرینات بیرون آمده و می‌خواستیم به بابل برگردیم که سه نفر با دو موتور راه ما را سد کردند. یکی از آنها که تفنگ شکاری در دست داشت از موتور پیاده شده و لوله آن را به طرف من نشانه رفت. او در حالیکه حرف‌های نامربوطی می‌زد مرا تهدید کرد و دستش را روی ماشه تفنگ فشار داد اما گلوله در لوله تفنگ گیر کرد و شلیک نشد. دوستانش با دیدن این صحنه پا به فرار گذاشتند و ما او را گرفتیم. وقتی او را به‌ بابل آوردیم می‌خواستیم بفهمیم که چه کسی او را برای کشتن من اجیر کرده است.»

او درتوضیح این که چرا از ضرب و شتم آن فرد فیلم گرفته بود، گفت: «می خواستیم با ارسال این فیلم برای کسی که او را اجیر کرده بود او را بترسانیم اما این کار را نکردیم. شاید کسی از تلفن همراهم برداشته باشد. شاید یکی از کسانی که آن روز در آن خانه بودند فیلم را انتشار داده باشد.»

بلاخره در 11 اردیبهشت سال 96 پس از بررسی پرونده محمود طالبی در دادگستری مازندران حکم او صادر شد. "شاه مازندران" به اعدام محکوم نشد، به گزارش خبرگزاری قوه قضائیه، او به 16 حبس محکوم شده بود.پس از اعلام حکم طالبی دیگر خبری از او نبود تا اینکه صبح امروز رسانه های محلی مازندران اعلام کردند که او در زندان درگذشته و پلیس این مسئله را تائید کرده است.

براساس اعلام رسانه ها ساعت حدود سه بامداد "شاه مازندران" در زندان متی کلا بابل دچار ایست قلبی و تنفسی شده و جانش را از دست داده است. گفته شده است علت مرگ این مجرم سابقه دار سکته قلبی است.شب گذشته زندانی و مجرم معروف مازندرانی ملقب به شاه مازندران در زندان بابل در گذشت.شاه مازندران

ساعت 2:36 بامداد امروز دوشنبه مورخ 25 اردیبهشت 96 طی تماسی از زندان متی کلا بابل با مرکز سازمان اورژانس بابل مبنی بر عدم هوشیاری یکی از زندانیان گزارش شد.

پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی سازمان اورژانس بابل تکنسین های پایگاه دانشگاه را به محل مورد نظر اعزام کرد. تکنسین های اورژانس 115 پس از معاینات اولیه متوجه شدند زندانی محمود طالبی معروف به شاه مازندران دچار ایست قلبی تنفسی شده و فاقد علائم حیاتی است.

تکنسین ها بلافاصله اقدام به سی پی آر و انتوباسیون کردند ولی متاسفانه ثمری نداشت و بلافاصله به بیمارستان روحانی منتقل کردند که متاسفانه تلاش های کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.

جسد او در حال حاضر در سردخانه آرامگاه گله محله بابل جهت انجام امور اداری نگهداری می شود.

محمود طالبی
محمود طالبی
محمود طالبی

گردآوری شده مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits