دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چه آرایشی مناسب چشم های سبز است؟
19
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چند نکته جدید آرایشی برای جذاب تر شدن چشم های سبز رنگ تا حالا چند مرتبه موقع آرایش چشمان سبزتان از خود پرسیده اید چه رنگی بیشتر به چشم هایم می آید و چکار کنم که چشم هایم جذاب تر و دلرباتر جلوه...

چند نکته جدید آرایشی برای جذاب تر شدن چشم های سبز رنگ


تا حالا چند مرتبه موقع آرایش چشمان سبزتان از خود پرسیده اید چه رنگی بیشتر به چشم هایم می آید و چکار کنم که چشم هایم جذاب تر و دلرباتر جلوه کنند؟
اگر این سوال را از خودتان زیاد می پرسید پس همین الان دست بکار شوید و نکاتی که دراین مقاله آمده است را بکار بگیرید و از جلوه چشمانتان بیشتر لذت ببرید.چه آرایشی مناسب چشم های سبز است؟

1. برای اینکه آن چشمان دلفریب سبز رنگ را دلفریب تر کنید می بایست در انتخاب سایه دقت کنید. رنگ های گرم مثل بنفش تیره، ارغوانی تیره و روشن، سبز تیره، مسی، قهوه ای، صورتی ملایم و گل به ای، می توانند انتخاب خوبی برای آرایش چشمان سبز باشند.

2.
برای جذابیت بیشتر می توانید کمی بالاتر از پلک را که در تصویر با شماره 1 مشخص شده است را با رنگ های روشن مثل خاکی، کِرِمی و یا زرد کمرنگ آرایش کنید.از رنگ های تیره تر مثل قهوه ای روشن، بنفش و یا سبز می توانید برای قسمتی که در تصویر با شماره 2 مشخص شده است استفاده کنید.و برای رنگ کردن پلک( شماره 3) میتوانید از سایه های با رنگ صورتی، ارغوانی و یاسی استفاده کنید.چه آرایشی مناسب چشم های سبز است؟

3. یکی از نباید هایی که باید برای آرایش چشمان سبز مد نظر قرار دهیم، استفاده از رنگ های سرد مثل آبی، نقره ای، سفید و شیری می باشد چرا که این رنگ ها ظاهری رنگ پریده و خسته به شما خواهد داد.

4. مورد بعدی که در آرایش چشم سبز باید دقت شود خط چشم است. بهتر است از خط چشم سیاه استفاده نکنید چرا که زیبایی خاصی به چشمانتان نمی دهد.سعی کنید خط چشم قهوه ای را جایگزین مشکی کنید و در مواقع خاص از رنگ طلایی و برنز استفاده کنید.

5. بخاطر داشته باشید که برای داشتن آرایشی جذاب فقط چشم ها مد نظر نیستند بلکه رژ گونه و رژ لب نیز تاثیر زیادی در هر چه زیباتر شدن آرایش شما دارد.برای رژ گونه می توانید از رنگ های قهوه ای، صورتی کمرنگ و پر رنگ، گل به ای استفاده کنید و برای رژ لب رنگ های قرمز، ارغوانی، صورتی و قهوه ای انتخاب خوبی هستند.چه آرایشی مناسب چشم های سبز است؟


از آنجایی که هر فردی چهره ی متفاوتی دارد و ممکن است بعضی از رنگ های ذکر شده به قیافه بعضی افراد بیاید و به بعضی خیر، پس توصیه ما به شما این است که نکات بالا را تا رسیدن به چهره ی مطلوبتان امتحان کنید و در آخر تصمیم بگیرید کدامیک از این رنگ ها برازنده ی صورت شما می باشد.

برگردان توسط گروه دلگرم

(اعظم بهادرپور)

منبع:howtodothings.com



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.6 از 5 (19 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits