دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی کرم دور چشم سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال
1
زمان مطالعه: 7 دقیقه
کرم دور چشم سینره مخصوص افراد بالای 40 سال با بهره گیری از پپتیدهای مؤثر، باعث تسریع ساخت پروتئین های رشته ای پوست می شود. افزایش میزان پروتئین ها و بازسازی پوست، عمق چین و چروک های دور چشم را کاهش می دهد

فواید مصرف کرم دور چشم سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال


کرم دور چشم سینره مخصوص افراد بالای 40 سال با بهره گیری از پپتیدهای مؤثر، باعث تسریع ساخت پروتئین های رشته ای پوست می شود. افزایش میزان پروتئین ها و بازسازی پوست، عمق چین و چروک های دور چشم را کاهش می دهد و افزایش استحکام شبکه پروتئینی از افتادگی پوست در نواحی اطراف چشم جلوگیری می نماید. همچنین این محصول با استفاده از پپتید دیگری به نام Synake از انقباض شدید عضلات دور چشم جلوگیری می کند، بدین ترتیب خطوط دور چشم، بویژه خطوط پنجه کلاغی کمتر تحت فشار قرار می گیرند.

ویژگیهای کرم دور چشم سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال

  • برطرف کردن چروک ها و خطوط تحت فشار دور چشم
  • ضد چروک و محکم کننده پوست اطراف چشم
  • رفع شل شدگی و افتادگی پوست اطراف چشم
  • رفع سیاهی و پف دور چشم
  • مؤثر در برطرف کردن چروک ها و خطوط تحت فشار دور چشم
  • مرطوب کننده، انرژی بخش و احیاء کننده پوست
  • سرشار از بیوپپتیدها و اسیدهای چرب ضروری امگا 3 و امگا 6

کرم

مزایای مصرف کرم دور چشم سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال


پوست چشم انسان از نازک ترین لایه ها تشکیل شده، دارای غدد چربی کمتری نسبت به پوست نواحی دیگر بوده و به دلیل تحرکی که در این ناحیه وجود دارد، مستعد چین و چروک و پیری زودرس می باشد. مشکلات رایج در مورد پوست اطراف چشم، وجود این چین و چروک ها، تیرگی یا کبودی دور چشم، حالتی پف آلود و یا در مواردی خاص افتادگی پلک می باشد.

اما اغلب، بیشترین شکایات به دلیل خشکی این ناحیه و تیرگی و چروک های گوشه چشم می باشد که باید به طریقی کنترل شده و مورد مداوا قرار گیرد. دلایل به وجود آمدن چین های قبل از موعد می تواند خشکی بیش از حد پوست و یا عادات رفتاری صورت اشخاص باشد. اما در مورد تیرگی زیر چشم ها که به هاله کبودی دور چشم نیز شهرت دارد می توان گفت که در اغلب موارد مربوط به عوامل وراثتی بوده و اگر والدین دارای چنین تیرگی در زیر چشم خود باشند، نصف فرزندان این خانواده نیز دچار چنین مشکلاتی خواهند بود.

این مسئله حتی در مواردی که والدین دچار این عارضه نباشند هم می تواند در فرزندان مشاهده شود. وجود مویرگ های بسیار ریز و فشرده در این ناحیه باعث تیره دیده شدن پوست زیر چشم می شود. بنابراین مداوای این مشکل اغلب موقتی بوده و هنوز درمانی قطعی برای این موضوع وجود ندارد.

اما در مورد چروک هایی که در اثر خشکی پوست اطراف چشم و پیش از رسیدن به سنین پیری اتفاق می افتد می توان به وسیله انواع کرم دور چشم این موضوع را کنترل کرده و از بین ببریم. حتی می توانیم از به وجود آمدن این چروک ها جلوگیری نموده و به نوعی روند پیری پوست را به تعویق بیندازیم.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان زیبایی، هیچ سنی برای استفاده از کرم دور چشم زود نیست. اگر بخواهیم از جنبه طنزآلود این نظریه بگذریم باید گفت که در بسیاری از موارد افرادی با وجود داشتن سنی در حدود 17 سال نیز به دلیل خشکی پوست دچار چین هایی در ناحیه پوست دور چشم خود می باشند. بنابراین می توان گفت که در صورت تجویز پزشک می توان از این محصول استفاده کرده و به مقابله با آثار مخرب خشکی پوست پرداخت. اما معمولا به توصیه پزشکان پوست می توان استفاده از کرم دور چشم را از بیست سالگی شروع کرده و هر صبح و شب آن را به روشی صحیح و استاندارد مصرف کنیم.

کرم دور چشم سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال یکی از محصولات بسیار مفید برای رفع و کاهش چین و چروک های اطراف چشم است که در آن ترکیبات مفیدی وجود دارد که در ادامه مقاله ذکر شده است.

شی باتر

کرم دور چشم سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال حاوی شی باتر است. عصاره طبیعی دانه یک درخت آفریقایی به نام VITELLARIA PARADOXA است.روغن شی باتر بعلت داشتن سینامیک اسید ،یک مرطوب کننده گیاهی موثر است و بهترین انتخاب برای افرادیست که میخواهند از مواد سفت کننده طبیعی پوست استفاده نمایند.

گلیسیرین

کرم دور چشم سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال حاوی گلیسیرین است که از دیر باز در فراورده های مرطوب کننده مورد استفاده بوده است. این ماده جاذب الرطوبه بوده و باعث مرطوب شدن پوست می گردد

اسکوآلن

کرم دور چشم سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال حاوی اسکوالن است. این ماده روغنی از منابع گیاهی تهیه می شود و با رادیکالهای آزاد مبارزه می کند این ماده خصوصیات ضد سرطانی از خود نشان می دهد و در ترکیبات چربی پوست بطور طبیعی موجود می باشد و همچنین این ماده خصوصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی دارد.

روغن جوجوبا

کرم دور چشم سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال حاوی روغن جوجوبا است. در میان رو غنهای گیاهی ، روغن جوجوبا بیشترین شباهت را به سبوم )چربی طبیعی (دارد.این روغن خاصیت نرم کنندگی بسیار خوبی داشته بدون اینکه بر روی پوست حالت چرب ایجاد کند.همچنین باعث افزایش الاستیسیته پوست میشود.فیتو استرو لهای موجود در آن متابولسیم سلولهای پوست را افزایش داده و اثرات ضد التهابی دارد.

فرولیک اسید موجود در آن متابولیسم سلولهای پوست را افزایش داده و اثرات ضد التهابی دارد.فرولیک اسید موجود در آن از ایجاد صدمات ناشی آفتاب در پوست جلوگیری میکند.بدلیل داشتن توکوفرولهای طبیعی اثرات ترمیم کنندگی و ضد چروک را نیز را داراست.

روغن دانه انگور

در فرمولاسیون کرم دور چشم سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال روغن دانه انگور وجود دارد. این روغن از هسته انگور گرفته می شود و براحتی از راه پوست جذب شده و سرشار از ویتامینهای A و E طبیعی و اسید های چرب ضروری (لینولئیک اسید) می باشد. این ماده کومدوژن نمی باشد و باعث تشدید آکنه نمی گردد. مواد آنتی اکسیدان موجود در آن از اثر رادیکالهای آزاد روی پوست جلوگیری می کند و دارای خواص سفت کننده پوست بوده و از ایجاد چین و چروک نیز جلوگیری می نماید

جوانه گندم

کرم دور چشم سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال حاوی جوانه گندم است . روغن جوانه گندم برای نرمی پوستهای خشک و پیشگیری از پیری پوست موثراست.این ترکیب یک مرطوب کننده طبیعی است ،اسیدهای چرب اشباع موجود در آن با رادیکالهای آزادی که بافتها را تخریب میکنند و باعث چین و چروک می شوند مبارزه می کنند و اجازه نمیدهند خاصیت ارتجاعی پوست از بین رود.در فرآیند جوانه زدن؛املاح، ویتامینها و پروتئینها به مقدار زیادی افزایش می یابد.

کرم دور چشم

روش مصرف کرم دور چشم سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال

هر صبح و شب، پس از تمیز نمودن پوست با پاک کننده مناسب، مقدار مناسبی از کرم را بر روی پوست دور چشم قرار داده و با حرکات ضربه ای آرام پخش نمایید.

توصیه ها در رابطه با کرم دور چشم سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال

  • کرم دور چشم سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال را از مراکز معتبر و داروخانه ها خریداری کنید.
  • برای نتیجه گیری بهتر می توانید از سرم دور چشم سینره نیز استفاده کنید.
  • کرم دور چشم سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال را در جای خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

separator line

بیشتر بخوانید:

آشنایی با فواید باورنکردنی کرم دور چشم سینره

بهترین کرم دور چشم در هر سن کدام است؟

بهترین درمان ها برای چین و چروک اطراف چشم کاملترین مقاله

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits